Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht   
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 25 Jul 2013 15:59    Onderwerp: Op zoek naar een kamer in Breda Reageren met citaat



Geregistreerd op: 25 Jan 2009
Berichten: 8355

De titel zegt het al: ik ben op zoek naar een kamer in Breda. Liefst vanaf eind augustus/begin september en met een budget van max. 400 euro per maand. Als iemand die op dit moment zelf nog niet in Breda woont, is het erg moeilijk om een kamer te vinden. Kan iemand me helpen?

Cheers,

Christian
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
laraishond BerichtGeplaatst: 25 Jul 2013 16:08    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 25 Nov 2009
Berichten: 494

https://www.facebook.com/groups/71867862623/

Zit er zelf ook al een poosje, was idd echt moeilijk om een kamer te krijgen. Anders moet je ook een oogje open houden voor kamers die in Tilburg/Roosendaal/Etten-leur beschikbaar zijn. Die zijn vaak ook goedkoper per vierkante meter. Echter als je geen gratis reizen hebt, is het misschien wel duurder.

Zelf zat ik eerst een half jaartje in Tilburg, met de trein en bus moet je dan rekenen dat je 40-60 min. later aankomt op een van de hogescholen in Breda.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 25 Jul 2013 16:12    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 25 Jan 2009
Berichten: 8355

laraishond schreef:
https://www.facebook.com/groups/71867862623/

Zit er zelf ook al een poosje, was idd echt moeilijk om een kamer te krijgen. Anders moet je ook een oogje open houden voor kamers die in Tilburg/Roosendaal/Etten-leur beschikbaar zijn. Die zijn vaak ook goedkoper per vierkante meter. Echter als je geen gratis reizen hebt, is het misschien wel duurder.

Zelf zat ik eerst een half jaartje in Tilburg, met de trein en bus moet je dan rekenen dat je 40-60 min. later aankomt op een van de hogescholen in Breda.

Dan kan ik ook gewoon de bus van Antwerpen naar Breda nemen, hé
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
laraishond BerichtGeplaatst: 25 Jul 2013 16:21    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 25 Nov 2009
Berichten: 494

Mwah, volgens mij ben je dan ietsje langer bezig + overstappen etc
Maar volgens mij krijg je geen OV-chipkaart met gratis reizen als Belgische student ( als je uberhaupt student bent ), dus dan kan je inderdaad beter een kamer in Breda zoeken. Ik stuur je ook ff een PM met het e-mail adres + naam van mijn huisbaas, want hij bezit iets van 20 huizen ofzo

Edit: ik heb je de PM gestuurd. Hopelijk heb je er wat aan, en anders met de facebook pagina. Succes
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 25 Jul 2013 16:26    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 25 Jan 2009
Berichten: 8355

laraishond schreef:
Mwah, volgens mij ben je dan ietsje langer bezig + overstappen etc
Maar volgens mij krijg je geen OV-chipkaart met gratis reizen als Belgische student ( als je uberhaupt student bent ), dus dan kan je inderdaad beter een kamer in Breda zoeken. Ik stuur je ook ff een PM met het e-mail adres + naam van mijn huisbaas, want hij bezit iets van 20 huizen ofzo

Oh nice! Dank je!

Trouwens, met Veolia Transport (bus)reis ik in 55 minuten tussen Antwerpen en Breda Centraal. Maar in de week vertrekt de eerste bus pas om 08u05 en ben ik dus pas om 09u00 in Breda. Ik heb nog geen idee om hoelaat de lessen precies starten, maar is 09u00 niet iets wat laat?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
laraishond BerichtGeplaatst: 25 Jul 2013 16:37    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 25 Nov 2009
Berichten: 494

het eerste uur begint bij Avans Hogeschool om 8:45. Bij NHTV Hogeschool weet ik niet, zou hetzelfde of 15 min. eerder of later kunnen zijn. Verder verschilt het per dag en opleiding of je dan ook al moet beginnen. Ook verschilt het heel sterk per dag/opleiding/cursus/docent of het erg is om 15 min. later te komen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Gamed Café Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group