Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  
Mafusto BerichtGeplaatst: 10 Apr 2012 16:18    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Mei 2009
Berichten: 7006

Gravity Daze

Bij de launch had ik nog hoop dat GD als download een launchtitel zou zijn, maar dat is op het laatste moment veranderd...
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
GrimHeroAce BerichtGeplaatst: 16 Mei 2012 22:14    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Sep 2011
Berichten: 206

ik heb de lijst op pag 1 overgenomen en toegevoegd voeg mij ook toe a.u.b ;-p
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
No'tje BerichtGeplaatst: 16 Mei 2012 23:21    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10199

Done.

Man, ik heb dit jaar pas 18 uur op me 3DS gespeeld, ik heb ook erg last van me ogen, soms lukt het me niet eens om te beginnen met spelen, ik denk dat ik dan ook een bril of lenzen nodig heb, dus geheel onlogisch is het niet maar toch vind ik het jammer.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
GrimHeroAce BerichtGeplaatst: 17 Mei 2012 14:31    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Sep 2011
Berichten: 206

ninodude schreef:
Done.

Man, ik heb dit jaar pas 18 uur op me 3DS gespeeld, ik heb ook erg last van me ogen, soms lukt het me niet eens om te beginnen met spelen, ik denk dat ik dan ook een bril of lenzen nodig heb, dus geheel onlogisch is het niet maar toch vind ik het jammer.



ik snap wat je bedoelt moest in het begin ook erg aan wennen =p
en ook gebruik ik 3d alleen als het me nodig lijkt anders staat ie gwn lkkr uit ^…^
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
laraishond BerichtGeplaatst: 17 Jul 2012 05:25    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 25 Nov 2009
Berichten: 494

ninodude schreef:


Man, ik heb dit jaar pas 18 uur op me 3DS gespeeld, ik heb ook erg last van me ogen, soms lukt het me niet eens om te beginnen met spelen, ik denk dat ik dan ook een bril of lenzen nodig heb, dus geheel onlogisch is het niet maar toch vind ik het jammer.


Misschien de 3ds inruilen voor de 3ds XL?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
No'tje BerichtGeplaatst: 17 Jul 2012 20:22    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10199

laraishond schreef:
ninodude schreef:


Man, ik heb dit jaar pas 18 uur op me 3DS gespeeld, ik heb ook erg last van me ogen, soms lukt het me niet eens om te beginnen met spelen, ik denk dat ik dan ook een bril of lenzen nodig heb, dus geheel onlogisch is het niet maar toch vind ik het jammer.


Misschien de 3ds inruilen voor de 3ds XL?


Hmm, denk niet dat ik voor mijn 3DS veel tegoed zal krijgen met die scheur in de bovenkant. En ik wil sowieso me spellen kunnen overzetten dus dat gaat hem niet worden.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
GrimHeroAce BerichtGeplaatst: 18 Jul 2012 23:01    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Sep 2011
Berichten: 206

game mania heeft een actie voor 3dsxl als je je oude 3ds inruil betaal je alleen €83,- ofzo maar het is echt achtelijk want je moet ook je oplader inleveren
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
poetie BerichtGeplaatst: 25 Jul 2012 21:06    Onderwerp: friend code Reageren met citaat



Geregistreerd op: 25 Jul 2012
Berichten: 1

hey

als iemand mij wil toevoegen op de 3ds (ik heb hem net gekregen en wil een paar vrienden erop )

als je me wil toevoegen dit is mijn code:1161-0913-6442

type jou friend code er ook even bij

alvast bedankt



PS:ik zit er elke dag wel op
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
GrimHeroAce BerichtGeplaatst: 25 Jul 2012 21:16    Onderwerp: Re: friend code Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Sep 2011
Berichten: 206

poetie schreef:
hey

als iemand mij wil toevoegen op de 3ds (ik heb hem net gekregen en wil een paar vrienden erop )

als je me wil toevoegen dit is mijn code:1161-0913-6442

type jou friend code er ook even bij

alvast bedankt



PS:ik zit er elke dag wel op



ok done
m'n FC zie je op pagina 1 van deze tread^^
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
GrimHeroAce BerichtGeplaatst: 18 Aug 2012 17:25    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Sep 2011
Berichten: 206

vraag me niet hoe maar m'n 3ds FC is verandert =(

m'n fc= 2707-2877-8309
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
scorpio23-b BerichtGeplaatst: 17 Jun 2013 11:57    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 26 Jan 2010
Berichten: 1197

Add me als je wilt.

Friend Code: 2079-6712-4315.

See ya then.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 3 van 3

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group