Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  

Ben je van plan een Xbox One te kopen?
Ja, bij launch
11%
 11%  [ 3 ]
Ja, een tijd na launch
7%
 7%  [ 2 ]
Misschien, ik twijfel
22%
 22%  [ 6 ]
Nee, nooit. **** Microsoft
59%
 59%  [ 16 ]
Totaal aantal stemmen : 27

Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  
Redneckerz BerichtGeplaatst: 16 Jun 2013 12:19    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

sotarK schreef:
Ja .. misschien
Jij herhaald wat jij hebt gezegd ? Ja en?
Is het dan de waarheid? Nee..

Ik zeg nergens dat het niet de waarheid is. Jij verwacht van Nintendo blijkbaar meer 3rd party exclusives, terwijl het gemeengoed is dat een Nintendo console voornamelijk voor de Nintendo games wordt verkocht. Eventuele exclusives zoals Bayonetta, Zombi U en X zijn dan mooi meegenomen.

sotarK schreef:

Als papa voor de kids een WiiU koopt dan wil hij ook wel kunnen farcry3'en.

Dan koopt papa een PS360

sotarK schreef:

Wil jij nou gewoon niet inzien dat de sales van de WiiU zwaar ondermaats zijn , of is alles tegenspreken gewoon jouw ding ?

Je hebt het nergens over sales, maar inderdaad, ik vind dat de Wii U voor zijn doen niet goed verkoopt, zeker als je ziet dat de Wii zoiets wel kan door innovatief te wezen.

Deels valt de tegenvallende verkoop (van de Wii U) te wijten aan het feit dat vrijwel elke publisher de Wii U negeert (met EA voorop), deels is het ook zo dat veel vroege titels voornamelijk ports van PS360 zijn. Daarmee demonstreer je niet de kracht van je systeem. In dat opzicht heeft Nintendo het goed gedaan tijdens de E3, want Mario Kart 8 en The Wind Waker HD zien er zeker gelikt uit.

sotarK schreef:

Er was idd 1 rabbits U game, maar die was meer van hetzelfde van wat je op de Wii ook kon doen op een paar dingen na.. innovatie , want party games heeft of krijgt de Wii(U) al meer dan genoeg...

Waarmee het dus des te meer zonde is dat Nintendo geen ''serieuze'' titel op de rol heeft staan vooralsnog. Ik geloof werkelijk dat een titel van het kaliber ''Goldeneye'' het imago van de Wii U veel goeds zou doen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 16 Jun 2013 12:27    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24889

De Wii U is een console voor iedereen die Nintendo games wil spelen, net zoals de Nintendo 64, de GameCube en de Wii dat waren. Kijkend naar de best verkopende NES en SNES games zijn zelfs die consoles er vooral voor fans van Nintendo games. Dat zijn voorlopig minder mensen dan in het verleden. De Wii had ook geen echte third party support, maar is wel de best verkopende console van vorige generatie.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Vaizard BerichtGeplaatst: 16 Jun 2013 14:15    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 24 Okt 2006
Berichten: 241

https://twitter.com/XboxSupport1/status/345956035044970496 <--- Vele malen beter dan een game uitlenen
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Mafusto BerichtGeplaatst: 16 Jun 2013 14:27    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Mei 2009
Berichten: 7006

Denk je nu echt dat er geen restricties op komen? Op deze manier verliezen devs per verkocht spel 9 mogelijke verkopen. Dat is erger dan second hand verkopen kunnen doen.

Laatst aangepast door Mafusto op 16 Jun 2013 14:47; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
No'tje BerichtGeplaatst: 16 Jun 2013 14:30    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10199

Mafusto schreef:
Denk je nu echt dat er geen restricties op komen? Op deze manier verliezen devs per verkocht spel 10 mogelijke verkopen. Dat is erger dan second hand verkopen kunnen doen.


Ik kan dus bij me vrienden ook gewoon zeggen dat het buitenshuis familie is. Ik weet wel zeker dat dat niet gaat lukken.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Codewarrior BerichtGeplaatst: 16 Jun 2013 15:14    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 03 Okt 2011
Berichten: 3190

Vaizard schreef:
https://twitter.com/XboxSupport1/status/345956035044970496 <--- Vele malen beter dan een game uitlenen


Is het niet zo dat je game maar 1 van die 10 mensen kan downloaden?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
MaartenL BerichtGeplaatst: 16 Jun 2013 15:52    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 19 Jan 2007
Berichten: 4358

Vaizard schreef:
https://twitter.com/XboxSupport1/status/345956035044970496 <--- Vele malen beter dan een game uitlenen


Wow, dat klinkt haast fake zeg.

"oh ik kan een game met een maat delen, fuck al die andere crap die jullie doen! Ik ga gewoon een X1 halen!" -_-

Het is maar afwachten hoe goed dat systeem gaat werken.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
insignificat BerichtGeplaatst: 16 Jun 2013 16:11    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 22 Jun 2011
Berichten: 183

http://www.youtube.com/watch?v=6RtSGFryKwo
inverview met een major nelson
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
sotarK BerichtGeplaatst: 16 Jun 2013 16:30    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 12 Jul 2009
Berichten: 692

Redneckerz schreef:

Dan koopt papa een PS360


Papa heeft geen geld om alles maar te kunnen kopen...
Ubi steunt de WiiU maar een Far Cry3 zien we weer niet.
Maar BlopsII weer wel.

Joni Philips schreef:
De Wii U is een console voor iedereen die Nintendo games wil spelen

Is dat niet min of meer met elke console zo?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 16 Jun 2013 16:36    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24889

sotarK schreef:
Joni Philips schreef:
De Wii U is een console voor iedereen die Nintendo games wil spelen

Is dat niet min of meer met elke console zo?
Nee, een PS4 of een Xbox One kun je ook kopen als je nooit een Sony of Microsoft titel wil spelen. FIFA, Call of Duty, GTA zijn de games die een PS of een Xbox console doen verkopen op dit moment.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Vaizard BerichtGeplaatst: 16 Jun 2013 17:06    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 24 Okt 2006
Berichten: 241

Er komen vast wel restricties op, maar ik vind het wel interessant om te kijken wat ze daar mee gaan doen. Als maar 1 andere persoon tegelijkertijd een spel kan spelen, dan is dat technisch gezien hetzelfde als lenen, alleen dan 10x zo gemakkelijk. Het feit dat iemand anders hetzelfde spel zou kunnen spelen als jijzelf lijkt mij ook heel apart.

Ik post ook maar dingen die ik zie ^^

@MaartenL, 24hour check, kinect etc kan mij totaal niets boeien. Ik ga niet mee met de negatieve meute. Ik kies wat mij interessant lijkt en niets anders.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
sotarK BerichtGeplaatst: 16 Jun 2013 17:16    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 12 Jul 2009
Berichten: 692

Joni Philips schreef:
sotarK schreef:
Joni Philips schreef:
De Wii U is een console voor iedereen die Nintendo games wil spelen

Is dat niet min of meer met elke console zo?
Nee, een PS4 of een Xbox One kun je ook kopen als je nooit een Sony of Microsoft titel wil spelen. FIFA, Call of Duty, GTA zijn de games die een PS of een Xbox console doen verkopen op dit moment.


Maar dan komt het aan op die 2 consoles , en dan moet je toch gaan kiezen.
Dan komt het vaak wel aan op de exclusives, of de prijs...
Dan heeft de PS4 de edge , want je hoeft geen internet te hebben het is niet verplicht en de PS4 is €100 goedkoper
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Redneckerz BerichtGeplaatst: 16 Jun 2013 18:24    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

sotarK schreef:

Papa heeft geen geld om alles maar te kunnen kopen...
Ubi steunt de WiiU maar een Far Cry3 zien we weer niet.
Maar BlopsII weer wel.

Watch Dogs komt ook naar de Wii U. Bovendien is Black Ops 2 niet eens van Ubisoft.

sotarK schreef:

Is dat niet min of meer met elke console zo?

Nee, want de meeste verkopen komen van de multiplatform titels af. Alleen met exclusives weten ze van elkaar te onderscheiden.

Joni Philips schreef:
Nee, een PS4 of een Xbox One kun je ook kopen als je nooit een Sony of Microsoft titel wil spelen. FIFA, Call of Duty, GTA zijn de games die een PS of een Xbox console doen verkopen op dit moment.

Shit, nu ben ik net vergeten wat ik wilde melden

sotarK schreef:

Maar dan komt het aan op die 2 consoles , en dan moet je toch gaan kiezen.
Dan komt het vaak wel aan op de exclusives, of de prijs...
Dan heeft de PS4 de edge , want je hoeft geen internet te hebben het is niet verplicht en de PS4 is €100 goedkoper

Vooralsnog wel. Desalniettemin heeft Xone ook leuke en exclusieve titels in ontwikkeling.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
sotarK BerichtGeplaatst: 16 Jun 2013 19:55    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 12 Jul 2009
Berichten: 692

Redneckerz schreef:
sotarK schreef:

Papa heeft geen geld om alles maar te kunnen kopen...
Ubi steunt de WiiU maar een Far Cry3 zien we weer niet.
Maar BlopsII weer wel.

Watch Dogs komt ook naar de Wii U. Bovendien is Black Ops 2 niet eens van Ubisoft.

sotarK schreef:

Is dat niet min of meer met elke console zo?

Nee, want de meeste verkopen komen van de multiplatform titels af. Alleen met exclusives weten ze van elkaar te onderscheiden.

Joni Philips schreef:
Nee, een PS4 of een Xbox One kun je ook kopen als je nooit een Sony of Microsoft titel wil spelen. FIFA, Call of Duty, GTA zijn de games die een PS of een Xbox console doen verkopen op dit moment.

Shit, nu ben ik net vergeten wat ik wilde melden

sotarK schreef:

Maar dan komt het aan op die 2 consoles , en dan moet je toch gaan kiezen.
Dan komt het vaak wel aan op de exclusives, of de prijs...
Dan heeft de PS4 de edge , want je hoeft geen internet te hebben het is niet verplicht en de PS4 is €100 goedkoper

Vooralsnog wel. Desalniettemin heeft Xone ook leuke en exclusieve titels in ontwikkeling.

MS fan ???

Met exclusives weten ze zich van elkaar te onderscheiden idd, en daar zal je meestal je keuze op die specifieke console latyen vallen zoals ik al zei.
BLOP2 is niet van Ubi zeg ik dat dan?
Ubi staat vooraan met hun WiiU support zo LIJKT HET , maar zeg ik, waarom BLOPS2 wel dan en Far Cry3 niet?

Zo ik wil gewoon iets zeggen en jij spreekt als je de kans krijgt ALLES tegen, met dat hoeft niet en dit en dat, ik weer MAAR HET KAN WEL en dan jij weer JA MAAR HOEFT NIET en ik zeg dan weer dat ik iets uit probeer te leggen en dan ga jij weer quote en ja maar hoeft nie.... word je daar nou zelf niet moe van en jij weer bijdehand NEE, de WiiU moet gaan verkopen anders is het weer stofhappen geblazen zoals bij de Wii.
En nu quote jij weer en zeg je dat je iemand kent waar geen stof op de Wii zit dusss.

Bring on the quotes tot je er helemaal gestoord van word.
WLLES NIETES WELLES NIETS en nu jij weer HOEFT NIET....
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
dantekloon BerichtGeplaatst: 16 Jun 2013 20:03    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Jul 2009
Berichten: 4261

Jongens toch, blijf ff rustig mensen.

((( en ff tussen haakjes,, de Xbox is gewoon altijd al klote geweest, dat MS hun eigen product naar de kloten helpt is alleen maar mooier)))

Zo zie je maar weer dat de Aziaten weer beter af zijn dan de Amerikanen haha
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
elemeNt BerichtGeplaatst: 16 Jun 2013 20:21    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 18 Aug 2009
Berichten: 2495

dantekloon schreef:

Zo zie je maar weer dat de Aziaten weer beter af zijn dan de Amerikanen haha


Volgens mij is de PS4 gemaakt door een Amerikaan...
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Redneckerz BerichtGeplaatst: 16 Jun 2013 22:14    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

sotarK schreef:

Bring on the quotes tot je er helemaal gestoord van word.
WLLES NIETES WELLES NIETS en nu jij weer HOEFT NIET....

Vind je nou zelf niet dat je een beetje overdrijft? Ik heb er tot nu toe niks van gezegd, maar je loopt in elke post naar mijn kant toe te sneren. Of het nu zoiets is als ''Korte quote he?'' of ''Bring on the quotes!'' of ''MS fan??'' of ''Wil jij nou gewoon niet inzien dat de sales van de WiiU zwaar ondermaats zijn , of is alles tegenspreken gewoon jouw ding ?'' terwijl ik inhoudelijk op je posts inga. Ik verzoek je dus dan ook vriendelijk om hiermee te stoppen.

dantekloon schreef:

((( en ff tussen haakjes,, de Xbox is gewoon altijd al klote geweest, dat MS hun eigen product naar de kloten helpt is alleen maar mooier)))

Daar ben ik het niet mee eens. Ik speel wekelijks bij een vriend van me op zijn Xbox 360 en ik vind de controller heerlijk in de hand liggen. De Xbox is gewoon een prima apparaat, het is alleen dat met de vele restricties van de Xone en hun houding zij zichzelf aardig in de voet hebben geschoten.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
sotarK BerichtGeplaatst: 16 Jun 2013 22:55    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 12 Jul 2009
Berichten: 692

Maar jij gaat werkelijk overal op in he?
Kan je er nu niet meer tegen??
Ook al weet je het niet dan komt er wel weer te staan dat dat niet persé hoeft....
Ik bedoel kijk eens naar andere reacties naar jou over je altijd en eeuwige gequote... kijk naar jouw reactie dat D: stopt op gamed, geen goede reactie...
O.T: MS heeft het idd niet goed gebracht met z'n online eisen, doe dan 1x per week ofzo dan kan je nog doorgamen als je internet er een poosje uit ligt.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Redneckerz BerichtGeplaatst: 16 Jun 2013 23:19    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

Ik heb je zojuist vriendelijk gevraagd om met je huidige gedrag te stoppen. Dit is dus de bevestiging dat je dit niet gaat doen?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
elemeNt BerichtGeplaatst: 17 Jun 2013 00:41    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 18 Aug 2009
Berichten: 2495

Get a room!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
insignificat BerichtGeplaatst: 17 Jun 2013 01:12    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 22 Jun 2011
Berichten: 183

sotarK laat het gewoon, je gaat te serieus en agressief op dingen in.
redneckerz houd simpelweg van een discussie.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 5 van 5

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group