| Auteur |
Bericht |
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3 ... 17, 18, 19 ... 24, 25, 26 Volgende
|
| Weslii |
Geplaatst: 19 Apr 2013 09:47 Onderwerp:
| |

|
Red Planet
Hier wil ik niet teveel woorden aan vuil maken. De decors zijn duidelijk van piepschuim en plastig. De special effects zien er verschrikkelijk uit en het verhaal is echt ontzettend cliché, vergezocht en ongeloofwaardig. kijk deze film niet! Het is ronduit een drama en ik vraag me serieus af hoe ze Val Kilmer en Carrie Anne Moss zover hebben gekregen erin te spelen. Wellicht zijn ze gedrogeerd voordat ze hun handtekening zetten.
Een 3. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Weslii |
Geplaatst: 02 Mei 2013 10:04 Onderwerp:
| |

|
Bugsy
Film over Bugsy Siegel, de man die Las Vegas heeft uitgevonden. Om de één of andere reden vind ik Warren Beaty niet geschikt om gangster te spelen. Het geheel komt ongeloofwaardig over. Verder zaten er stukken in waar het mij niet duidelijk was of het grappig was bedoeld, of gewoon heel erg slecht was. De scene waarin hij een taart voor zijn dochter maakt en ondertussen wat collega's op bezoek krijgt is tenenkrommend.
Het is wel leuk wat meer te zien over de ontstaansgeschiedenis van Las Vegas, al is de film hierin niet helemaal accuraat.
De film krijgt een 6.
The Company Men
Drama film over 3 mannen die het goed voor elkaar hebben en voor een groot Amerikaans bedrijf werken. Maar dan slaat de crisis toe en vallen ze terug van 2 ton salaris naar bijstandsniveau. Soms een tikkeltje ongeloofwaardig, maar desalnietemin een vermakelijke film. Dit is een film die je op een regenachtige zondagmiddag kijkt als je verder toch niks te doen hebt.
Een 7.
A good old fashioned Orgy
Deze film vond ik best wel grappig. Gaat over een stel dertigers die altijd feesten gaven in het huis van de vader van iemand uit de vriendengroep. Dat waren dan altijd thema feesten waarbij mensen verkleed kwamen en die berucht waren in de hele buurt. Op een gegeven moment wil de vader het huis verkopen en wil de vriendengroep nog 1 knalfeest geven om afscheid te nemen van het huis: een orgie. In het begin voelt niet iedereen er wat voor maar gaandeweg de film zijn er steeds meer deelnemers aan de orgie en de orgie komt er dus uiteindelijk ook. Het is geen seksfilm, maar een comedy. Er zit vooral veel dertigers humor in en voor dertigers herkenbare situaties. Ook dit is gewoon een vermakelijke film.
Een 7. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| CowboySpike |
Geplaatst: 02 Mei 2013 22:17 Onderwerp:
| |

|
| The Hunt (2012) Ijzersterke Deense drama. Verveelde geen seconde terwijl het toch een rustige opbouw had. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Weslii |
Geplaatst: 17 Mei 2013 14:13 Onderwerp:
| |

|
The Town
Ik was verrast door deze film. Ik hou wel van een goede bankrobbery film, maar ik vond Ben Affleck zo'n ontzettend watje. Die mening moet ik bijstellen, Ben Affleck is niet altijd een watje en kan ook best acteren. Hij was ook director voor deze film en het resultaat mag er wezen. Misdaadfilm over een beruchte wijk in Boston die de meeste bankrovers heeft voortgebracht. Geen klassieker, maar voor liefhebbers van het genre een absolute must.
Een 8.
Het Bombardement
Een draak van een film. Ontzettend slecht acteerwerk van Jan Smit. Ik heb niks tegen Jan Smit, maar hij moet echt nooit meer acteren. Ook Roos van Erkel, die wel actrice schijnt te zijn, ik kon haar niet acteerde slecht. Verder draagt de film de titel "Het Bombardement" maar is het eigenlijk een love story, en gaat het helemaal niet over het bombardement op de stad. Er zitten ook wat eigenaardigheden in. De duitsers komen in een rubberboot aanvaren, schietend met geweren, terwijl de Nederlanders vanaf de kant staan te schieten. Welke soldaat vaart in hemelsnaam op klaarlichte dag in een rubberboot de rivier op terwijl de vijandige troepen op de kant staan? Op een gegeven moment wordt er gevochten, Jan springt met zijn schatje achterop de fiets en maakt zich uit de voeten. En rijdt de dierentuin binnen alwaar hij schuilt. Nu ben ik Rotterdammer, en ken de stad op mijn duimpje maar vanaf waar hij gaat fietsen tot aan de dierentuin, is toch echt wel een behoorlijk stukje fietsen, ook als je niet uitgaat van de nieuwe locatie van de dierentuin maar de oude. (de dierentuin verhuisde in het jaar 1940 dus zat tijdelijk op twee locaties). De ontploffingen zien er uit alsof iemand per ongeluk een zakje knalerwten laat vallen.
De film krijgt van mij een 4 ondat ik goed gemutst ben. Ik twijfelde over een 3. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Robert |
Geplaatst: 19 Mei 2013 00:49 Onderwerp:
| |

|
Alien (1979)
Best wel sterk, verwachtingen waren alleen nog iets hoger. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Weslii |
Geplaatst: 22 Mei 2013 09:23 Onderwerp:
| |

|
Zomerhitte
Weer zo'n slechte Nederlandse film. Zonde, want het boek van Jan Wolkers schijnt goed te zijn. Het is niet dat er slecht geacteerd wordt, het is gewoon allemaal zo nietszeggend en ongeloofwaardig. Texel als doorvoerhaven voor kilo's heroine? Bad guys die als naam de Mummy hebben? Meisjes die in hun eentje naakt op het strand liggen? Meisjes die naakt op het strand liggen en zich vervolgens voor je besluiten te vingeren? Bespaar je de tijd. Bekijk deze film niet. Het enige wat mooi aan de film is is de natuur van Texel.
Een 3. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Weslii |
Geplaatst: 10 Jun 2013 09:24 Onderwerp:
| |

|
De Passievrucht
Deze film gaat over een man die 9 jaar na de dood van zijn eerste vrouw erachter komt dat hij onvruchtbaar is en dat zijn inmiddels 14 jarige zoon dus niet van hem kan zijn. Hij kan zijn overleden vrouw er niet meer mee confronteren dus volgt er een zoektocht naar de vader van zijn zoon. Hij werkt een lijst met verdachten af, ondanks dat zijn huidige vrouw, een destijds goede vriendin van zijn overleden vrouw, erop aandringt dat hij het moet laten rusten. De film wordt verteld door de hoofdpersoon die terugblikt op het gebeurde. Daardoor weet je in de eerste 5 minuten dus al dat hij onvruchtbaar is, en dat zijn huidige vrouw al die tijd heeft geweten wie de vader is. Goed verhaal, boek schijnt nog beter te zijn maar het is een typisch Nederlandse film. Traag, onnodig naakt, sterk gefocussed op karakterontwikkeling. Het is een aanrader maar verwacht geen actiespektakel.
Een 7. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Codewarrior |
Geplaatst: 10 Jun 2013 10:05 Onderwerp:
| |

|
Road to Perdition
Een saaie film, had compleet andere verwachtingen.
6/10 |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Weslii |
Geplaatst: 10 Jun 2013 10:11 Onderwerp:
| |

|
| Gezer schreef: | Road to Perdition
Een saaie film, had compleet andere verwachtingen.
6/10 |
Ik vind het wel een goede film maar hij is redelijk droogjes of zelfs saai inderdaad. Ik ga hem in ieder geval geen tweede keer kijken. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Rene Groen |
Geplaatst: 10 Jun 2013 11:27 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
Parker
Saai en voorspelbaar. Jason Statham in een rol die we al tientallen keren gezien hebben, Jennifer Lopez die niet kan acteren en dat alles binnen een verhaal die vanaf de eerste seconden voorspelbaar is. 3,0 / 10
Girl walks into a bar
Een film met bekende namen die geheel gratis beschikbaar werd gesteld. Het budget lijkt dan ook op nul gelegen te hebben, waardoor er ook geen ruimte was voor een soundtrack. De game volgt hierdoor weliswaar enkele op het oog interessante verhaallijnen, maar deze worden nooit afgemaakt. 5,0 / 10. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Joni Philips |
Geplaatst: 14 Jun 2013 21:22 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
| 12 Angry Men: Echt een beklijvende film; zelfs als je het einde al kent |
|
| Terug naar boven |
|
|
| dantekloon |
Geplaatst: 06 Jul 2013 21:00 Onderwerp:
| |

|
The Viral Factor, een vet geweldige film met 2 goede chinese acteurs(Jay Chou en Nicholas Tse)
10/10 |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Redneckerz |
Geplaatst: 20 Jul 2013 00:06 Onderwerp:
| |
Redacteur

|
De afgelopen tijd:
- De Twilight Saga
- Vampires Suck
- Bambi
- Despicable Me 1 + 2 (2 in de bioscoop)
- Memento
- Friends With Benefits |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Lawliet |
Geplaatst: 20 Jul 2013 00:53 Onderwerp:
| |

|
Step Brothers
Erg grappig hahha. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Joni Philips |
Geplaatst: 22 Jul 2013 17:03 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
| Anvil! The Story of Anvil - I bought it thinking it was a mockumentary, and the beginning doesn't change that impression, certainly when you find out the guy is named Robb Reiner, so the same name as the guy that directed This is Spinal Tap. Afterwards it really turns into a quite uplifting portrait of the group and the ending was just perfect. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| sotarK |
Geplaatst: 23 Jul 2013 17:13 Onderwerp:
| |

|
Hunt to kill
Wel redelijk gedaan
7,9 |
|
| Terug naar boven |
|
|
| scorpio23-b |
Geplaatst: 23 Jul 2013 18:45 Onderwerp:
| |

|
Fast & Furious 6
Aardige film, vond hem niet zo leuk als deel 5.
Maar hij is naar mijn mening beter als deel 4.
7/10
G.I. Joe Retaliation
Viel ik bij in slaap, vond hem niet zo heel leuk eigenlijk.
.../10
A Good Day 2 Die Hard
Op de helft uitgezet, wat een ongelofelijk saaie bout film.
1/10 |
|
| Terug naar boven |
|
|
| D: |
Geplaatst: 25 Jul 2013 20:34 Onderwerp:
| |

|
GI JOE retaliation
5/10
Matige film, opzich iets beter dan het 1e deel, maar wel vol voorspelbaarheden en bruce willis die een lauw grapje maakt naar the rock ala the expendables.
Maar goed ik moet ook niet zeuren zolang ik ze niet in de bios zie met tetterende kinderen om me heen.
Snap trouwens nogsteeds niet wat de bedoeling met destro was maar ok. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| insignificat |
Geplaatst: 25 Jul 2013 20:44 Onderwerp:
| |

|
wolverine 3D
7,5
hij was goed maar er waren een paar plotholes die wat vraagtekens open lieten.
hugh jackman is weer perfect in zijn rol al was.
beetje weinig actie scenes en meer drama |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Codewarrior |
Geplaatst: 26 Jul 2013 01:51 Onderwerp:
| |

|
A Fistful of dollars
Leuke remake van Yojimbo. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Paintskillz |
Geplaatst: 30 Jul 2013 01:15 Onderwerp:
| |

|
The Wolverine
Iets boven voldoende, wist in eerste instantie ook niet dat het een vervolg was op de x-men trilogie.
En ben ik de enige dat op het moment dat Logan in die kamer met Yashida binnen loopt en Dr. Green ontmoet met een mondkapje op en superveel, maar dan ook echt superveel op Scarlett Johansson lijkt? Misschien Black Widow cameo? Eerste hint op een samenwerking tussen Fox en Marvel. Enorm vergezocht maar en man kan hopen, right? |
|
| Terug naar boven |
|
|
| dantekloon |
Geplaatst: 30 Jul 2013 03:41 Onderwerp:
| |

|
The Wolverine 3D
5/10
Saaie film, dat voor 16 jarige leeftijd waardoor mijn broertje er niet on mocht veel meer actie in had moeten zitten en niet dat kleffe gedoe.
Te langdradig, en maar 2 mutants in de film, wat ook heel erg weinig is.
Had wel meer mutants verwacht. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Nickdhnick |
Geplaatst: 13 Aug 2013 23:07 Onderwerp:
| |

|
Sin City
8/10
Vind hoe het allemaal gefilmd is gewoon erg goed gedaan. Snap alleen het verhaal niet helemaal, je maakt eigenlijk 3 dingen mee die ik nog niet helemaal met elkaar kan linken. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Weslii |
Geplaatst: 14 Aug 2013 09:25 Onderwerp:
| |

|
| Nickdhnick schreef: | Sin City
8/10
Vind hoe het allemaal gefilmd is gewoon erg goed gedaan. Snap alleen het verhaal niet helemaal, je maakt eigenlijk 3 dingen mee die ik nog niet helemaal met elkaar kan linken. | De enige link is dat ze alle 3 in Sin City afspelen. Het zijn 3 losse verhalen. Ik heb de 2 disc editie. disc 1 de normale film, disc 2 de 3 losse verhalen gewoon in chronologische volgorde na elkaar verteld.
Weet iemand nog een goede blu ray om mijn 5.1 set mee te testen? |
|
| Terug naar boven |
|
|
| GekooktEi |
Geplaatst: 14 Aug 2013 10:33 Onderwerp:
| |
Grammar Führer
![]()
|
| Weslii schreef: | | Nickdhnick schreef: | Sin City
8/10
Vind hoe het allemaal gefilmd is gewoon erg goed gedaan. Snap alleen het verhaal niet helemaal, je maakt eigenlijk 3 dingen mee die ik nog niet helemaal met elkaar kan linken. | De enige link is dat ze alle 3 in Sin City afspelen. Het zijn 3 losse verhalen. Ik heb de 2 disc editie. disc 1 de normale film, disc 2 de 3 losse verhalen gewoon in chronologische volgorde na elkaar verteld. |
Inderdaad, de verfilming behandelt eigenlijk (als ik het goed heb) drie van de stripverhalen van Sin City. Ik merkte in de film juist wel dat er veel verwijzingen in zaten tussen de verschillende verhalen.
Bijvoorbeeld die man met die bril, die een grote rol speelt in één verhaal, komt ook in andere verhalen voor volgens mij? Ik weet de details niet meer, maar wel dat ik dat soort dingetjes zag door de film heen. |
|
| Terug naar boven |
|
|
|
|
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3 ... 17, 18, 19 ... 24, 25, 26 Volgende |