Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht   
PwnStrike BerichtGeplaatst: 25 Sep 2013 10:02    Onderwerp: De potentie van een Legend of Korra video game Reageren met citaat



Geregistreerd op: 24 Feb 2013
Berichten: 4

Legend of Korra. Wie kent het niet. Na de beroemde Legend of Aang reeks en en niet zo beroemde Last Airbender, gaan de makers naar een nieuwe Avatar. Ditmaal een meisje met de naam Korra. Zij kan de elementen Water, Aarde en Vuur al beheersen, maar Lucht moet nog komen.

Nu zijn er al een aantal Avatar games geweest. Die waren wel aardig, maar het kon stukken beter. Wat nou als ze deze ideeën gebruiken, en hiervan een Legend of Korra video game maken. (gebaseerd op het eerste seizoen)

Wat dacht je van een Open-World game die zich afspeelt in Republic City? Een enorm grote stad groot genoeg voor een totale game wereld. Hierin speel je natuurlijk Korra, met haar strijd tegen Amon. Dit speelt zich allemaal af in deze open wereld. Naast de story kun je natuurlijk vrij door de stad heen lopen en side quests doen. Een beetje GTA stijl.

Super veel content, ontzettend veel side-quests. En misschien ook Pro-Bending Tournaments waarin je zelf je vaardigheden in de ring kunt laten zien.

Dit zijn allemaal kleine ideeën voor een Korra game, maar als ik hierzo aan denk, zie ik veel potentie. Wat denk jij hiervan? Laat een reactie achter, en zeg wat je er van vindt

(hier nog een plaatje van Republic City, kijk hoe groot de wereld zou kunnen zijn.....)

http://static.comicvine.com/uploads/original/11111/111111435/3185517-3419036088-dyfk0.jpg
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
elemeNt BerichtGeplaatst: 25 Sep 2013 12:42    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 18 Aug 2009
Berichten: 2495

Begrijp me niet verkeerd, maar ik zie er niet zoveel in. Wat ik zo hoor is het gewoon een GTA in het Legend of Korra wereldje en zijn er verder totaal geen conceptuele ideeën over de game zelf. Wat maakt deze game dan zo speciaal? We hebben tenslotte al een GTA V die net is uitgekomen...

ps. Ik ken verder Legend of Korra totaal niet hoor.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
No'tje BerichtGeplaatst: 25 Sep 2013 13:42    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10199

Is er al iets van een trailer beschikbaar? Of op z'n minst een teaser... ik kan niks vinden. Ik weet ook niet wat ik moet verwachten dan.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
elemeNt BerichtGeplaatst: 25 Sep 2013 14:15    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 18 Aug 2009
Berichten: 2495

Volgens mij is het gewoon een idee van hem zelf hoor
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Nelus BerichtGeplaatst: 25 Sep 2013 14:41    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 12 Jan 2006
Berichten: 5252

Ik zat hier ook aan te denken tijdens het kijken van de serie, gezien de stad zich perfect leent voor een mooie open world game. MMO zal dan weer niet werken, maar een cell-shaded open-world game met enigszins lineariteit zou leuk zijn. Sidequests kunnen bestaan uit dingen die zich ook voordoen in de serie (denk aan
Spoiler: toon
de anti-bending groep die zo nu en dan tegenwerkt


De sfeer is natuurlijk prachtig in de serie en de pro-bending tournament is wel vet als mini-game. Je kan natuurlijk side-quests bedenken en een soort balans vinden voor het gebruik van de elementen (zodat je niet als overpowered Avatar de wereld kapot maakt). Je zou er een karma-systeem aan kunnen hangen, dat als je teveel elementen gebruikt, dat je dan gehaat wordt of je sommige quests niet kunt doen (denk aan het systeem van inFamous).

Gevechtssysteem zou wel een uitdaging zijn qua overpower aan elementen en combo-systeem (hoewel je dus wel per knop een element kan indelen, zodat je bijvoorbeeld op de PS de vierkant voor aarde hebt, driehoek voor vuur en rondje voor water en dan combo's maken die heel mooi op elkaar aansluiten zodat ze ook een finishing move kunnen vormen)

PS: Maak het plaatje even kleiner, het rekt de layout


Laatst aangepast door Nelus op 25 Sep 2013 21:29; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Rene Groen BerichtGeplaatst: 25 Sep 2013 15:17    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 17886

Van het plaatje even een link gemaakt
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Redneckerz BerichtGeplaatst: 25 Sep 2013 15:54    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

Nelus schreef:
Ik zat hier ook aan te denken tijdens het kijken van de serie, gezien de stad zich perfect leent voor een mooie open world game. MMO zal dan weer niet werken, maar een cell-shaded open-world game met enigszins lineariteit zou leuk zijn. Sidequests kunnen bestaan uit dingen die zich ook voordoen in de serie (denk aan
Spoiler: toon
de anti-bending groep die zo nu en dan tegenwerkt


De sfeer is natuurlijk prachtig in de serie en de pro-bending tournament is wel vet als mini-game. Je kan natuurlijk side-quests bedenken en een soort balans vinden voor het gebruik van de elementen (zodat je niet als overpowered Avatar de wereld kapot maakt). Je zou er een karma-systeem aan kunnen hangen, dat als je teveel elementen gebruikt, dat je dan gehaat wordt of je sommige quests niet kunt doen (denk aan het systeem van inFamous).

Gevechtssyteem zou wel een uitdaging zijn qua overpower aan elementen en combo-systeem (hoewel je dus wel per knop een element kan indelen, zodat je bijvoorbeeld op de PS de vierkant voor aarde hebt, driehoek voor vuur en rondje voor water en dan combo's maken die heel mooi op elkaar aansluiten zodat ze ook een finishing move kunnen vormen)

PS: Maak het plaatje even kleiner, het rekt de layout

Ik vraag me af of er heel veel animo zal zijn voor ''weer'' een open wereld game of MMORPG zoals dit concept. Ik bedoel, de MMORPG markt lijkt mij nu redelijk verzadigd, en er komen nog een aantal open wereld games uit de komende tijd, waaronder Watch_Dogs en MGS V.

Daarnaast vraag ik me af of een franchise zoals Avatar wel groot genoeg is om een dergelijke game te verwezenlijken.

Also Nelus:
Spoiler: toon
Het is Gevechtssysteem, niet Gevechtssyteem
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
PwnStrike BerichtGeplaatst: 25 Sep 2013 16:38    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 24 Feb 2013
Berichten: 4

Ik dacht hier al aan voordat GTA 5 uit was, en ik besloot nu pas het een poging te geven op Gamed te zetten.

Daarnaast zijn het maar een paar kleine ideeën van wat er mogelijk in zou kunnen komen, verder niets bijzonders.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group