Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht   
MarcianoNL BerichtGeplaatst: 22 Aug 2013 23:26    Onderwerp: Gamen met Gamed(Xbox 360 editie) Reageren met citaat



Geregistreerd op: 17 Mrt 2008
Berichten: 1880

Hello everyone!
Aangezien de nieuwe consoles binnenkort uitkomen leek het mij een leuk idee om nog even samen te genieten van de current gen consoles. En gamertags en usernames te delen en samen multiplayer games spelen. Het hoeven niet de nieuwste van de nieuwste games te zijn. Al zijn het free xbox live gold games is het ook goed. Het maakt ook niet veel uit of de games goed zijn of slecht maar dat er wel samen genoten kan worden en gelachen.

Ik weet dat het vaker geprobeert is op gamed en het uiteindelijk niet veel werd, op uitzonderingen na. Maar ik dacht, laat ik het gewoon nog een keer proberen. Dus mocht iemand voor zijn, post het dan hier. De games kosten bijna niets meer dus misschien leuk om echte classics uit te kiezen van deze generatie die bijna iedereen wel heeft.

Eerste voorstel Halo 3 online custom games? Heb het spel al een hele tijd niet gedaan maar het is een blijft een classic voor de 360. Laat maar weten of dit een leuk idee is of niet haha .

Gamers die meedoen:
MarcianoNL - MarcianoNL
Paintskillz - LiberatedSpice1


Laatst aangepast door MarcianoNL op 23 Aug 2013 07:19; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Paintskillz BerichtGeplaatst: 23 Aug 2013 00:20    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 02 Nov 2008
Berichten: 8669

Leuk idee, heb alleen geen Halo 3(meer). Voeg LiberatedSpice1(random xbox generated gt's ftw) iig maar toe aan het lijstje.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
MarcianoNL BerichtGeplaatst: 23 Aug 2013 07:17    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 17 Mrt 2008
Berichten: 1880

Nice! En ik denk dat een groepje van 8 wel goed is voor een game toch? Dus desnoods is het opslitsen in 2 teams mochten meer mensen mee willen doen. Kwa games, Halo was een voorbeeld. Als niemand die game meer heeft dan kiezen we gewoon een ander uit haha.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Asianator BerichtGeplaatst: 23 Aug 2013 11:25    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Feb 2008
Berichten: 7331

En ik heb Halo 3 wel, maar geen Gold. Desondanks wil ik, als er genoeg animo voor is, wel meedoen. Voeg me maar toe als je wilt. Mijn GamerTag is "RemCelot."
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Paintskillz BerichtGeplaatst: 04 Sep 2013 00:09    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 02 Nov 2008
Berichten: 8669

Om dit topic maar even te bumpen voor mensen die GTA V gaan spelen. Lijkt het me leuk om is samen te spelen met andere mensen van Gamed. Ik presenteer: de officiële GTA V Gamed crew(klikkerdeklik).

Het enige wat je moet doen is een account aanmaken op de Socialclub(wat je waarschijnlijk al hebt) en mij een vriendenverzoek sturen. Ik nodig je dan uit voor de crew.

Zoek ook nog een Commisioner voor op de Xbox 360.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
MarcianoNL BerichtGeplaatst: 04 Sep 2013 07:54    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 17 Mrt 2008
Berichten: 1880

I'm in! Denk alleen niet dat ik aan 2 weken singleplayer genoeg heb om meteen multiplayer to booten wanneer die uit is haha.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Paintskillz BerichtGeplaatst: 04 Sep 2013 15:20    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 02 Nov 2008
Berichten: 8669

MarcianoNL schreef:
I'm in! Denk alleen niet dat ik aan 2 weken singleplayer genoeg heb om meteen multiplayer to booten wanneer die uit is haha.
Dat maakt niet uit, ik namelijk ook niet aangezien ik hem pas een week later spelen kan. Maar een invite zou handig zijn.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group