Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2  
L!nk BerichtGeplaatst: 17 Dec 2009 08:28    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 1609

omg, dat einde idd! ben heel erg benieuwd naar seizoen 5 ;o
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Taw0n BerichtGeplaatst: 17 Dec 2009 12:02    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 13 Mei 2008
Berichten: 2250

Over het einde van seizoen 4:

NEENEENEENEENEE
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
L!nk BerichtGeplaatst: 18 Dec 2009 08:23    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 1609

ja, ik vond dat ook wel naar, hoewel ik haar een van de meest irritante personages ooit vind. echt benieuwd naar seizoen 5 nu!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Taw0n BerichtGeplaatst: 18 Dec 2009 08:58    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 13 Mei 2008
Berichten: 2250

L!nk schreef:
ja, ik vond dat ook wel naar, hoewel ik haar een van de meest irritante personages ooit vind. echt benieuwd naar seizoen 5 nu!


Ja, en dan hun zoon ook nog
Ik ben idd ook erg benieuwd naar seizoen 5
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Uchiha_Shadow BerichtGeplaatst: 18 Dec 2009 12:34    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 24 Aug 2005
Berichten: 1928

L!nk schreef:
ja, ik vond dat ook wel naar, hoewel ik haar een van de meest irritante personages ooit vind. echt benieuwd naar seizoen 5 nu!


same here, (spoilers) vond het happy happy suburbian life toch een beetje de show aan 't verpesten, het eerste season was zo lekker gritty en donker hopelijk gaan ze daar (gedeeltelijk) naar terug, terwijl ze toch de positieve lijn van Dexter een beetje volhouden (ik hoop dat hij de kids houd en ze niet met hun opa en oma gaan wonen)
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Taw0n BerichtGeplaatst: 18 Dec 2009 12:59    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 13 Mei 2008
Berichten: 2250

Uchiha_Shadow schreef:
L!nk schreef:
ja, ik vond dat ook wel naar, hoewel ik haar een van de meest irritante personages ooit vind. echt benieuwd naar seizoen 5 nu!


same here, (spoilers) vond het happy happy suburbian life toch een beetje de show aan 't verpesten, het eerste season was zo lekker gritty en donker hopelijk gaan ze daar (gedeeltelijk) naar terug, terwijl ze toch de positieve lijn van Dexter een beetje volhouden (ik hoop dat hij de kids houd en ze niet met hun opa en oma gaan wonen)


Oh ja, dat is natuurlijk ook mogelijk, maar ik denk dat hij Harrison houd. Sterker nog, ik denk dat hij wil dat Harrison net zoals hem word.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Uchiha_Shadow BerichtGeplaatst: 18 Dec 2009 13:13    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 24 Aug 2005
Berichten: 1928

Taw0n schreef:
Uchiha_Shadow schreef:
L!nk schreef:
ja, ik vond dat ook wel naar, hoewel ik haar een van de meest irritante personages ooit vind. echt benieuwd naar seizoen 5 nu!


same here, (spoilers) vond het happy happy suburbian life toch een beetje de show aan 't verpesten, het eerste season was zo lekker gritty en donker hopelijk gaan ze daar (gedeeltelijk) naar terug, terwijl ze toch de positieve lijn van Dexter een beetje volhouden (ik hoop dat hij de kids houd en ze niet met hun opa en oma gaan wonen)


Oh ja, dat is natuurlijk ook mogelijk, maar ik denk dat hij Harrison houd. Sterker nog, ik denk dat hij wil dat Harrison net zoals hem word.


Waarom zou hij dat willen? Hij is echt niet blij met z'n Dark Passenger en hij maakt het vrij duidelijk dat hij een normaal leven voor Harrison wil... Als Harrison zelf, net als hem, dieren (of mensen) aan gaat vallen denk ik wel dat hij hem de ""code" gaat leren, maar dat duurt echt nog wel een paar jaartjes. Denk niet dat het de keuze van Dexter is om leuk even een paar serie moordenaars op te voeden...
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
the_dan BerichtGeplaatst: 19 Dec 2009 17:28    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Aug 2009
Berichten: 6073

heb heb zojuist van 13th street een email gekregen.... (ik stuurde hen een boze email omdat ze afleveringen herhaalde en oversloegen)


dit was het

Beste Danny,

Dank voor je email.

De nieuwe afleveringen van Dexter komen maandag 18 januari !

Veel kijkplezier.

vriendelijke groet,
NBC Universal - Benelux wensen je fijne kerstdagen en een voorspoedig nieuw jaar!

(dus op 13thstreet ... upc betaaltv) beginen we het nieuwe jaar goed


(dus seizoen 4)
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joris BerichtGeplaatst: 09 Jan 2010 00:01    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 04 Jul 2006
Berichten: 3094

VPRO zendt trouwens elke vrijdag om 23.00 uur serie 2 uit. Net de eerste aflevering geweest (komt wel op uitzendinggemist). Wat een goede aflevering weer!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Uchiha_Shadow BerichtGeplaatst: 15 Mrt 2010 13:13    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 24 Aug 2005
Berichten: 1928

Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joris BerichtGeplaatst: 27 Mrt 2010 00:19    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 04 Jul 2006
Berichten: 3094

Vanavond de een-na-laatste aflevering van seizoen 2, wat een fantastische serie!

En in mei zendt de VPRO dagelijks een nieuwe aflevering uit van seizoen 3
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 03 Nov 2012 11:49    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24888

De laatste ontwikkelingen zijn best wel spannend.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
CowboySpike BerichtGeplaatst: 03 Nov 2012 11:58    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 11 Aug 2009
Berichten: 586

^Dat en Yvonne Strahovski op beeld is altijd aangenaam.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
E-man BerichtGeplaatst: 16 Dec 2012 00:26    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Nov 2006
Berichten: 1220

BUMP!

Season finale wordt weer great, net episode 11 gezien.. Wowie en wat is die yvonne strahovski toch een lekker ding.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Stammetje91 BerichtGeplaatst: 17 Dec 2012 14:40    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 21 Aug 2007
Berichten: 1121

In tegenstelling tot vorig seizoen, ben ik nu wel echt benieuwd hoe de ontknoping er uit gaat zien. Ik heb echt geen idee hoe het zou kunnen aflopen.

Spoiler: toon
Behalve dan dat een achtste seizoen al bevestigd is, waardoor je er toch vrij zeker van kan zijn dat Dexter er weer goed vanaf komt.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
E-man BerichtGeplaatst: 17 Dec 2012 23:46    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Nov 2006
Berichten: 1220

Stammetje91 schreef:
In tegenstelling tot vorig seizoen, ben ik nu wel echt benieuwd hoe de ontknoping er uit gaat zien. Ik heb echt geen idee hoe het zou kunnen aflopen.

Spoiler: toon
Behalve dan dat een achtste seizoen al bevestigd is, waardoor je er toch vrij zeker van kan zijn dat Dexter er weer goed vanaf komt.


Vorig seizoen was anders ook een ontknoping van jewelste, al hing dat al een beetje in de lucht en vond ik dat seizoen sowieso minder

Spoiler: toon
Seizoen 4 met Arthur Mitchell blijft toch de beste vind ik
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Stammetje91 BerichtGeplaatst: 18 Dec 2012 00:24    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 21 Aug 2007
Berichten: 1121

E-man schreef:
Stammetje91 schreef:
In tegenstelling tot vorig seizoen, ben ik nu wel echt benieuwd hoe de ontknoping er uit gaat zien. Ik heb echt geen idee hoe het zou kunnen aflopen.

Spoiler: toon
Behalve dan dat een achtste seizoen al bevestigd is, waardoor je er toch vrij zeker van kan zijn dat Dexter er weer goed vanaf komt.


Vorig seizoen was anders ook een ontknoping van jewelste, al hing dat al een beetje in de lucht en vond ik dat seizoen sowieso minder

Spoiler: toon
Seizoen 4 met Arthur Mitchell blijft toch de beste vind ik


Ik vond de eerste helft van het vorige seizoen ongeveer het beste wat Dexter tot nu toe geboden heeft. De tweede helft en het slot waren echter vrij zwak. Maar dat hebben ze met dit seizoen helemaal goed gemaakt (moet het slot nog steeds zien). Geweldige karakter-ontwikkelingen!

Vierde seizoen was inderdaad ook erg goed. Had daar jammer genoeg iets te hoge verwachtingen van (doordat iedereen dat het beste seizoen vond), waardoor het niet mijn favoriet geworden is. Vind over het algemeen de seizoenen waarin Dexter zichzelf erg ontwikkeld als persoon (seizoen vijf en zeven) erg goed, maar het eerste seizoen blijft voor mij het beste.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
CowboySpike BerichtGeplaatst: 18 Dec 2012 10:32    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 11 Aug 2009
Berichten: 586

Ik vond het laatste seizoen één van de mindere. Zeker tot de slechtste drie behoren. Niet dat het gelijk ook slecht is. Maar nee, ik vond seizoen 3 het beste wat Dexter te bieden heeft. De meeste zeggen dat dat seizoen 4 is, wat ook goed is ja.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Paintskillz BerichtGeplaatst: 23 Sep 2013 22:33    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 02 Nov 2008
Berichten: 8669

Bump, wat een tyfuseinde zeg, tot aan halverwege was het spannend en zelfs semi-emotioneel. Daarna ging het achteruit tot een van de slechtste conclusies van een serie ooit, Lost meegeteld. Ik stel voor de eerste 4 seizoenen te kijken en daarna de serie links te zetten, en gewoon op het internet wat foto´s van Yvonne Strahovski op te zoeken.



Laatst aangepast door Paintskillz op 23 Sep 2013 22:45; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 23 Sep 2013 22:35    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24888

Paintskillz schreef:
Bump, wat een tyfuseinde zeg, tot aan halverwege was het spannend en zelfs semi-emotioneel. Daarna ging het achteruit tot een van de slechtste conclusies van een serie ooit, Lost meegeteld. Ik stel voor de eerste 4 seizoenen te kijken en daarna de serie links te zetten, en gewoon op het internet wat foto´s van Yvonne Strahovski op te zoeken.
Of je kijkt naar Chuck.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Redneckerz BerichtGeplaatst: 23 Sep 2013 23:42    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

Joni Philips schreef:
Paintskillz schreef:
Bump, wat een tyfuseinde zeg, tot aan halverwege was het spannend en zelfs semi-emotioneel. Daarna ging het achteruit tot een van de slechtste conclusies van een serie ooit, Lost meegeteld. Ik stel voor de eerste 4 seizoenen te kijken en daarna de serie links te zetten, en gewoon op het internet wat foto´s van Yvonne Strahovski op te zoeken.
Of je kijkt naar Chuck.

Veel leuker inderdaad.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Sayonara BerichtGeplaatst: 24 Sep 2013 09:16    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Aug 2009
Berichten: 531

Paintskillz schreef:
Bump, wat een tyfuseinde zeg, tot aan halverwege was het spannend en zelfs semi-emotioneel. Daarna ging het achteruit tot een van de slechtste conclusies van een serie ooit, Lost meegeteld. Ik stel voor de eerste 4 seizoenen te kijken en daarna de serie links te zetten, en gewoon op het internet wat foto´s van Yvonne Strahovski op te zoeken.



100% mee eens
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Gamed Café Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 2 van 2

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group