Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende  
Asianator BerichtGeplaatst: 18 Apr 2013 23:28    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Feb 2008
Berichten: 7331

Joni Philips schreef:
Ze hebben geen nieuwe IP nodig, ze moeten gewoon wat oude IP terugbrengen. Waarom bijvoorbeeld geen Star Fox, Ice Climbers of F-Zero?

Star Fox Adventures 2 op de Nintendo 3DS zou een geweldige zet zijn!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 19 Apr 2013 10:25    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 25 Jan 2009
Berichten: 8355

Joni Philips schreef:
Ze hebben geen nieuwe IP nodig, ze moeten gewoon wat oude IP terugbrengen. Waarom bijvoorbeeld geen Star Fox, Ice Climbers of F-Zero?

Niet alleen Nintendo, maar heel deze industrie heeft nieuwe IP nodig.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Redneckerz BerichtGeplaatst: 19 Apr 2013 10:56    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

Joni Philips schreef:
Ze hebben geen nieuwe IP nodig, ze moeten gewoon wat oude IP terugbrengen. Waarom bijvoorbeeld geen Star Fox, Ice Climbers of F-Zero?

Ze komen nu net met nieuwe Mario, Zeldas (Wind Waker HD), Pikmin.. en Star Fox is al op DS en 3DS verschenen. Kid Icarus? ook al op 3DS.

Hoezo oude IP terugbrengen?

Leuk dat Nintendo al zijn oude karakters nieuwe delen geeft, maar durf ook eens met iets totaal nieuws te komen.

Dat, of een nieuwe Metroid Prime

Christian Vuye schreef:

Niet alleen Nintendo, maar heel deze industrie heeft nieuwe IP nodig.

Ook daar ben ik het met mee eens, maar het is wel zo dat bewezen franchises makkelijker cash opleveren dan een totaal nieuwe IP.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 19 Apr 2013 11:30    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 25 Jan 2009
Berichten: 8355

Niet perse hoor. Kijk naar het recent verschenen God of War: Ascension en Gears of War: Judgement. Gevestige namen zijn geen garantie voor succes.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Redneckerz BerichtGeplaatst: 19 Apr 2013 11:56    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

Christian Vuye schreef:
Niet perse hoor. Kijk naar het recent verschenen God of War: Ascension en Gears of War: Judgement. Gevestige namen zijn geen garantie voor succes.

Je zegt het zelf al, recent. Oftewel er is nog geen idee hoe de verkopen zullen zijn.

Daarentegen snap ik Joni's punt niet in zijn geheel. Hij wilt oude IP's terug, maar wat hebben we tot dusverre gehad en/of is aangekondigd (even uit het hoofd, zal dus wel wat missen):

- Link to the Past 2
- Wind Waker HD
- Spirit Tracks
- OOT 3D
- Star Fox DS
- Star Fox 3DS
- Super Mario Bros U
- New Super Luigi U
- Mario Kart 3DS
- Metroid: Other M
- Pikmin
- Donkey Kong Country Returns 3D
- Yoshi

En ga zo maar door.
En dan is Joni's mening: Ik wil een nieuwe F-Zero en dat er meer oude IPs worden teruggebracht.

Moet je die lijst zien! En dat zal vast nog niet eens de helft zijn.
Oftewel, ik zou graag zien dat Ninty eens met iets echt origineels kwam ipv door de bestaande karakters te gaan en die een sequel, prequel of side story te geven.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 19 Apr 2013 12:52    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 25 Jan 2009
Berichten: 8355

Redneckerz schreef:
Christian Vuye schreef:
Niet perse hoor. Kijk naar het recent verschenen God of War: Ascension en Gears of War: Judgement. Gevestige namen zijn geen garantie voor succes.

Je zegt het zelf al, recent. Oftewel er is nog geen idee hoe de verkopen zullen zijn.

Bij AAA-titels geven de eerste weken wel een goede indicatie van lifetime sales.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
No'tje BerichtGeplaatst: 19 Apr 2013 14:16    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10199

Christian Vuye schreef:
Joni Philips schreef:
Ze hebben geen nieuwe IP nodig, ze moeten gewoon wat oude IP terugbrengen. Waarom bijvoorbeeld geen Star Fox, Ice Climbers of F-Zero?

Niet alleen Nintendo, maar heel deze industrie heeft nieuwe IP nodig.


Een nieuwe AAA I.P. die miljoenen verkoopt bedoel je zeker? Want als je goed kijkt zie je de laatste jaren genoeg nieuwe I.P.'s langskomen. 't is een beetje altijd zo geweest, einde van een generatie consoles brengt altijd een beetje dezelfde games op, daarom dat het ook zo belangrijk is dat de nieuwe consoles genoeg innovatie brengen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 19 Apr 2013 16:35    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 25 Jan 2009
Berichten: 8355

Nin007 schreef:
Christian Vuye schreef:
Joni Philips schreef:
Ze hebben geen nieuwe IP nodig, ze moeten gewoon wat oude IP terugbrengen. Waarom bijvoorbeeld geen Star Fox, Ice Climbers of F-Zero?

Niet alleen Nintendo, maar heel deze industrie heeft nieuwe IP nodig.


Een nieuwe AAA I.P. die miljoenen verkoopt bedoel je zeker? Want als je goed kijkt zie je de laatste jaren genoeg nieuwe I.P.'s langskomen. 't is een beetje altijd zo geweest, einde van een generatie consoles brengt altijd een beetje dezelfde games op, daarom dat het ook zo belangrijk is dat de nieuwe consoles genoeg innovatie brengen.

Klopt. Een nieuwe Assassin's Creed. Een nieuwe Mass Effect. Een nieuwe Gears of War. Een nieuwe Potal. Zulke games.

En natuurlijk ook kleinere games. De Braids, de Journeys..
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 19 Apr 2013 17:21    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24889

Redneckerz schreef:
Joni Philips schreef:
Ze hebben geen nieuwe IP nodig, ze moeten gewoon wat oude IP terugbrengen. Waarom bijvoorbeeld geen Star Fox, Ice Climbers of F-Zero?

Ze komen nu net met nieuwe Mario, Zeldas (Wind Waker HD), Pikmin.. en Star Fox is al op DS en 3DS verschenen. Kid Icarus? ook al op 3DS.
Je lijstje is heel mooi, maar 90% is Mario of Zelda-universum. Dat zijn IPs die continu gebruikt worden en moeilijk te vergelijken met F-Zero, Star Fox (laatste echte nieuwe deel dateert toch ook al van echt jaren geleden) Nintendo heeft heel wat franchises die mooi zouden passen en die al lang niet meer gebruikt zijn, die niet vervelend zouden zijn. Je gaat me toch niet wijsmaken dat je F-Zero en Mario op hetzelfde niveau zet qua gebruiktheid, uitmelking. Kijk naar Golden Sun bijv. Nieuwe IP zijn ook alleen leuk als er nieuwe ideeën achter zitten.

Christian Vuye schreef:
Joni Philips schreef:
Ze hebben geen nieuwe IP nodig, ze moeten gewoon wat oude IP terugbrengen. Waarom bijvoorbeeld geen Star Fox, Ice Climbers of F-Zero?

Niet alleen Nintendo, maar heel deze industrie heeft nieuwe IP nodig.
Maar de meeste bedrijven komen daar wel mee. Er zijn deze generatie heel wat high-end franchises begonnen, binnenkort is er een nieuwe generatie en komt dat opnieuw. Nintendo blijft daarin achter.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Redneckerz BerichtGeplaatst: 19 Apr 2013 18:17    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

Joni Philips schreef:

Je lijstje is heel mooi, maar 90% is Mario of Zelda-universum. Dat zijn IPs die continu gebruikt worden en moeilijk te vergelijken met F-Zero, Star Fox (laatste echte nieuwe deel dateert toch ook al van echt jaren geleden)

Mario wordt inderdaad uitgemolken, maar ik vind niet dat je kan zeggen: ''Ze moeten bij oude IPs nieuwe delen uitbrengen'' terwijl in het geval van Star Fox er al 2 delen van zijn verschijnen. Dat zijn inderdaad geen echt nieuwe delen, maar dat maakt mijn punt niet minder belangirjk.

Een nieuwe F-Zero of Metroid zou imo wel moeten kunnen, maar ik heb liever dat Ninty eens wat minder veilig gaat doen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 19 Apr 2013 18:27    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24889

Dan nog Star Fox 3D is van 2011, Star Fox Command uit 2006.

Waar is de nieuwe Excitebike? Balloon Fight? Wild Gunman? Wrecking Crew? Wave Race? Zaken zoals Kid Icarus Uprising en PilotWings Resort waren dan ook goede, niet veilige keuzes. Spijtig genoeg besteden ze die dan uit.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Redneckerz BerichtGeplaatst: 19 Apr 2013 19:40    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

Joni Philips schreef:
Dan nog Star Fox 3D is van 2011, Star Fox Command uit 2006.

Redelijk recent dus.

Joni Philips schreef:

Waar is de nieuwe Excitebike? Balloon Fight? Wild Gunman? Wrecking Crew? Wave Race? Zaken zoals Kid Icarus Uprising en PilotWings Resort waren dan ook goede, niet veilige keuzes. Spijtig genoeg besteden ze die dan uit.

Kid Icarus is nog steeds gebaseerd op bestaande IP.
Excitebike: World Rally van 2009 en deels gemaakt door Nintendo. (En dan is er ook nog Excite Truck op de Wii.)
Wave Race: Blue Storm van 2001. Iets meer dan 10 jaar uit, maar staan mensen wel te wachten voor een nieuwe dan?
Wrecking Crew is re-released op 3DS. Zelfde geld voor Balloon Fight.
Wild Gunman is oorspronkelijk een light gun game, dat is niet echt financieel aantrekkelijk te noemen.

Je praat over games uit de jaren 80. Als ik Wikipedia mag geloven heeft de jonge generatie ook de kans deze te spelen dankzij re-releases. Blijft nog steeds over dat allemaal bestaande IP is, re-release of niet. Wanneer komt Ninty met iets werkelijk origineels?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
dantekloon BerichtGeplaatst: 19 Apr 2013 19:59    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Jul 2009
Berichten: 4261

Een nieuwe Lufia of een Terranigma
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Joni Philips BerichtGeplaatst: 19 Apr 2013 20:12    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24889

Voor originele dingen hebben ze X en The Wonderful 101, ik zoek iets tussen dat en Mario deel 100. Soms is het ook goed om te gokken op nieuwe releases in oude series.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
No'tje BerichtGeplaatst: 19 Apr 2013 23:03    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10199

Ik denk niet dat Nintendo op het moment met iets onveilig gaat komen. 3DS heeft teveel aangekondigd gekregen en de Wii U heeft te weinig verkocht. Denk dat we eerst Mario en Zelda gaan zien voor de volgende 'Punch-Out!! Wii' type spel.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Asianator BerichtGeplaatst: 21 Apr 2013 21:37    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Feb 2008
Berichten: 7331

Als iemand nog op zoek is naar "Super Street Fighter IV: 3D Edition" voor Nintendo 3DS, Bol.com heeft 'm momenteel voor maar €9,99 te koop!

Link!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Mafusto BerichtGeplaatst: 22 Apr 2013 17:22    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Mei 2009
Berichten: 7006

Koop 3 van de volgende titels. Registreers ze op Club Nintendo en krijg een downloadcode van een van de 8 titels die meedoen aan deze actie.
Ninty geeft mij de mogelijkheid om Animal Crossing eens te proberen. Weet alleen niet of ik Luigi´s mansion of Donkey Kong ga kopen
Citaat:
Castlevania: Lords of Shadow - Mirror of Fate
Monster Hunter 3 Ultimate (Nintendo 3DS version)
Luigi's Mansion 2
Fire Emblem: Awakening

LEGO CITY Undercover: The Chase Begins
Pokémon Mystery Dungeon: Gates to Infinity
Donkey Kong Country Returns 3D
Animal Crossing: New Leaf


http://www.nintendo.nl/Divers/Nintendo-3DS-actie-Zo-veel-spellen-/Overzicht/Overzicht-750393.html
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Robert BerichtGeplaatst: 22 Apr 2013 17:46    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 04 Mrt 2008
Berichten: 5569

Mafusto schreef:
Koop 3 van de volgende titels. Registreers ze op Club Nintendo en krijg een downloadcode van een van de 8 titels die meedoen aan deze actie.
Ninty geeft mij de mogelijkheid om Animal Crossing eens te proberen. Weet alleen niet of ik Luigi´s mansion of Donkey Kong ga kopen
Citaat:
Castlevania: Lords of Shadow - Mirror of Fate
Monster Hunter 3 Ultimate (Nintendo 3DS version)
Luigi's Mansion 2
Fire Emblem: Awakening

LEGO CITY Undercover: The Chase Begins
Pokémon Mystery Dungeon: Gates to Infinity
Donkey Kong Country Returns 3D
Animal Crossing: New Leaf


http://www.nintendo.nl/Divers/Nintendo-3DS-actie-Zo-veel-spellen-/Overzicht/Overzicht-750393.html


Luigi's mansion 2 is echt de moeite waard.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Mafusto BerichtGeplaatst: 22 Apr 2013 17:52    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Mei 2009
Berichten: 7006

Maar dat is Donkey Kong Country ook
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
No'tje BerichtGeplaatst: 22 Apr 2013 19:36    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10199

Mafusto schreef:
Maar dat is Donkey Kong Country ook


Persoonlijk zou ik voor DKC gaan. LM2 loopt niet weg.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Asianator BerichtGeplaatst: 22 Apr 2013 22:54    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Feb 2008
Berichten: 7331

Nin007 schreef:
Mafusto schreef:
Maar dat is Donkey Kong Country ook

Persoonlijk zou ik voor DKC gaan. LM2 loopt niet weg.

Donkey Kong Country Returns 3D toch ook niet?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
No'tje BerichtGeplaatst: 24 Apr 2013 20:46    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10199

Asianator schreef:
Nin007 schreef:
Mafusto schreef:
Maar dat is Donkey Kong Country ook

Persoonlijk zou ik voor DKC gaan. LM2 loopt niet weg.

Donkey Kong Country Returns 3D toch ook niet?


Nee klopt, ik heb echter een passie voor de DKC serie.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Asianator BerichtGeplaatst: 24 Apr 2013 22:19    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Feb 2008
Berichten: 7331

Moet zeggen dat ik je geen ongelijk kan geven. Heb zelf met een vriend recentelijk de originele Donkey Kong Country nog uitgespeeld, en we zijn direct weer begonnen aan Donkey Kong Country 2: Diddy's Kong Quest.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Asianator BerichtGeplaatst: 06 Mei 2013 20:45    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Feb 2008
Berichten: 7331

Oké. De "So Many Games!"-actie van Nintendo heeft me goed gedaan. Ik heb een gratis game te pakken!

Echter, ik heb er eerlijk gezegd niet zoveel interesse in. Ik ben bereid 'm te ruilen voor iets leuks. Of dit nu een andere 3DS-game is, of een game voor een ander platform, maakt me niet zoveel uit.

Heb je iets waarvan je denkt dat ik 't wel leuk zal vinden? Laat 't dan gerust weten! Misschien komen we wel tot een mooie ruil. De game in kwestie is overigens nog niet gekozen. Degene met wie ik ruil, mag dus zelf één van de games uit onderstaande lijst kiezen:

Castlevania: Lords of Shadow - Mirror of Fate
Monster Hunter 3 Ultimate
Luigi's Mansion 2
Fire Emblem: Awakening
Lego City Undercover: The Chase Begins
Pokémon Mystery Dungeon: Gates to Infinity
Donkey Kong Country Returns 3D
Animal Crossing: New Leaf
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Mafusto BerichtGeplaatst: 06 Mei 2013 21:05    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Mei 2009
Berichten: 7006

Ik wil wel een code voor je over kopen voor 20 euro
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 5 van 7

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group