Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 42, 43, 44 ... 67, 68, 69  Volgende  
elemeNt BerichtGeplaatst: 27 Apr 2013 12:00    Onderwerp: Reageren met citaat

Demon's Souls gister maar eens uitgespeeld (good ending). Echt een geweldige game, zelfs op de dag van vandaag nog! De omgevingen en de vijanden zijn gewoon prachtig en goed gedaan. Draken, monsters, super creepy donkere levels, uit het niets in een afgrond vallen, geheime locaties, uitdagende gevechten en frustrerende momenten als je faalt. Deze game heeft het allemaal! De game blijft je ook maar bezig houden door het verzamelen van souls (om te levelen), materials (om wapens te upgraden) en speciale wapens die maar op bepaalde momenten te bemachtigen zijn. Maar na zo'n 90 uur in de game vond ik het wel tijd worden om de game uit te spelen. Al weet ik niet precies hoeveel daarvan echte speeluren zijn. Je kan de game namelijk niet op pauze zetten en daardoor heeft hij regelmatig gewoon aangestaan terwijl ik tussendoor even iets anders deed. De eindbaas vond ik wel een beetje tegenvallen... ik had gehoopt op een episch groot gevecht. Maja er zitten al zoveel toffe bossfights in de game dat ik ze dat wel vergeef. Inmiddels ook alweer bezig met de NG+ omdat ik nog een paar rare materials nodig heb om mijn wapens op max level te krijgen.
9/10
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Asianator BerichtGeplaatst: 27 Apr 2013 21:50    Onderwerp: Reageren met citaat

God of War: Ascension
Afgelopen donderdag heb ik deze titel op de kop getikt voor een mooie prijs van zo'n 20 euro, en heb 'm vandaag, na zo'n acht en een half uur, uitgespeeld. Hoewel ik het een leuke game vond en het verhaal vrij interessant is (we zien hier een Kratos met wat meer emotie), moet ik bekennen dat sommige aanpassingen in de gameplay mij niet echt aanspraken. Nu is het wachten op de onvermijdelijke God of War IV voor de PlayStation 4 om te zien welke weg ze inslaan...
Terug naar boven
ninodude BerichtGeplaatst: 01 Mei 2013 21:07    Onderwerp: Reageren met citaat

Super Mario World - *96. Moet nog wel een paar levels uitspelen door 5 dinocoins te verzamelen.
Terug naar boven
Rene Groen BerichtGeplaatst: 05 Mei 2013 18:10    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Wederom BioShock Infinite. Heerlijke titel, maar na twee keer uitspelen ben ik er wel klaar mee. Hoop wel op een nieuwe BioShock op de next-gens.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
scorpio23-b BerichtGeplaatst: 06 Mei 2013 23:21    Onderwerp: Reageren met citaat

Mass Effect (PS3)

Geweldige ervaring.
Nu aan deeltje 2 beginnen.
Terug naar boven
Rene Groen BerichtGeplaatst: 08 Mei 2013 21:30    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Assassin's Creed III: De Schande op honderd procent, op naar Het Verraad!
Terug naar boven
ninodude BerichtGeplaatst: 09 Mei 2013 10:28    Onderwerp: Reageren met citaat

Mario Kart Wii - 100CC.
Terug naar boven
dantekloon BerichtGeplaatst: 14 Mei 2013 21:15    Onderwerp: Reageren met citaat

Steins;Gate, Vita, Japans

Speelduur:ongeveer 3 uur
Trophies:21 38%

+punten
Goede muziek
Goede voice acting
Veel extra's na het uit spelen

-punten
jammer dat ik geen japans kan
Terug naar boven
the_dan BerichtGeplaatst: 15 Mei 2013 01:48    Onderwerp: Reageren met citaat

in 3 uur uitgespeeld? Hoop dat het een 5 euro PSN game was

T is nog korter dan CoD
Terug naar boven
dantekloon BerichtGeplaatst: 15 Mei 2013 03:37    Onderwerp: Reageren met citaat

the_dan schreef:
in 3 uur uitgespeeld? Hoop dat het een 5 euro PSN game was

T is nog korter dan CoD

Koop geen PSN games, beat em ups zijn altijd korter met een 10 minuten...
Terug naar boven
elemeNt BerichtGeplaatst: 15 Mei 2013 19:42    Onderwerp: Reageren met citaat

Spec Ops: The Line
Na zo'n 7 uurtjes de credits gezien (en de epiloog). Het einde vond ik erg sterk en maakte het verhaal echt af. Ik zag het ook niet aankomen dat het zo diep zou gaan. De game heeft sowieso een sterke sfeer en psychologisch aspect. Het contrast tussen de prachtige omgevingen en aan de andere kant de verwoestingen en de lugubere belevingen die je meemaakt zet dit ook kracht bij. De omgevingen zijn erg mooi en origineel. Als je zo'n gebouw in loopt en je ziet voor het eerst de aquariums, dan valt je bek echt open. Er hadden wel wat meer momenten in gemogen dat het zand een grote rol speelt tijdens vuurgevechten. De gameplay en de shooter actie zijn vrij standaard en werken op zich prima. Hier en daar wat mindere momentjes met de controls en achter cover schieten. Ik vond de game op 'normal' ook best pittig al. Je rusht er zeker niet zomaar doorheen.
Mocht je de game een keer voor een leuk prijsje kunnen kopen, dan kan ik deze wel aanraden!
Terug naar boven
Rene Groen BerichtGeplaatst: 19 Mei 2013 22:05    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Assassin's Creed III: The Betrayal, inclusief alle (side-)missions op 100%.
Terug naar boven
MaartenL BerichtGeplaatst: 20 Mei 2013 11:21    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur

The Incredible adventures of Van Helsing (closed beta)...

Dit smaakt naar meer. Goede mechanics, lekker veel loot en toffe bosses tot nu toe. Enkel nog wachten tot de game uitkomt op 22 mei.
Terug naar boven
scorpio23-b BerichtGeplaatst: 22 Mei 2013 22:03    Onderwerp: Reageren met citaat

Assassin's Creed III Liberation.

Een aardige game.
Het enige waar ik me aan stoorde was wanneer je vita tegen het licht moest aanhouden.
Verhaal was mwuah.
Blaaspijp als wapen vind ik persoonlijk geniaal.
Terug naar boven
elemeNt BerichtGeplaatst: 25 Mei 2013 14:13    Onderwerp: Reageren met citaat

Bioshock Infinite
Geweldige game en alweer een fantastische wereld waarin je rond mag lopen. Met de nadruk op 'lopen'. Ik vind het erg knap hoe ze het voor elkaar krijgen om een speler zo in de beleving te krijgen. Er waren zoveel momenten dat ik gewoon rustig door de omgeving liep, naar de gebouwen keek en naar zo'n recorder luisterde. Het geeft ook weer eens aan dat 'realistische' graphics helemaal geen must zijn. In het begin had ik nog wel een beetje dat ik overal dezelfde NPC's zag, maar dat was gelukkig verder in de game niet meer zo.
Het verhaal vond ik ook heel tof! Het einde moet je wel een avondje laten inzinken, want dat is echt een mindfuck van jewelste. Nu kan ik de titel 'Infinite' ook beter waarderen. Wel miste ik een paar toffe scene's waarmee ze ons op de E3 hadden lekker gemaakt... Songbird had ook wel wat meer in het verhaal betrokken mogen worden.
De wapens en de Vigors zijn een beetje standaard op enkele na. De eerste shotgun en de Paddywhacker Hand Cannon waren wel echt mijn favorieten! Met een enkel schot laat je hoofden exploderen. De Vigors waren duidelijk minder belangrijk dan in de eerste Bioshock. Ik vond het ook jammer dat er zo weinig puzzel elementen in de game zaten. Hier hadden ze in combinatie met bijvoorbeeld de Vigors wel wat meer mee mogen doen.
Ondanks de kleine minpuntjes is er een grote kans dat deze game aan het einde van het jaar mijn Game of the year gaat zijn! Geweldige game ervaring!
Terug naar boven
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 25 Mei 2013 15:04    Onderwerp: Reageren met citaat

elemeNt schreef:
Bioshock Infinite
Geweldige game en alweer een fantastische wereld waarin je rond mag lopen. Met de nadruk op 'lopen'. Ik vind het erg knap hoe ze het voor elkaar krijgen om een speler zo in de beleving te krijgen. Er waren zoveel momenten dat ik gewoon rustig door de omgeving liep, naar de gebouwen keek en naar zo'n recorder luisterde. Het geeft ook weer eens aan dat 'realistische' graphics helemaal geen must zijn. In het begin had ik nog wel een beetje dat ik overal dezelfde NPC's zag, maar dat was gelukkig verder in de game niet meer zo.
Het verhaal vond ik ook heel tof! Het einde moet je wel een avondje laten inzinken, want dat is echt een mindfuck van jewelste. Nu kan ik de titel 'Infinite' ook beter waarderen. Wel miste ik een paar toffe scene's waarmee ze ons op de E3 hadden lekker gemaakt... Songbird had ook wel wat meer in het verhaal betrokken mogen worden.
De wapens en de Vigors zijn een beetje standaard op enkele na. De eerste shotgun en de Paddywhacker Hand Cannon waren wel echt mijn favorieten! Met een enkel schot laat je hoofden exploderen. De Vigors waren duidelijk minder belangrijk dan in de eerste Bioshock. Ik vond het ook jammer dat er zo weinig puzzel elementen in de game zaten. Hier hadden ze in combinatie met bijvoorbeeld de Vigors wel wat meer mee mogen doen.
Ondanks de kleine minpuntjes is er een grote kans dat deze game aan het einde van het jaar mijn Game of the year gaat zijn! Geweldige game ervaring!

Wat denk je hier van: http://www.xgn.nl/pc/rubriek/45690/mijn-probleem-met-bioshock-infinite/
Terug naar boven
Redneckerz BerichtGeplaatst: 25 Mei 2013 15:28    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur

Christian Vuye schreef:

Wat denk je hier van: http://www.xgn.nl/pc/rubriek/45690/mijn-probleem-met-bioshock-infinite/

Bij Gamed zouden er geen fouten in het artikel staan.

Als je het niet kan zien: ''Bioshock is fantastische game'' mist het woord ''een''.
Terug naar boven
Stammetje91 BerichtGeplaatst: 25 Mei 2013 15:31    Onderwerp: Reageren met citaat

Christian Vuye schreef:
elemeNt schreef:
Bioshock Infinite

Mijn grootste probleem was eigenlijk dat het hele concept waar het verhaal om draait (tijdreizen/parallelle universa) een hoop paradoxen met zich meebrengt. Het inmiddels geroemde einde van Bioshock Infinite liet mij dus vooral met een gemengd gevoel achter.

De game is zeker goed, maar er zijn inderdaad zat punten waar wat op aan te merken valt. En daar vallen de punten in bovengenoemd artikel zeker onder.

Toen ik de game had uitgespeeld ben ik ook direct op zoek gegaan naar discussies over de game, wat mij bij een artikel bracht dat mijn gevoel perfect omschreef. Jammer genoeg ben ik niet meer in staat geweest dat artikel terug te vinden.
Terug naar boven
elemeNt BerichtGeplaatst: 25 Mei 2013 15:34    Onderwerp: Reageren met citaat

Christian Vuye schreef:

Deels mee eens, maar deels ook niet. De game heb ik ook niet in een speelsessie voor review door hoeven spelen en dat scheelt misschien ook. Ik vond het op zich dus nog wel meevallen met de hoeveelheid vijanden die op je af kwamen en het 'overmatig en onnodig geweld' zoals je het schrijft. Ik vond het eigenlijk nog best wel passen bij de absurde wereld en maatschappij waarin alles juist tot het overdreven wordt uitgevoerd. De regering is daar niet om je een bekeuring te geven, maar als je een misdaad pleegt, dan krijg je een kogel of wordt je publiekelijk aan de schandpaal gezet. Dat sfeertje zit er wel in vind ik en daar wordt je in de beginscene met de bal ook ook direct mee geconfronteerd. Dan heb je pas echt door in wat voor wereld je belandt bent. Je krijgt in het verhaal ook juist te zien dat het geweld en de harde hand niet de oplossing van de samenleving is. Vooral als de andere fractie de macht overneemt.
Ik ben het daarom meer eens met het gameplay gedeelte. Daarmee hadden ze gewoon zoveel meer kunnen doen dan alleen een shooter. Niet zozeer dat het een achtbaanrit is, want ik had vele momenten dat ik gewoon bijna een half uur lang rustig door de wereld liep en elk kamertje wilde bekijken omdat de art direction zo geweldig is. Dit was op zich wel aardig in balans. Ik denk dat je de focus teveel op de actie vindt liggen omdat je daarnaast nog iets mist in de game waarbij je echt even moet nadenken. Naar mijn mening hadden ze dit toe kunnen voegen door misschien Portal achtige puzzels waarbij je door middel van verschillende Vigar krachten te combineren tot een oplossing komt.

Als je artikel over Tomb Raider zou gaan was ik het overigens volledig met je eens
Terug naar boven
Rene Groen BerichtGeplaatst: 25 Mei 2013 16:19    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Assassin's Creed III: The Tyranny of King Washington: The Redemption

Op 100 procent uitgespeeld.
Terug naar boven
Vaizard BerichtGeplaatst: 02 Jun 2013 13:57    Onderwerp: Reageren met citaat

Alan Wake op de Xbox 360.

Damn wat was dat een geweldige game. Sommige stukjes actie waren een beetje repetitief (door de bossen rennen en 'ambush' na 'ambush') maar andere stukjes actie, vooral tegen het einde, waren echt heel erg vet. De manier waarop ze het verhaal vertellen en de sfeer die door heel het spel heen loopt zorgt er echt voor dat je het wilt blijven spelen.

Ben benieuwd naar Quantum Break
Terug naar boven
Nelus BerichtGeplaatst: 08 Jun 2013 00:58    Onderwerp: Reageren met citaat

Far Cry 3

Echt een fucking top game! Juiste portie actie, humor, verhaal, free roam! Goeie voertuigen, goeie wapens, goed skill systeem! Prachtige graphics! Beter dan Far Cry 2 en zelfs deel 2 vond ik ook echt al een top game!

9.5/10
Terug naar boven
scorpio23-b BerichtGeplaatst: 08 Jun 2013 01:27    Onderwerp: Reageren met citaat

Tales of The Abyss (3DS)

Dit is mijn favoriete Tales of.
Ik vind het jammer dat deze game een port gekregen heeft naar de 3DS, had em liever op de Vita of PS3 gezien met een HD sausje.
Dat neemt niet weg dat dit een fantastische game is.
Verhaal is super, gameplay super, graphics mwuah en de muziek is awesome.
Alle bugs/glitches uit de ps2 versie ben ik niet tegengekomen, dus zeker een plus punt.

Timer staat op 35 uurtjes.

Party: Guy Lvl. 67, Tear Lvl. 66, Natalia Lvl. 67, & Jade Lvl. 68
Terug naar boven
ninodude BerichtGeplaatst: 08 Jun 2013 16:32    Onderwerp: Reageren met citaat

Uncharted 3

Ik vind dat er net teveel word gefocust op het schieten. Loop een hoekje om: schietpartij. Loop het volgende hoekje om: nog een schietpartij. Etc, etc.. het word een beetje langdradig. Verder is het vechten ook van niveau 0 en zijn de puzzels nog makkelijker dan wat je op de kleuterschool krijgt.

Het schieten zelf werkt dan wel weer goed en het ziet er denderend goed uit. Belangrijkste met de Uncharted games is natuurlijk het verhaal en dat zat wel redelijk goed. Was alleen ook daar een té grote focus op set pieces. Drake verzuipt bijna in een zinkend schip, het volgende moment stort hij van een groot vliegtuig af. En sterft hij bijna van uitdroging midden in de woestijn.

Score: 7/10 - Ik vind de serie wat overschat op een aantal fronten maar het was toch een leuke rit.

Donkey Kong Country: Returns

Een nieuwe DKC brengt hoge verwachtingen, of deze titel zijn verwachtingen overtreft? En hoe! Elk level introduceert weer een nieuw mechanisme en voert deze perfect uit. De baas gevechten zijn episch op enkele na. (5-B was vreselijk makkelijk en teleurstellend na alle epische levels in dat gebied.)

Het ziet er echt prachtig uit, alles is in 3D in elkaar gezet en de artwork die ze hebben gekozen voor deze game is werkelijk briljant te noemen. De soundtrack is ook weer van hoog niveau. En precies wat ik verwacht van een DKC game. Met hier en daar remixes van oude tracks. Het is dan wel geen David Wise die achter de audio zat dit keer maar ik heb hier totaal geen problemen mee wat ze hebben afgeleverd.

Er is helaas wel een nadeel aan dit spel en dat zijn de controls. FUCKING HELL! Wie verzint het nou om de waggle gimmick te mappen als een van de belangrijkste controls in de game. Rollen.. vooral in latere levels is dit vreselijk frustrerend en ik heb ook continue gedacht dat het echt nergens op slaat.

Score: 8/10 - Was het niet voor de controls dan had ik het een 9/10 gegeven.
Terug naar boven
dantekloon BerichtGeplaatst: 08 Jun 2013 17:40    Onderwerp: Reageren met citaat

Nin007 schreef:
Uncharted 3

Ik vind dat er net teveel word gefocust op het schieten. Loop een hoekje om: schietpartij. Loop het volgende hoekje om: nog een schietpartij. Etc, etc.. het word een beetje langdradig. Verder is het vechten ook van niveau 0 en zijn de puzzels nog makkelijker dan wat je op de kleuterschool krijgt.

Het schieten zelf werkt dan wel weer goed en het ziet er denderend goed uit. Belangrijkste met de Uncharted games is natuurlijk het verhaal en dat zat wel redelijk goed. Was alleen ook daar een té grote focus op set pieces. Drake verzuipt bijna in een zinkend schip, het volgende moment stort hij van een groot vliegtuig af. En sterft hij bijna van uitdroging midden in de woestijn.

Score: 7/10 - Ik vind de serie wat overschat op een aantal fronten maar het was toch een leuke rit.

Donkey Kong Country: Returns

Een nieuwe DKC brengt hoge verwachtingen, of deze titel zijn verwachtingen overtreft? En hoe! Elk level introduceert weer een nieuw mechanisme en voert deze perfect uit. De baas gevechten zijn episch op enkele na. (5-B was vreselijk makkelijk en teleurstellend na alle epische levels in dat gebied.)

Het ziet er echt prachtig uit, alles is in 3D in elkaar gezet en de artwork die ze hebben gekozen voor deze game is werkelijk briljant te noemen. De soundtrack is ook weer van hoog niveau. En precies wat ik verwacht van een DKC game. Met hier en daar remixes van oude tracks. Het is dan wel geen David Wise die achter de audio zat dit keer maar ik heb hier totaal geen problemen mee wat ze hebben afgeleverd.

Er is helaas wel een nadeel aan dit spel en dat zijn de controls. FUCKING HELL! Wie verzint het nou om de waggle gimmick te mappen als een van de belangrijkste controls in de game. Rollen.. vooral in latere levels is dit vreselijk frustrerend en ik heb ook continue gedacht dat het echt nergens op slaat.

Score: 8/10 - Was het niet voor de controls dan had ik het een 9/10 gegeven.

wat een bult spoilers post je ook
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 42, 43, 44 ... 67, 68, 69  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 43 van 69

Ga naar: