Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2  
Codewarrior BerichtGeplaatst: 17 Jan 2013 15:07    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 03 Okt 2011
Berichten: 3190

Binnenkant vind ik niet zo mooi, wat de Obsidian 800D toch zo mooi maakt is dat alles in het zwart is, zelfs de fans.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Beretta-1992 BerichtGeplaatst: 17 Jan 2013 15:15    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 30 Dec 2007
Berichten: 204

Klopt, vond ik ook mooi maar ik wou er toch iets unieks mee doen en ik vindt het wel mooi waar het ook om gaat.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Redneckerz BerichtGeplaatst: 17 Jan 2013 16:32    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

Beretta-1992 schreef:
Dat is wel het doel ja ik heb het ook behaald, alle zware games, BF3, Crysis (2), hitman absolution, Far cry 3, draaien allemaal boven de 60fps gemiddeld.

Btw, ja ik heb mij 800D gemod

Ik heb m'n pc niet in een keer gebouwd maar ik heb er ongeveer een jaar over gedaan om hem te krijgen zoals ie nu is. Ik bouw al dikke game pc's sinds 2008 en dit is zo ongeveer wel het extreemste systeem wat ik ooit heb gebouwd.

Ik ga toch de ''Geld teveel!!'' kaart trekken. Puur omdat het kan en omdat het zo is.

Wel leuk hoor op 4K draaien maar het algehele nut ontgaat mij een beetje. Ik snap dat mensen dikke pc's kopen met dito HD monitor om alles op max te kunnen runnen voor een tijdje. Maar waarom je nu 32 GB aan ram wilt hebben (Voor games sowieso nutteloos, en alleen voor videobewerking echt nuttig) of 3x 680 (Want een enkele 680 draait niet alles op max?) om op 4K resolutie alles max te kunnen runnen is echt overkill aan hardware.

een I5, 4-8 GB ram en een GTX 660ti doen praktisch hetzelfde maar dan voor een fractie van de prijs op Full HD resolutie. Toegegeven, je doet het dan niet voor de 4K res, maar dat lijkt mij sowieso niet nodig.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Beretta-1992 BerichtGeplaatst: 17 Jan 2013 17:01    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 30 Dec 2007
Berichten: 204

Nou ik weet wel wat ik koop, ik ben zelf hardware freak en het is gewoon een hobby van mij waar ik veel plezier van heb. De ene doet het met auto's en ik met computers.

Ik gebruik mijn systeem voornamelijk voor Gamen, videobewerking, benchmarking.

32GB ram is inderdaad overkill maar ik heb het maar gedaan aangezien RAM geheugen tegenwoordig erg goedkoop is. en het is helemaal leuk als je sony vegas op 32GB ram power instelt.

En qua kaarten is het zeker niet overkill vooral als je alles volluit zet in games op 2560x1600 en dan het doel dat het altijd boven de 60fps blijft. Vooral MSAA is een echte killer!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
elemeNt BerichtGeplaatst: 17 Jan 2013 17:26    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 18 Aug 2009
Berichten: 2495

Redneckerz schreef:

Ik ga toch de ''Geld teveel!!'' kaart trekken. Puur omdat het kan en omdat het zo is.

Wel leuk hoor op 4K draaien maar het algehele nut ontgaat mij een beetje. Ik snap dat mensen dikke pc's kopen met dito HD monitor om alles op max te kunnen runnen voor een tijdje. Maar waarom je nu 32 GB aan ram wilt hebben (Voor games sowieso nutteloos, en alleen voor videobewerking echt nuttig) of 3x 680 (Want een enkele 680 draait niet alles op max?) om op 4K resolutie alles max te kunnen runnen is echt overkill aan hardware.

een I5, 4-8 GB ram en een GTX 660ti doen praktisch hetzelfde maar dan voor een fractie van de prijs op Full HD resolutie. Toegegeven, je doet het dan niet voor de 4K res, maar dat lijkt mij sowieso niet nodig.


Jongen waar maak je je druk om? Het is toch gewoon zijn hobby? De één koopt een dikke uitgebouwde BMW terwijl je met een Fiat ook van A naar B komt. Als je iets leuk vind dan geef je daar gewoon geld aan uit.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Beretta-1992 BerichtGeplaatst: 17 Jan 2013 17:33    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 30 Dec 2007
Berichten: 204

elemeNt schreef:
Redneckerz schreef:

Ik ga toch de ''Geld teveel!!'' kaart trekken. Puur omdat het kan en omdat het zo is.

Wel leuk hoor op 4K draaien maar het algehele nut ontgaat mij een beetje. Ik snap dat mensen dikke pc's kopen met dito HD monitor om alles op max te kunnen runnen voor een tijdje. Maar waarom je nu 32 GB aan ram wilt hebben (Voor games sowieso nutteloos, en alleen voor videobewerking echt nuttig) of 3x 680 (Want een enkele 680 draait niet alles op max?) om op 4K resolutie alles max te kunnen runnen is echt overkill aan hardware.

een I5, 4-8 GB ram en een GTX 660ti doen praktisch hetzelfde maar dan voor een fractie van de prijs op Full HD resolutie. Toegegeven, je doet het dan niet voor de 4K res, maar dat lijkt mij sowieso niet nodig.


Jongen waar maak je je druk om? Het is toch gewoon zijn hobby? De één koopt een dikke uitgebouwde BMW terwijl je met een Fiat ook van A naar B komt. Als je iets leuk vind dan geef je daar gewoon geld aan uit.


Jij snapt het
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Redneckerz BerichtGeplaatst: 17 Jan 2013 17:43    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

Beretta-1992 schreef:
Nou ik weet wel wat ik koop, ik ben zelf hardware freak en het is gewoon een hobby van mij waar ik veel plezier van heb. De ene doet het met auto's en ik met computers.

Ik gebruik mijn systeem voornamelijk voor Gamen, videobewerking, benchmarking.

32GB ram is inderdaad overkill maar ik heb het maar gedaan aangezien RAM geheugen tegenwoordig erg goedkoop is. en het is helemaal leuk als je sony vegas op 32GB ram power instelt.

En qua kaarten is het zeker niet overkill vooral als je alles volluit zet in games op 2560x1600 en dan het doel dat het altijd boven de 60fps blijft. Vooral MSAA is een echte killer!

Zelfs met auto's vind ik het zinloos maar deze post is wel heel helder.

Aangezien je toch zon bakbeest hebt: Hoe draait The Witcher 2 met Ubersampling? Ubersampling is een serieuze performance hog, ben wel benieuwd wat jouw rig hier mee doet

elemeNt schreef:

Jongen waar maak je je druk om? Het is toch gewoon zijn hobby? De één koopt een dikke uitgebouwde BMW terwijl je met een Fiat ook van A naar B komt. Als je iets leuk vind dan geef je daar gewoon geld aan uit.

Ik maak mij nergens druk om wat betreft games. Waar maak jij je druk om?

Voor games alleen zou zon setup als de zijnde nogal overtrokken zijn, hij stelt nu zelf dat hij er ook videobewerking e.d. mee doet.

Dikke uitgebouwde wagens door 19-24 jarigen vind ik ook al zo iets kansloos Als je het stijvol doet is het zeer mooi, maar net zoals de kleren die ze dragen kunnen ze dat ook met hun auto niet
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
elemeNt BerichtGeplaatst: 17 Jan 2013 17:51    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 18 Aug 2009
Berichten: 2495

Redneckerz schreef:

Ik maak mij nergens druk om wat betreft games. Waar maak jij je druk om?

Voor games alleen zou zon setup als de zijnde nogal overtrokken zijn, hij stelt nu zelf dat hij er ook videobewerking e.d. mee doet.

Dikke uitgebouwde wagens door 19-24 jarigen vind ik ook al zo iets kansloos Als je het stijvol doet is het zeer mooi, maar net zoals de kleren die ze dragen kunnen ze dat ook met hun auto niet


Om jouw denigrerende post die totaal niet nodig is? Over het andere vooroordeel onderin deze quote ga ik het niet eens hebben... zucht.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
the_dan BerichtGeplaatst: 17 Jan 2013 18:54    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Aug 2009
Berichten: 6073

Zucht, redneckerz is weer eens bezig...
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Redneckerz BerichtGeplaatst: 17 Jan 2013 19:28    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

elemeNt schreef:

Om jouw denigrerende post die totaal niet nodig is? Over het andere vooroordeel onderin deze quote ga ik het niet eens hebben... zucht.

Oke, dan zal ik dat niet meer doen. De overdaad aan smilies had wel het een en ander verraden, maar toch.

the_dan schreef:
Zucht, redneckerz is weer eens bezig...

Hoi! heb wat lol zou ik zeggen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Beretta-1992 BerichtGeplaatst: 17 Jan 2013 20:11    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 30 Dec 2007
Berichten: 204

Daarnaast volg ik ook netjes een ICT opleiding
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Redneckerz BerichtGeplaatst: 17 Jan 2013 22:59    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

Beretta-1992 schreef:
Daarnaast volg ik ook netjes een ICT opleiding

En ben ik er zelf net vanaf
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Beretta-1992 BerichtGeplaatst: 17 Jan 2013 23:20    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 30 Dec 2007
Berichten: 204

No shit, haha!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Redneckerz BerichtGeplaatst: 18 Jan 2013 00:18    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

Beretta-1992 schreef:
No shit, haha!

Is ook niet leuk hoor, zo lang zitten en Netwerken erbij doen.. en dan nu werk vinden, lol
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 2 van 2

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group