Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht   
Xtincthed BerichtGeplaatst: 30 Dec 2012 16:01    Onderwerp: Jouw top 5 video game finds van 2012! Reageren met citaat



Geregistreerd op: 27 Dec 2011
Berichten: 34

Het jaar is weer voorbij, tijd om terug te kijken naar wat je beste retro game aankopen waren!

Ik heb een video gemaakt waar in ik mijn top 5 laat zien en ik ben benieuwd welke games dit jaar de mooiste aanvulling aan jouw verzameling waren

http://www.youtube.com/watch?v=wiJiJuRuHmk
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
elemeNt BerichtGeplaatst: 30 Dec 2012 22:03    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 18 Aug 2009
Berichten: 2495

Beetje random en niet echt aankopen, maar gewoon games die toch onverwacht erg leuk bleken te zijn. Het zijn ook niet allemaal games die dit jaar uit kwamen, maar die ik gewoon dit jaar heb gespeeld:

Sine Mora - Door deze game mijn interesse in shmups weer helemaal terug! Hier en daar ook wat invloed van Suda51 en Mahiro Maeda.
Borderlands 2: Deel 1 heb ik nooit gespeeld en de awesomeness van deel 2 kwam dus heel erg als een verrassing voor mij!
Offspring Flick! - Super cute puzzel platform game. Ik had er nog nooit van gehoord en zomaar toevallig eigenlijk gespeeld omdat ik deze game bij mijn Humble bundel aankoop kreeg toegevoegd.
Team Fortress 2 - Ik had de game al vanaf de release, maar nooit echt actief gespeeld. Heb er nu toch echt vele uren in zitten en is gewoon pure fun. Vooral op events als Halloween.
Spec Ops: The Line: Door velen ondergewaardeerd en gezien als de zoveelste shooter. Erg tof verhaal en best vernieuwende setting. Doet qua gameplay niet heel veel nieuws, maar wat het wel doet is gewoon goed uitgewerkt.

Dragon's Dogma had ik hier ook nog graag bij gezet, maar helaas nog niet genoeg kunnen spelen door tijdgebrek...
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group