Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2  
elemeNt BerichtGeplaatst: 24 Aug 2012 11:53    Onderwerp: Re: Reacties's Reageren met citaat



Geregistreerd op: 18 Aug 2009
Berichten: 2495

Annoying Orange schreef:

Tuurlijk weet ik dat er regels moeten zijn maar dat je je perse moet afmelden en dat je geen sociaal contact meer mag hebben vind ik raar, maar das kijn mening jatuurlijk


Dat is toch vrij normaal dat je jezelf afmeld voor een clanmatch/war? Verder lijkt het me ook vrij logisch dat je niet tijdens een match gaat zitten twitteren of facebooken. Nou weet ik niet hoe dat zit in de GTA multiplayer, maar tijdens mijn clantijd met counter-strike waren dit vrij normale regels (al was er nog geen facebook en twitter haha). Je speelde nou eenmaal competitief en dus om te winnen. Dan ga je niet allemaal randzaken doen tijdens een match.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Codewarrior BerichtGeplaatst: 24 Aug 2012 12:08    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 03 Okt 2011
Berichten: 3190

Redneckerz schreef:
Annoying Orange schreef:

Wordt je hier op t forum ook al bekritiseert als je een keer gein maakt van iemand anders, lekker bezig hier op gamed!

Jaja, ''Kapot trieste regels'' is zo ontzettend grappig... Zeker ook een groot fan van Wilco Terwijn, de slechtste grappenmaker van NL.


Lol.

De social network regel is obvious, als ik bf3 doe ben ik ook niet bezig met fb.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
SUD Bond 007 BerichtGeplaatst: 24 Aug 2012 12:36    Onderwerp: Re: Reacties's Reageren met citaat



Geregistreerd op: 16 Aug 2011
Berichten: 8

Annoying Orange schreef:
SUD Bond 007 schreef:
Gelukkig zitten hier toch ook veel volwassen mensen op dit forum.
En zonder regels, geen goeie clan die het lang kan volhouden. In oktober bestaan we 3 jaar, dus het moet zijn dat er wel mensen zijn die regels leuk vinden en eens member van de maand worden plezant is. En er komen soms regels bij om onze activiteiten beter te laten verlopen, eerder als een soort handleiding :p als je het zo kan noemen.

Tuurlijk weet ik dat er regels moeten zijn maar dat je je perse moet afmelden en dat je geen sociaal contact meer mag hebben vind ik raar, maar das kijn mening jatuurlijk


Ik begrijp wat je wil zeggen, maar er staat gewoon geen facebook en skype in de zin van daar niet continu op bezig te zijn. We hebben gewoon al 2 gehad die aan het skypen zijn of via msn of dergelijke. Die praten dus op skype tegen andere en tegen ons terwijl we een game aan het doen zijn. Dan staan ze langs de kant van de weg in GTA en kunnen we niet deftig door doen. Gewoon daarom zeggen we dit, tuurlijk mag je op facebook tijdens event, ik doe da ook maar niet zo extreem als dat voorval. Dan maak je gewoon beter je keuze van ik ga skypen en op de computer op facebook gamen dan mee te doen aan de event op xbox. Dus nogmaals dit wordt hiermee bedoeld en da leggen we ook uit aan de members. Natuurlijk als je het zo leest ziet het er nogal raar uitzien en negatief. En door van die dingen komen er regels bij... het zelfde van als je tijdens de event vroeger weg moet, zeg dat op voorhand dan kunnen we daar rekening mee houden bij team verdeling om het voor iedereen plezierig te houden.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
SUD Bond 007 BerichtGeplaatst: 09 Nov 2012 11:38    Onderwerp: GTA V info Reageren met citaat



Geregistreerd op: 16 Aug 2011
Berichten: 8

Met al die nieuwe info hebben we nog meer zin gekregen in GTA V. We hebben wel nog geen multiplayer info maar we weten al wat we ongeveer kunnen verwachten van landschap (militaire basis, wijnvelden,...) en voertuigen. Dus de voorbereiding kan stilaan beginnen voor de clan.
Als er intresse is om te joinen, ga dan zeker eens een kijkje gaan nemen op onze website. www.sudclan.be Heb je verder nog vragen? stel ze dan gerust.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Codewarrior BerichtGeplaatst: 09 Nov 2012 12:02    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 03 Okt 2011
Berichten: 3190

Ik ga mijn eigen clan beginnen als GTAV uitkomt. Iemand zin om te joinen? Naam en whatnots zullen we dan wel zien.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 2 van 2

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group