Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 377, 378, 379 ... 499, 500, 501  Volgende  
Ellentjeeah BerichtGeplaatst: 23 Mei 2013 15:42    Onderwerp: Reageren met citaat

+ Gelukkig is mijn pakketje niet alleen een dag te laat, maar het is nu ook al ruim een uur verder dan de maximale aflevertijd. Wat een service. Zal me niets verbazen als ik hem uberhaupt niet krijg.
+ Zo nog even oppassen
+ Frans ging veel beter dan gedacht, zit tussen de 7.3 en de 8.3
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
RoaringMdog BerichtGeplaatst: 23 Mei 2013 19:43    Onderwerp: Reageren met citaat

+ Mirrors Edge 2 is gespot of de duitse amazon website
+ MIRRORS EEEEEEEDDDDGGGGEEEEEEEE
+ E3 Hype
Terug naar boven
Nelus BerichtGeplaatst: 23 Mei 2013 20:12    Onderwerp: Reageren met citaat

- wat een prutsers bij MS
- voel me toch echt teleurgesteld en verre van overtuigd door die Xbox reveal
Terug naar boven
ninodude BerichtGeplaatst: 23 Mei 2013 20:40    Onderwerp: Reageren met citaat

JasperCLA schreef:
Nin007 schreef:
Nelus schreef:
Wordt toch een PS4 voor mij denk ik fuck die exclusives, als dat bestaat uit EA sports zooi en Kinect onzin

+ bijna E3

Halo komt vast ook wel. En Gears.

Microsoft doet niet eens moeite voor innovatie. En dan klagen mensen dat Nintendo het save speelt omdat ze in een N.D. wat sequels aankondigde van langverwachte games. Ahum, zijn we SMT vs Fire Emblem en Smash door Namco vergeten? Ik vind dat wel gedurfde zetten en ik durf erop te wedden dat de nieuwe Smash iets speciaals word.

15 exclusives het eerste jaar alleen al, waaronder 8 totaal nieuwe reeksen is geen innovatie?

Dat zegt niks, eerst zien dan geloven. Dat kunnen ook wel Kinect titels zijn of Xbox Live Arcade spelletjes. Ze zeggen dat alleen om indruk te maken maar verder laten ze er niets van zien.

Microsoft krijgt van mij altijd een nieuwe kans om me te overtuigen dat hun systeen een aankoop waard is voor mij, maar sinds dat ik mijn Xbox 360 heb verkocht in 2009 laten ze alleen maar meer zien dat ik de juiste keuze heb gemaakt om dit bedrijf niet meer te ondersteunen.
Terug naar boven
Mafusto BerichtGeplaatst: 24 Mei 2013 11:13    Onderwerp: Reageren met citaat

+PS4 komt echt nog dit jaar in EU uit!
+Morgen eerste PS4 reclame op tv!
+E3 over iets meer dan 2 weken
+Nextgen Hype

-----Wanvertoning Twente gisteren
Terug naar boven
Ellentjeeah BerichtGeplaatst: 24 Mei 2013 15:24    Onderwerp: Reageren met citaat

+ Ik denk dat het examen Engels VMBO BB niveau was

Heb maar 40/47 punten, tegenvaller

+ Zo lekker een avondje oppassen
+ Maandag mijn laatste examen
Terug naar boven
Redneckerz BerichtGeplaatst: 24 Mei 2013 17:51    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur

+- Gedonder met visum aanvraag is redelijk goed verlopen.
+ Woensdag de uitslag. Nagels bijten dus.
---- Fucking brandmelder die 3 keer afgaat omdat de stofzuiger eronder staat. Vader heeft dat ding maar losgekoppeld.
Terug naar boven
JasperCLA BerichtGeplaatst: 24 Mei 2013 19:43    Onderwerp: Reageren met citaat

Nin007 schreef:
JasperCLA schreef:
Nin007 schreef:
Nelus schreef:
Wordt toch een PS4 voor mij denk ik fuck die exclusives, als dat bestaat uit EA sports zooi en Kinect onzin

+ bijna E3

Halo komt vast ook wel. En Gears.

Microsoft doet niet eens moeite voor innovatie. En dan klagen mensen dat Nintendo het save speelt omdat ze in een N.D. wat sequels aankondigde van langverwachte games. Ahum, zijn we SMT vs Fire Emblem en Smash door Namco vergeten? Ik vind dat wel gedurfde zetten en ik durf erop te wedden dat de nieuwe Smash iets speciaals word.

15 exclusives het eerste jaar alleen al, waaronder 8 totaal nieuwe reeksen is geen innovatie?

Dat zegt niks, eerst zien dan geloven. Dat kunnen ook wel Kinect titels zijn of Xbox Live Arcade spelletjes. Ze zeggen dat alleen om indruk te maken maar verder laten ze er niets van zien.

Microsoft krijgt van mij altijd een nieuwe kans om me te overtuigen dat hun systeen een aankoop waard is voor mij, maar sinds dat ik mijn Xbox 360 heb verkocht in 2009 laten ze alleen maar meer zien dat ik de juiste keuze heb gemaakt om dit bedrijf niet meer te ondersteunen.

100% gelijk heb je. Ik heb er nog wel vertrouwen in, maar ga zeker niet als een blind schaap zo'n ding aanschaffen @ launch.
Terug naar boven
Codewarrior BerichtGeplaatst: 24 Mei 2013 19:53    Onderwerp: Reageren met citaat

-xbone lmao
++++PS Quattro
Terug naar boven
Rene Groen BerichtGeplaatst: 24 Mei 2013 20:37    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

+ Xbox One, ik ben nog altijd enthousiast!
+ PlayStation 4, laat maar komen!
+ De toekomst voor de Wii U, geef me een 3D Mario en een Zelda titel en de console stijgt meteen in status.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
dantekloon BerichtGeplaatst: 24 Mei 2013 21:06    Onderwerp: Reageren met citaat

Redneckerz schreef:
+- Gedonder met visum aanvraag is redelijk goed verlopen.
+ Woensdag de uitslag. Nagels bijten dus.
---- Fucking brandmelder die 3 keer afgaat omdat de stofzuiger eronder staat. Vader heeft dat ding maar losgekoppeld.

wat een akelige schijt gedoe met de visums altijd he?
die van Rusland is moeilijker dan die van China, laat de mensen gewoon lekker vakantie vieren zonder dat gedonder
Terug naar boven
Nickdhnick BerichtGeplaatst: 24 Mei 2013 21:39    Onderwerp: Reageren met citaat

+ Weer een keertje Gran Turismo 5 gedaan met een stuur. Had die weer gevonden in de schuur haha
+ B Spec ook maar eens mee begonnen
- Stuk of 10 auto's die je allemaal 1 voor 1 moet ophalen bij de autolevering... 15 minuten verder...
Terug naar boven
Redneckerz BerichtGeplaatst: 24 Mei 2013 21:41    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur

dantekloon schreef:

die van Rusland is moeilijker dan die van China, laat de mensen gewoon lekker vakantie vieren zonder dat gedonder

Ze wilden nu nog een extra salarisstrookje van April omdat ik alles begin April had verstuurd en het rond 12 Mei aankwam. Tja, mijn vader en ik kunnen geen strookje opgeven voor een maand die net begonnen is..

Voor de rest is alles wel goed, alleen nog een studentenbriefje, maar misschien gaat het ook wel met een studentenpas, en dan is het helemaal geregeld. Blijkbaar hebben we mazzel, want je kan ook gewoon flat-out geweigerd worden of je moet een paar duizend euro extra lappen.
Terug naar boven
Redneckerz BerichtGeplaatst: 26 Mei 2013 01:18    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur

+ Badr Hari eens gevloerd zien worden door iemand die een pak kleiner is. Heerlijk om te zien.
+ Giedo van der Garde 15de F1. Helaas gemist, maar indrukwekkend. Regentalent?
+ Mighty Mike die weer een dartstoernooi wint.. tegen Barney notabene. Erg leuk om te zien.
Terug naar boven
ninodude BerichtGeplaatst: 26 Mei 2013 03:06    Onderwerp: Reageren met citaat

+ Ik kan waarschijnlijk om de 6 weken een kamer huren. Dit omdat diegene elke 6 weken moet werken en hij wilt graag dat er iemand op zijn huis let. Ik zou dit echt heel vet vinden. Eindelijk van al het gezeur af van thuis. Ik weet dat er ook nadelen bij komen kijken maar het is wel weer een nieuwe stap en daar ben ik nu wel aan toe.
Terug naar boven
deadlytown BerichtGeplaatst: 26 Mei 2013 08:32    Onderwerp: Reageren met citaat

- -ziek, lang geleden dat ik ziek ben geworden...
Terug naar boven
dantekloon BerichtGeplaatst: 26 Mei 2013 10:10    Onderwerp: Reageren met citaat

Redneckerz schreef:
dantekloon schreef:

Ze wilden nu nog een extra salarisstrookje van April omdat ik alles begin April had verstuurd en het rond 12 Mei aankwam. Tja, mijn vader en ik kunnen geen strookje opgeven voor een maand die net begonnen is..

Voor de rest is alles wel goed, alleen nog een studentenbriefje, maar misschien gaat het ook wel met een studentenpas, en dan is het helemaal geregeld. Blijkbaar hebben we mazzel, want je kan ook gewoon flat-out geweigerd worden of je moet een paar duizend euro extra lappen.

Moet je ook al salaris strookjes op sturen, wat een gedoe..
Ik moet dat alleen als ik van China iemand naar NL haal...

Komt zij trouwens hier of ga jij daar naar toe?
Terug naar boven
Redneckerz BerichtGeplaatst: 26 Mei 2013 10:41    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur

dantekloon schreef:

Moet je ook al salaris strookjes op sturen, wat een gedoe..
Ik moet dat alleen als ik van China iemand naar NL haal...

Je moet inderdaad heel ouderwets strookjes sturen, en een kopie van het arbeidscontract. Nu heb ik zelf nog geen werk (En met mij 635.000 anderen), dus ik moest mijn vader hiervoor polsen.

dantekloon schreef:

Komt zij trouwens hier of ga jij daar naar toe?

Zij komt hierheen. Aankomende woensdag horen we of dat gelukt is of dat ze nog 1 extra dingetje moet doen (Wat niet erg is, maar dat kost wel weer een week)
Terug naar boven
ninodude BerichtGeplaatst: 27 Mei 2013 16:55    Onderwerp: Reageren met citaat

- Ik heb een versterker gekocht bij Block.nl, stond nog dat hij leverbaar was. Nu staat er niet meer leverbaar, ik heb nog geen bericht gekregen van PostNL dat hij word bezorgd maar heb al wel betaald.
+ Vrij 11 Juni.
Terug naar boven
Ellentjeeah BerichtGeplaatst: 27 Mei 2013 17:35    Onderwerp: Reageren met citaat

+ Zomervakantie, we gaan even 3 maanden genieten
+ Nieuwe schoenen binnen
+ Loon, dankjewel Appie
+ Examens gingen allemaal top
Terug naar boven
GekooktEi BerichtGeplaatst: 28 Mei 2013 00:08    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer

+ PS4 en Xbox One hebben me nog niet overtuigd!
++ Rome: Total War, nog steeds heerlijk verslavend

+++ Jarig sinds 8 minuten!
Terug naar boven
RoaringMdog BerichtGeplaatst: 28 Mei 2013 00:24    Onderwerp: Reageren met citaat

GekooktEi schreef:

Gefeliciteerd!
Terug naar boven
Robert BerichtGeplaatst: 28 Mei 2013 00:43    Onderwerp: Reageren met citaat

RoaringMdog schreef:
GekooktEi schreef:

Gefeliciteerd!

Gefeliciteerd. Dat de quote-toren hoog mag groeien.
Terug naar boven
Redneckerz BerichtGeplaatst: 28 Mei 2013 01:07    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur

Robert schreef:
RoaringMdog schreef:
GekooktEi schreef:

Gefeliciteerd!

Gefeliciteerd. Dat de quote-toren hoog mag groeien.

Ik wou eigenlijk het feestje nu al verstieren, maar nee. Gefeliciteerd!
Terug naar boven
MaartenL BerichtGeplaatst: 28 Mei 2013 07:45    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur

Gefeliciteerd

+ Jak & Daxter Trilogy, heerlijk gewoon ^^
+ Cursus verloopt zeer goed maar gaat wel aan een snel-tempo.
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 377, 378, 379 ... 499, 500, 501  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Gamed Café Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 378 van 501

Ga naar: