Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht   
Joni Philips BerichtGeplaatst: 17 Mei 2007 21:25    Onderwerp: [TV] Grey's Anatomy & Private Practice Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24888

Als ik zo naar de laatste episodes van Grey's Anatomy seizoen 3 kijk, krijg ik wel zin in Private Practice. Die actrice van Judging Amy + Paul Kellerman + Addison + nog enkele leuke personages en je hebt een goede spin-off. Alleen spijtig dat seizoen 4 van Grey's Anatomy het zonder Addison zal moeten stellen. Ben wel benieuwd wat er daar gaat gebeuren.

Laatst aangepast door Joni Philips op 03 Nov 2012 11:50; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Roderick BerichtGeplaatst: 18 Mei 2007 12:49    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Jul 2004
Berichten: 3815

Ik ga Private Practice ook zeker volgen. Wel vind ik t een beetje 'handig' dat ze de serie zo ff introduceren in Grey's Anatomy, t was niet helemaal top, maja, de interesse is iig gewekt en dus het doel bereikt.

Zo te zien ga je langzaamaan richting het einde van Seizoen 3 van Grey's Joni, maak je maar klaar voor de laatste aflevering, want dat is een zware.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Joni Philips BerichtGeplaatst: 24 Mei 2007 22:52    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24888

Seizoen 3 had een goed einde op belangrijke plekken, die sucky eindes zijn belangrijk voor seizoen 4. Ik kan wel enkele verhaallijnen bedenken voor volgend seizoen, vooral rond McDreamy. McSteamy zijn verhaallijn is eigenlijk nutteloos volgend seizoen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Roderick BerichtGeplaatst: 25 Mei 2007 09:49    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Jul 2004
Berichten: 3815

[spoiler]Alleen zoooo klote dat George (wsl) weggaat! En dat allemaal door een ruzie met andere vertrekker Isiah Washington (burke). Werkelijk belachelijk dat ze george's personage weg hebben geschreven door zoiets.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Joni Philips BerichtGeplaatst: 25 Mei 2007 16:06    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24888

Ow shit, ik hoop dat op Addison na alle acteurs blijven spoilers: George zou toch blijven, gewoon cliffhangereinde om het spannend te maken.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Roderick BerichtGeplaatst: 30 Mei 2007 21:08    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Jul 2004
Berichten: 3815

Spoiler: George heeft grote ruzie gehad met Isiah Washington (de acteur die Burke doet) en dus kon t wel eens vervelend aflopen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Joni Philips BerichtGeplaatst: 10 Jun 2007 21:22    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24888

De kogel is door de kerk, Isaiah Washington moet niet terugkomen voor seizoen 4.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 07 Dec 2007 14:08    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24888

Seizoen 4 is gewoon het beste tot nu toe. Ik vond Addison en Burke zeker goed, maar met Lexie en Hahn in de plaats mis je echt niets van hun. Ik leef echt met iedereen mee, behalve Rose. Ik ben benieuwd naar Joshua Jackson zijn verschijning in de volgende episode. Private Practice doet het niet ook slecht, maar buiten Cooper en Violet kan geen van de 6 hoofdcast mij echt overtuigen. Beide zijn spijtig genoeg weer voorbij.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 24 Mei 2008 10:25    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24888

En het vervolg van seizoen 4 was nog beter dan het begin. Het verbaast me dat ze alle plots zo goed hebben kunnen afronden. Enkel Lexie is teleurstellend. In het begin had ze nog echt een doel, maar nu is ze meer een comic relief personage. Die dramatische zusrelatie had een pak beter kunnen uitpakken zonder Rose. Ik vind de cliffhangers trouwens iets minder dramatisch dan vorig seizoen, ik houd een veel beter gevoel over aan dit seizoen dan aan het vorige.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 27 Sep 2008 09:08    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24888

Sinds gisteren is seizoen 5 opnieuw bezig. Het seizoen startte zeer verrassend, maar op een of andere manier voelde het niet perfect aan. Rose en de majoor deden het zeer goed, maar de episode vloeide niet goed door de lengte.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 14 Nov 2008 15:14    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24888

Ik hoop dat Dixon snel uit de serie geschreven wordt en dat Burke terugkomt, liefst wanneer Christine haar nieuwe relatie werkt.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 02 Feb 2009 22:34    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24888

Vrijdag komt er een cross-over tussen Private Practice en Grey's Anatomy waardoor Addison en haar aanhang tijdelijk naar Seattle Grace moeten, net nu Derek...
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 22 Aug 2009 17:57    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24888

Momenteel is er korting op Grey's Anatomy seizoen 1 tot 3. Heb de kans gegrepen om alvast seizoen 1 te bekijken om te zien hoe Meredith en Derek elkaar eigenlijk ontmoeten. Heb namelijk nooit de eerste twee episodes gezien. Steekt prachtig in elkaar eigenlijk.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Athena BerichtGeplaatst: 27 Dec 2009 21:36    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 18 Dec 2009
Berichten: 99

Wie is Dixon? Daar heb ik nooit van gehoord. Ik wil Grey's verder zien, vond het zo kut dat Izzie ziek was, blij dat ze weer beter is.
En laatst de eerste aflevering van PP, ik wilde zooo niet dat Violet dood ging, ik was altijd voor haar, en ik vond haar en Pete zo schattig (die andere gozerd kan dood vallen)
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
dennis3000 BerichtGeplaatst: 27 Dec 2009 21:40    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 20 Jun 2009
Berichten: 205

geen dubbel post he....... Dat zijn er wel heel veel
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 27 Dec 2009 21:46    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24888

Athena schreef:
Wie is Dixon? Daar heb ik nooit van gehoord. Ik wil Grey's verder zien, vond het zo kut dat Izzie ziek was, blij dat ze weer beter is.

Die autistische hartdokter. Ondertussen hebben we alweer een nieuwe cardiogod. Deze keer een ietwat interessante, maar ik wil nog steeds dat Burke terugkomt. Liefst begin volgend seizoen als stoorzender voor Christina.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Athena BerichtGeplaatst: 28 Dec 2009 17:24    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 18 Dec 2009
Berichten: 99

Ik weet het alweer, kwam er vandaag op tijdens werk.

Ik denk niet dat Burke terug komt. Hij is eruit geschreven omdat hij T.R. Knight een faggot noemde.

Maar die nieuwe schijnt wel sexy te zijn
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 28 Dec 2009 18:15    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24888

Athena schreef:
Ik denk niet dat Burke terug komt. Hij is eruit geschreven omdat hij T.R. Knight een faggot noemde.
Nope, omdat TR Knight het erg vond dat Burke McDreamy een faggot had genoemd. En TR Knight is nu wel weg.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Athena BerichtGeplaatst: 28 Dec 2009 19:15    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 18 Dec 2009
Berichten: 99

Huh, dan heb ik het verkeerde blaadje gelezen ofzo. Of dan stond het verkeerd in dat blaadje waarin ik het had gelezen.
En dat TR Knight weg is wil nog niet zeggen dat de schrijvers van gedachten zijn veranderd.
Vanavond episode PP. Ga je kijken?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 28 Dec 2009 19:18    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24888

Ik volg mee met de Amerikaanse episodes, dus ik moet het tot 14 januari zonder PP en Grey's doen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 28 Dec 2009 19:21    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 25 Jan 2009
Berichten: 8355

Joni Philips schreef:
Ik volg mee met de Amerikaanse episodes, dus ik moet het tot 14 januari zonder PP en Grey's doen.

Yep. Ook geen nieuwe ''The Big Bang Theory'' episodes
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Athena BerichtGeplaatst: 28 Dec 2009 21:08    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 18 Dec 2009
Berichten: 99

Jij loopt al voor. Dat is gemeen. Ik ben bij PP pas dat Vi net weer "leeft". En bij Grey's... de laatste aflevering? xD
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 14 Mei 2010 19:24    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24888

Typisch McSteamy moment: hij wordt betrapt door zijn vriendin (die zich op dat moment al half heeft uitgekleed) terwijl een andere vrouw in zijn bed, en hij merkt simpelweg op 'This could be fun.'
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 21 Mei 2010 19:46    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24888

Fantastische seizoensfinale.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 03 Nov 2012 11:51    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24888

Private Practice eindigt na de dertiende episode van dit zesde seizoen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Gamed Café Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group