| Auteur |
Bericht |
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3 ... 68, 69, 70 ... 85, 86, 87 Volgende
|
| Nelus |
Geplaatst: 13 Mrt 2013 21:49 Onderwerp:
| |

|
Mijn grammar nazi alarm ging heel hard af, maar ik beheers me!
Bij mij heb ik het maar opgegeven om een ander meisje heel leuk te vinden. Er is bij mij maar één chick waar ik wel een relatie mee wil en waar ik helemaal niet over twijfel of ik wel bij haar pas, een soort van 'ware', en dat zorgt ervoor dat ik niet eens bij een ander kan zijn voordat ik met haar wat heb gehad. Al heb ik een relatie, zal zij nog altijd degene zijn waar ik echt een relatie mee wil en ik ben gewoon niet een persoon die dan ff een relatie aangaat voor de leuk of seks, dan maar geen relatie.
Geduld is een schone zaak, dus of ze wijst me definitief af (maar dan zal ik het er een keer met haar over moeten hebben, voordat ik dat te weten kom) |
|
| Terug naar boven |
|
|
| ninodude |
Geplaatst: 14 Mrt 2013 22:30 Onderwerp:
| |

|
Dat is echt Hollands, jongens die blijven hangen. In andere landen als een jongen voor het eerst afgewezen word dan is het ook gelijk duidelijk voor hem dat hij verder moet gaan.
Ik kan me best indenken dat meiden niet altijd zin hebben om een lekker praatje te maken met een jongen, zonder dat ze er iets achter zoekt, omdat jongens vaak te hard van stapel lopen en haar dan blijven vervelen. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| GekooktEi |
Geplaatst: 14 Mrt 2013 23:28 Onderwerp:
| |
Grammar Führer
![]()
|
| Nin007 schreef: | | Dat is echt Hollands, jongens die blijven hangen. In andere landen als een jongen voor het eerst afgewezen word dan is het ook gelijk duidelijk voor hem dat hij verder moet gaan. |
Is dat zo?
Nou ja, ik vind persoonlijk dat het eraan zou liggen hoe hard ik werd afgewezen. Als ze echt heel duidelijk is dan is het klaar. Maar als ze vaag doet of gewoon geen duidelijke interesse toont, kun je nog verder polsen natuurlijk.
Dus Nino, nog steeds niet echt geslaagd in de liefde? Ben hier even niet meer geweest, dus helemaal op de hoogte ben ik niet. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| ninodude |
Geplaatst: 15 Mrt 2013 00:00 Onderwerp:
| |

|
Nou, over het algemeen zijn er wel veel jongens in dit land die zo blijven steken, stalkers zou je ze kunnen noemen. Meer dan in bijvoorbeeld Suriname, tenminste they said so..
Uh. Nope, ik heb wel leuk contact met een collega laatste paar weken. Ik dacht eigenlijk dat het niks werd omdat mijn gevoelens steeds omsloegen maar nu blijven ze wel stabiel. We hebben elkaar 1x buiten werk gezien, maar dat was niet de ideale situatie en van mijn kant een conflict waardoor ik niet lang kon blijven. Ik wil wel eens buiten werk afspreken, ik heb daar echter geen haast mee, zoiets moet je op het juiste moment doen. Daarnaast wil ik werk en privé ook niet met elkaar mengen, voelt voor mij niet goed.
Ik heb hiervoor nog met een aantal meiden iets 'gehad'. Totdat ik erachter kwam hoe hun in elkaar zaten, de ene dronken met mannen in de kroeg aan het rotzooien, de ander zoekt graag de aandacht van de mannen en daar blijft het ook bij. En nog een ander die dus achter haar vriend's rug zat te klieren, waar ik dus later achter ben gekomen.
Dus nee, nog niet geslaagd in de liefde. Moet er wel bij zeggen dat ik wat meer initiatief mag nemen en wat meer mag laten zien dat ik diegene wel zie zitten. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Nelus |
Geplaatst: 15 Mrt 2013 11:03 Onderwerp:
| |

|
Pff, dus je noemt mij een stalker? Ik blijf niet steken bij één chick. Ik weet gewoon, zelfs na 8 jaar, dat ik verliefd op haar blijf. Ook al spreek ik met andere meiden af, ook al heb ik een relatie gehad met een ander, het maakt niet uit.
Als jij een chick opgeeft na 1 keer afwijzen, dan ben je niet verliefd. Of zoals Bob Marley het mooi zei
Dus nee, ik blijf niet steken, ik stalk niet en ik geef ook echt niet constant mijn aandacht aan haar. We spreken om de 4 maanden iets af, en dat zo ongeveer 6 jaar achter elkaar nu (gezien we de eerste twee jaar op school zaten bij elkaar). Dat is niks Hollands. Het heeft met je persoonlijkheid te maken en op wie je verliefd bent. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| crono999 |
Geplaatst: 15 Mrt 2013 12:34 Onderwerp:
| |

|
WTF ben t met Nelus eens?
Inderdaad verliefd is verliefd. Als je echt stapel ben op iemand moet je zekers niet na 1x opgeven,maar je moet natuurlijk ook niet stalkerig worden.
Maar als het al 6 jaar duurt,moet je toch wel vaker contact op gaan nemen hoor en vaker wat proberen te gaan doen,kijke of je een weekend bij haar kan crashe  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| GekooktEi |
Geplaatst: 15 Mrt 2013 13:12 Onderwerp:
| |
Grammar Führer
![]()
|
Ik heb ook wel een beetje zoiets van, als je keihard wordt afgewezen en je was niet echt verliefd, dan merk je het op dat moment wel. Ik denk dat dat het verschil is.
Als je na zo'n afwijzing überhaupt nog de behoefte hebt om het niet op te geven denk ik wel dat het zou kunnen zijn dat je genoeg voor haar voelt om door te gaan.
| Nino schreef: | | Ik wil wel eens buiten werk afspreken, ik heb daar echter geen haast mee, zoiets moet je op het juiste moment doen. Daarnaast wil ik werk en privé ook niet met elkaar mengen, voelt voor mij niet goed. |
Is mij wel prima bevallen hoor.
Maar je hebt gelijk. Ik kende haar vijf maanden, alleen van het werken that is, en toen begonnen we een beetje te chatten enzo, en drie maanden daarna hadden we wat. Dus ik denk ook niet dat je dat hoeft te overhaasten. Ik denk dat als je gewoon gezellig en leuk tegen haar doet tijdens het werken, niet op een overdreven manier, dat ze wel snapt dat je haar ziet zitten. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Nelus |
Geplaatst: 15 Mrt 2013 13:32 Onderwerp:
| |

|
| crono999 schreef: | WTF ben t met Nelus eens?
|
Hahaha, nice! *brofist*
Maar inderdaad, ik zal eens wat meer afspreken, maar er is één groot detail. In 2005 wees ze me af (we waren 15) en sindsdien gefriendzoned. Ze hield zich niet bezig met liefde, maar met vriendschappen toen. Ze heeft sindsdien ook geen relatie gehad, maar wel een paar dates enzo. Net als ik, behalve dat ik tussendoor een korte relatie heb gehad.
Nu zijn we beide bijna 23, en allebei meer ontwikkeld en veranderd (ik vooral, van fatty boy naar normale proporties), dus misschien is er nog een kans. Ik wil het ook niet forceren ofzo. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| GekooktEi |
Geplaatst: 15 Mrt 2013 13:40 Onderwerp:
| |
Grammar Führer
![]()
|
| Hoe ben je van plan dat nog eens te doen dan? Gewoon wachten op zo'n perfect moment om ermee te komen? |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Nelus |
Geplaatst: 15 Mrt 2013 13:57 Onderwerp:
| |

|
wellll.....hehe -.-' I really don't know |
|
| Terug naar boven |
|
|
| ninodude |
Geplaatst: 15 Mrt 2013 14:39 Onderwerp:
| |

|
[quote="GekooktEi"Is mij wel prima bevallen hoor.
Maar je hebt gelijk. Ik kende haar vijf maanden, alleen van het werken that is, en toen begonnen we een beetje te chatten enzo, en drie maanden daarna hadden we wat. Dus ik denk ook niet dat je dat hoeft te overhaasten. Ik denk dat als je gewoon gezellig en leuk tegen haar doet tijdens het werken, niet op een overdreven manier, dat ze wel snapt dat je haar ziet zitten.[/quote]
Heb je dan niet zo'n raar gevoel om met diezelfde persoon te werken waar je heb staan zoenen? Misschien ben ik het, maar mij lijkt het een beetje vaag..
Ja, dat bedoel ik het is wel je werk, vind dat dat wel professioneel moet blijven. Alhoewel sommige collega's die ik heb gehad daar echt schijt aan hadden.  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| crono999 |
Geplaatst: 15 Mrt 2013 14:50 Onderwerp:
| |

|
@ Nelus
Gewoon zorge dat je vaker bij haar ben,meer dinge samen gaan doen.
Ook familie dinge,verjaardag enzo,of... bijvoorbeeld pasen!!!!!
Probeer het persoonlijke contact nog persoonlijker te maken.
Als er dan wat is, gebeurt er vanzelf wel wat. Beet arm om der heen,knuffel hier en daar,tong in der mond :p |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Nelus |
Geplaatst: 15 Mrt 2013 14:57 Onderwerp:
| |

|
Nou, grappig dat je dat zegt, want ik ben dus spontaan op bezoek geweest op 2e kerstdag, waar haar familie toen ook was, had toen ook een klein cadeautje meegenomen. Die ouders kennen mij ook al wat langer natuurlijk (en vonden ook dat ik zo was veranderd).
Maar ik heb ergens het gevoel dat het echt wel goed komt en een soort van vanzelf gaat op een gegeven moment.
We zien wel, als het gebeurt, hou ik het hier op de hoogte |
|
| Terug naar boven |
|
|
| ninodude |
Geplaatst: 20 Mrt 2013 00:13 Onderwerp:
| |

|
Ik was een beetje aan het flirten met een meid afgelopen weekend, alleen tot een bepaald punt. Ik werd ook gewoon helemaal niet aangekeken en zo daarna. Ik vond het eerst maar raar totdat ik er dus net achterkwam dat ze een vriendje heeft. Ik vind dat wel klasse hebben en vooral naar haar vriendje toe.  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| dantekloon |
Geplaatst: 07 Mei 2013 18:27 Onderwerp:
| |

|
| Jullie kunnen hier verder gaan beste mensen... |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Redneckerz |
Geplaatst: 07 Mei 2013 19:03 Onderwerp:
| |
Redacteur

|
| dantekloon schreef: | | Jullie kunnen hier verder gaan beste mensen... |
Je vriendin is je een uitleg verschuldigd. De rest van mijn reactie kan je in het +- topic zien, dus daar laat ik mij verder niet over uit  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| dantekloon |
Geplaatst: 07 Mei 2013 19:49 Onderwerp:
| |

|
| Redneckerz schreef: | | dantekloon schreef: | | Jullie kunnen hier verder gaan beste mensen... |
Je vriendin is je een uitleg verschuldigd. De rest van mijn reactie kan je in het +- topic zien, dus daar laat ik mij verder niet over uit  |
Ze heeft me al geblocked op QQ en weibo.
En ze reageert niet meer op mijn sms, ik kan haar helaas niks meer vragen... Ze had het op een normale manier moeten uit maken. Dan loop ik nu niet rond met een kut gevoel.
Ik snap er gewoon niks van, er opeens vandoor gaan met een andere buitenlander. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| ninodude |
Geplaatst: 07 Mei 2013 20:38 Onderwerp:
| |

|
Wat een nare meid, als jij gewoon om duidelijkheid vraagt en je niet boos werd op haar toen ze het uitmaakte dan mag je toch best een goeie uitleg verwachten.
Volledig negeren. En verder gaan met je leven, je bent er achter gekomen dat je ruim een jaar hebt verspild aan zo'n takkewijf. Maar gelukkig nu en niet pas over 10 jaar. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| MaartenL |
Geplaatst: 07 Mei 2013 20:42 Onderwerp:
| |
Redacteur

|
| Nin007 schreef: | Wat een nare meid, als jij gewoon om duidelijkheid vraagt en je niet boos werd op haar toen ze het uitmaakte dan mag je toch best een goeie uitleg verwachten.
Volledig negeren. En verder gaan met je leven, je bent er achter gekomen dat je ruim een jaar hebt verspild aan zo'n takkewijf. Maar gelukkig nu en niet pas over 10 jaar. |
Hier kan ik wel mee akkoord gaan...
jammer/kut voor je maar als je zo behandeld werd, moet je ook beseffen dat zo iemand gewoon niet goed genoeg voor je is. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Redneckerz |
Geplaatst: 07 Mei 2013 20:49 Onderwerp:
| |
Redacteur

|
| dantekloon schreef: |
Ze heeft me al geblocked op QQ en weibo. |
Dat is zielig gedrag. Een duidelijk staaltje van geen verantwoording durven of willen tonen.
En ze reageert niet meer op mijn sms, ik kan haar helaas niks meer vragen... Ze had het op een normale manier moeten uit maken. Dan loop ik nu niet rond met een kut gevoel. |
Ik begrijp het. Ik vind het ook niet meer dan normaal dat het op een civiele manier had kunnen gebeuren ipv dat het zo moet blijkbaar.
Ik snap er gewoon niks van, er opeens vandoor gaan met een andere buitenlander. |
Was dat bevestigd of een kutsmoes van haar kant?
| Nin007 schreef: | | Wat een nare meid, als jij gewoon om duidelijkheid vraagt en je niet boos werd op haar toen ze het uitmaakte dan mag je toch best een goeie uitleg verwachten. |
Sommige meiden kunnen nu eenmaal niks hebben, nou ja, dat heb ik je al vaak genoeg verteld
| Nin007 schreef: |
Ik moet het hier mee eens wezen. Ik denk ook dat qua relatie je er 2x zoveel moeite in hebt gestoken dan de meesten mensen doen in een normale relatie, des te zuurder is het dan ook dat zij jou nu als vuil behandelt. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| dantekloon |
Geplaatst: 07 Mei 2013 21:06 Onderwerp:
| |

|
Oke, kijk, ik heb ook dingen gedaan wat zij natuurlijk niet leuk vond, zoals een woordenwisseling waar haar ouders bij waren(ook al was het haar schuld met haar stomme opmerking), maar ja. haar ouders waren er bij.
Ik heb ook één van haar beste vriendin toegevoegd op QQ. alleen omdat mijn ex mij veel negeerde en ik aan haar vroeg waar mijn ex dus last van heeft.
Ik had opeens wel het gevel dat ze me gebruikte, ik werd zo en dan wel chagrijnig op haar, omdat ik haar elke weekend een sms stuurde of ze tijd heeft voor me om met me te chatten maar vaak bleef ze me negeren.
we hadden ook beide enorm veel verschillende interesses
zo bleek ze een enorme hekel te hebben toen ik de game hatsune miku kocht voor de vita...
er ging toch wel heel wat fout tussen ons, maar om zo'n reden dan het uit te maken, ik kan het niet geloven...
ze heeft deze ochtend 5 fotos na me toe gestuurd waar zij op staat met haar nieuwe vriend... waarom alleen om me meer verdriet te doen... echt zielig..
Ik mag niet klagen, maar ze had een hekel aan kerels die eruit zagen als homo's en mensen die verkleden in het zwart... en nu heeft ze er eentje
Ze klaagde ook best veel, vooral in de avond. zelfs over tanden poetsen en over seks waarom ik soms te snel klaar kwam. pfffff
maar dan wilt ze alleen maar een knuffel en kus, puur aandacht. maar wel soms cute.
vanmorgen hadden we weer woordenwisseling,laatste keer. zij is echt nasty als ze kwaad is, ze is haar controle kwijt en kraamt dan dingen uit wat een jongen of meisje niet wilt horen. zoals mijn nieuwe vriend is knapper dan jij en slimmer. en dat hij een opleiding volgt en zo. en dat ik dat niet kan.. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| dantekloon |
Geplaatst: 07 Mei 2013 21:26 Onderwerp:
| |

|
ondanks al die rare nutten ze ook had, ik heb er totaal GEEN spijt van gehad dat ik zoveel geld kwijt ben, heb fantastische vakanties gehad. en enorm veel geleerd over china, chinese cultuur. we hebben samen echt geweldige ervaring opgedaan.. Heb mee gemaakt hoe ze in een chinese gezin leven, zelfs nog bij een chinese boerderij hoe haar opa en oma leven...
heb er echt veel gedaan. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Redneckerz |
Geplaatst: 07 Mei 2013 21:54 Onderwerp:
| |
Redacteur

|
| dantekloon schreef: | | Oke, kijk, ik heb ook dingen gedaan wat zij natuurlijk niet leuk vond, zoals een woordenwisseling waar haar ouders bij waren(ook al was het haar schuld met haar stomme opmerking), maar ja. haar ouders waren er bij. |
Ruzies horen bij een relatie zoals Oreo's chocolade hebben. Als dat als argument wordt gebruikt is ook niet verstandig.
Ik heb ook één van haar beste vriendin toegevoegd op QQ. alleen omdat mijn ex mij veel negeerde en ik aan haar vroeg waar mijn ex dus last van heeft. |
Dit zou zij wel als argwaan kunnen opvatten.
zo bleek ze een enorme hekel te hebben toen ik de game hatsune miku kocht voor de vita... | ?
Dus? Ik hekel er ook aan als ik de zoveelste Sims 3 release moet aanhoren, maar ik maak er niet echt een punt van.
ze heeft deze ochtend 5 fotos na me toe gestuurd waar zij op staat met haar nieuwe vriend... waarom alleen om me meer verdriet te doen... echt zielig.. |
Dat is wel salty, moet ik zeggen.
Ze klaagde ook best veel, vooral in de avond. zelfs over tanden poetsen en over seks waarom ik soms te snel klaar kwam. pfffff |
Ik moest lachen toen ik dit las. Voetnoot: Zulke prive dingetjes kan je maar beter voor jezelf houden.
vanmorgen hadden we weer woordenwisseling,laatste keer. zij is echt nasty als ze kwaad is, ze is haar controle kwijt en kraamt dan dingen uit wat een jongen of meisje niet wilt horen. zoals mijn nieuwe vriend is knapper dan jij en slimmer. en dat hij een opleiding volgt en zo. en dat ik dat niet kan.. |
Tja, dat is vrouw eigen. Kattig zijn. Maar de meesten bieden dan nog hun excuus aan..
| dantekloon schreef: | ondanks al die rare nutten ze ook had, ik heb er totaal GEEN spijt van gehad dat ik zoveel geld kwijt ben, heb fantastische vakanties gehad. en enorm veel geleerd over china, chinese cultuur. we hebben samen echt geweldige ervaring opgedaan.. Heb mee gemaakt hoe ze in een chinese gezin leven, zelfs nog bij een chinese boerderij hoe haar opa en oma leven...
En zo moet je het ook zien: Je bent er een heel stuk wijzer van geworden op allerlei vlakken. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Nelus |
Geplaatst: 07 Mei 2013 23:08 Onderwerp:
| |

|
| Redneckerz schreef: |
| dantekloon schreef: | ondanks al die rare nutten ze ook had, ik heb er totaal GEEN spijt van gehad dat ik zoveel geld kwijt ben, heb fantastische vakanties gehad. en enorm veel geleerd over china, chinese cultuur. we hebben samen echt geweldige ervaring opgedaan.. Heb mee gemaakt hoe ze in een chinese gezin leven, zelfs nog bij een chinese boerderij hoe haar opa en oma leven...
En zo moet je het ook zien: Je bent er een heel stuk wijzer van geworden op allerlei vlakken. |
Precies, dit moet je er zeker uit halen, gewoon positief zien. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| ninodude |
Geplaatst: 07 Mei 2013 23:54 Onderwerp:
| |

|
| Nelus schreef: | | Redneckerz schreef: |
Precies, dit moet je er zeker uit halen, gewoon positief zien. |
 |
|
| Terug naar boven |
|
|
|
|
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3 ... 68, 69, 70 ... 85, 86, 87 Volgende |