Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2  
Boogieboyz BerichtGeplaatst: 13 Nov 2012 19:29    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 02 Okt 2008
Berichten: 209

JasperCLA schreef:
Hoe dan ook, ik had gewoon dit als antwoord geplaatst:

"Amai, ambtenaarke dan nog" met deze Foto er nog bij of iets in diene aard.

Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Cain BerichtGeplaatst: 13 Nov 2012 20:45    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 06 Jul 2006
Berichten: 264

JasperCLA schreef:
"Amai, ambtenaarke dan nog" met deze Foto er nog bij of iets in diene aard.


Dat was ook het eerste waar ik aan moest denken.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
MaartenL BerichtGeplaatst: 13 Nov 2012 23:18    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 19 Jan 2007
Berichten: 4358

Ik vind het erg dat je je verontschuldigd heb Red...

Zo'n zeikerds stuur ik nog ff een lekker berichtje alvorens ik ze blokkeer.

En als ie aan je deur staat is het vrij simpel: na de eerste slag is het zelf-verdediging en als je in elkaar geramd wordt dan kan je meegenieten van zijn salaris als ambtenaar (en ziekte-uitkering krijgen) terwijl hij ook nog eens strafrechterlijk vervolgd wordt.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Redneckerz BerichtGeplaatst: 14 Nov 2012 01:33    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

MaartenL schreef:
Ik vind het erg dat je je verontschuldigd heb Red...

Zo'n zeikerds stuur ik nog ff een lekker berichtje alvorens ik ze blokkeer.

En als ie aan je deur staat is het vrij simpel: na de eerste slag is het zelf-verdediging en als je in elkaar geramd wordt dan kan je meegenieten van zijn salaris als ambtenaar (en ziekte-uitkering krijgen) terwijl hij ook nog eens strafrechterlijk vervolgd wordt.


Waarom vind je het erg buiten natuurlijk het feit dat ik dat helemaal niet hoefde te doen?

Natuurlijk is het naar de eerste slag self defence, maar zie het maar eens bewezen te krijgen.

Nevertheless, Zulke mensen komen hunzelf nog wel tegen. FB is een vluchtig medium, waar mensen vluchtige comments werpen. Mijn fout is geweest dat ik te serieus ben ingegaan op zon vluchtige opmerking. Ik had beter moeten weten en ik had ook kunnen voorzien dat hij toch niet redelijk zou reageren.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Redneckerz BerichtGeplaatst: 22 Apr 2013 00:47    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

Schaamteloze bump.

Binnenkort is er een verjaardag van iemand en de gast in de OP is ook uitgenodigd, echter kan hij het niet laten om even te ego-trippen tegenover iemand anders (Niet ikzelf):

Citaat:
22:52
Maareh, wie wat waar wanneer en hoe laat? Ik heb het niet gevolgd, teveel drama. Wanneer is het?

22:55
scroll all the way up

22:55
Dat vraag ik niet, ik vraag wanneer het is

22:56
ja, dat staat helemaal bovenin in chat

22:57
Okay dan kom ik dus niet. Je kent mij, ik ga niet scrollen door 5092047641 berichten vol spam

22:57
je moet ze ook niet allemaal gaan lezen

22:58
Niet zo bijddehand, beantwoord het gewoon of ik doe niet mee.

22:59
ik weet hee toch ook niet uit me hoofd., moet ik nu voor jou gaan scrollen?

23:00
alsjeblieft luilak

23:01
Top.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
RoaringMdog BerichtGeplaatst: 22 Apr 2013 00:53    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 09 Nov 2008
Berichten: 5039

Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Redneckerz BerichtGeplaatst: 22 Apr 2013 01:53    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

Dat is dan ook weer duidelijk. Leuk hoe wij met elkaar omgaan, zeg. Echt, zo ontzettend vriendelijk ook!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
deadlytown BerichtGeplaatst: 22 Apr 2013 03:05    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 16 Dec 2008
Berichten: 784

wat is zijn naam Rick?


Niet zo bijddehand, beantwoord het gewoon of ik doe niet mee.

achterlijke randdebiel is het zeg.




vind het lame van die gast klinkt meer als jaloezie. iemand die zo reageert van wat hij wel niet is is het gebrek aan zelfvertrouwen door zich beter maken tegen over andere.


omdat hij ambtenaar is wil niet zeggen dat hij alles kan.

ahah iemand anders de e-mail door laten lezen kan het blijkbaar zelf niet eens...


vreemd voor iemand die VWO gedaan heeft zo veel spam heeft. normaal zou je denken dat iemand slim genoeg is niet overal zijn e-mail invult.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Redneckerz BerichtGeplaatst: 22 Apr 2013 10:55    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

deadlytown schreef:
wat is zijn naam Rick?

Ik heb die er bewust uitgehaald

deadlytown schreef:

Niet zo bijddehand, beantwoord het gewoon of ik doe niet mee.

achterlijke randdebiel is het zeg.

Ik vind het briljant dat hij als een klein kind gaat lopen janken omdat hij te beroerd is om omhoog te scrollen. Nee, iemand anders moet het maar doen. Zelden zoiets egoistisch gelezen.

deadlytown schreef:

vind het lame van die gast klinkt meer als jaloezie. iemand die zo reageert van wat hij wel niet is is het gebrek aan zelfvertrouwen door zich beter maken tegen over andere.

Maar hij is wel HBO! Respect dus!


deadlytown schreef:

omdat hij ambtenaar is wil niet zeggen dat hij alles kan.

Ik noem werken bij de Media Markt geen ambtenaar zijn.

deadlytown schreef:

ahah iemand anders de e-mail door laten lezen kan het blijkbaar zelf niet eens...

Het is een groepsgesprek op FB. Daar werd erg veel in gepost met als gevolg dat hij dat constant op zijn mobiel hoort (En blijkbaar te lui is om zulke notificaties uit te zetten)

Achteraf bezien had ik overigens dit topic niet omhoog moeten schoppen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
deadlytown BerichtGeplaatst: 22 Apr 2013 12:50    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 16 Dec 2008
Berichten: 784

Hm dan is hij helemaal zielig om zich eigen ambtenaar te benomen terwijl hij gewoon in de mediamarkt werkt....

moet je keer stage lopen bij het openbaar ministerie in de ict of zo iets dan kan je zeggen dat jij een betere stage hebt gehad bij de overheid.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
MaartenL BerichtGeplaatst: 22 Apr 2013 12:52    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 19 Jan 2007
Berichten: 4358

deadlytown schreef:
Hm dan is hij helemaal zielig om zich eigen ambtenaar te benomen terwijl hij gewoon in de mediamarkt werkt....

moet je keer stage lopen bij het openbaar ministerie in de ict of zo iets dan kan je zeggen dat jij een betere stage hebt gehad bij de overheid.


Ik denk dat het helemaal over een ander persoon gaat >.<
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
deadlytown BerichtGeplaatst: 22 Apr 2013 13:27    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 16 Dec 2008
Berichten: 784

wie dan maarten?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Redneckerz BerichtGeplaatst: 22 Apr 2013 13:35    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

MaartenL schreef:
deadlytown schreef:
Hm dan is hij helemaal zielig om zich eigen ambtenaar te benomen terwijl hij gewoon in de mediamarkt werkt....

moet je keer stage lopen bij het openbaar ministerie in de ict of zo iets dan kan je zeggen dat jij een betere stage hebt gehad bij de overheid.


Ik denk dat het helemaal over een ander persoon gaat >.<

Hah, nee, het is dezelfde persoon die in de OP is genoemd. Hij is degene die zegt dat hij niet komt als iemand niet voor hem door alle berichten gaat scrollen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
laraishond BerichtGeplaatst: 22 Apr 2013 13:59    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 25 Nov 2009
Berichten: 494

Dan hoop ik maar voor je dat niemand hem de tijd verteld heeft.
serieus, wat een zelfingenomen eikel...
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Redneckerz BerichtGeplaatst: 22 Apr 2013 14:02    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

laraishond schreef:
Dan hoop ik maar voor je dat niemand hem de tijd verteld heeft.
serieus, wat een zelfingenomen eikel...

Hij komt, lol. Een beetje van het type die alle aandacht op feestjes opeist en altijd zo ''grappig'' is maar ook zijn narcistische kantjes heeft.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
no-ps4-no-living BerichtGeplaatst: 22 Apr 2013 14:58    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Jul 2008
Berichten: 1145

Je 'vriend' is een druiloor.

Jij een nog grotere, ik snap gwn niet hoe iets als dit uberhaupt je aandacht weet te trekken, laat staan je te ergeren.

Is het dat je niks te doen hebt dat je je hiermee bezig houd of wat?

Als wij allemaal een topic zouden aanmaken voor mensen als dat waren we nu nog bezig.

Dit is wat ik gezegd zou hebben nadat die zei 'laat het me weten anders kom ik niet': Isgoed danniet alleen maar beter dat jij er niet zal zijn.

Of is het dat je tegen hem opkijkt of zo en dat je gemogen wilt worden door hem...
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
deadlytown BerichtGeplaatst: 22 Apr 2013 15:13    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 16 Dec 2008
Berichten: 784

no-ps3-no-living schreef:
Je 'vriend' is een druiloor.

Jij een nog grotere, ik snap gwn niet hoe iets als dit uberhaupt je aandacht weet te trekken, laat staan je te ergeren.

Is het dat je niks te doen hebt dat je je hiermee bezig houd of wat?

Als wij allemaal een topic zouden aanmaken voor mensen als dat waren we nu nog bezig.

Dit is wat ik gezegd zou hebben nadat die zei 'laat het me weten anders kom ik niet': Isgoed danniet alleen maar beter dat jij er niet zal zijn.

Of is het dat je tegen hem opkijkt of zo en dat je gemogen wilt worden door hem...


RoaringMdog schreef:


blijk interesseert het je wel anders zou je niet hier iets posten

hij wilt alleen laten zien dat er mensen zijn die niks kunnen hebben en meteen al uit hun slof schieten door een opmerking. dus die gast is juist de gene die niet een klap kan incasseren.

trouwens wat werd er nou gezegd normaal doen tegen elkaar .
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Redneckerz BerichtGeplaatst: 22 Apr 2013 17:24    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

no-ps3-no-living schreef:
Je 'vriend' is een druiloor.

Is het niet.

no-ps3-no-living schreef:

Jij een nog grotere, ik snap gwn niet hoe iets als dit uberhaupt je aandacht weet te trekken, laat staan je te ergeren.

Het staat in een groepsgesprek over een aankomende verjaardag..

no-ps3-no-living schreef:

Is het dat je niks te doen hebt dat je je hiermee bezig houd of wat?

Ik denk dat dat het is, ja.

no-ps3-no-living schreef:

Als wij allemaal een topic zouden aanmaken voor mensen als dat waren we nu nog bezig.

Ik dacht dat een iets humaner topic wel kon. Maar blijkbaar mogen we alleen top 10 lijstjes posten met welke games je graag wilt hebben

no-ps3-no-living schreef:

Dit is wat ik gezegd zou hebben nadat die zei 'laat het me weten anders kom ik niet': Isgoed danniet alleen maar beter dat jij er niet zal zijn.

Ik kan het ook niet helpen dat als 1 iemand graag verzoekt het to the point te houden dat er dan vervolgens 100 berichten die onder ''chat'' vallen worden gepost.

no-ps3-no-living schreef:

Of is het dat je tegen hem opkijkt of zo en dat je gemogen wilt worden door hem...

Ik heb een ernstig geval van Stockholm syndroom, ja
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Robert BerichtGeplaatst: 22 Apr 2013 17:44    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 04 Mrt 2008
Berichten: 5569

Redneckerz schreef:
no-ps3-no-living schreef:
Je 'vriend' is een druiloor.

Is het niet.



Jawel, dat is hij wel. In iedergeval voor hoever wij hier context en informatie hebben. Als hij een onderdeel van je vriendengroep is dan zou ik hem alsnog links laten liggen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Redneckerz BerichtGeplaatst: 22 Apr 2013 17:54    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

Robert schreef:
Redneckerz schreef:
no-ps3-no-living schreef:
Je 'vriend' is een druiloor.

Is het niet.



Jawel, dat is hij wel. In iedergeval voor hoever wij hier context en informatie hebben. Als hij een onderdeel van je vriendengroep is dan zou ik hem alsnog links laten liggen.
Ik bedoelde ermee dat hij mijn vriend niet is. Dat hij een druiloor is spreekt natuurlijk voor zich
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Gamed Café Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 2 van 2

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group