Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht   
zie sang BerichtGeplaatst: 12 Okt 2012 00:18    Onderwerp: Games die gamers irriteren thema !! Reageren met citaat



Geregistreerd op: 22 Feb 2009
Berichten: 525

Waarom dit thema zal je jezelf afvragen . Wel ik heb vandaag F1 2012 binnen gekregen en een poosje geleden FIFA13 gekocht
Na het gamen ben ik op het idee gekomen ik maak er een thema van en zo weten andere gamer ook wat me irriteert aan een game en kunnen jullie ook iets plaatsen over andere games waar je door geirriteert geraakt .
Ik plaats een paar VB : framedrop , lag , gameplay kut , grafisch kut , te kort ,loopt altijd vast enz ...

Ik plaats alvast een irriterent voorval over F1 2012 .
1: Ik heb last van framedrops terwijl ik bijna aan een bocht kom en iedereen weet dat dit bij het racen een ramp is
Dan wil ik het ook nog hebben over FIFA13
1: Bij mij valt het geluid soms weg .

Als je nu zelf irriteert aan een game of je heb het zelfde probleem plaats het hier ook .dank
je ...


Laatst aangepast door zie sang op 12 Okt 2012 03:30; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Redneckerz BerichtGeplaatst: 12 Okt 2012 00:54    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

- Rayman op de PSX. in de wereld Band Land, heb je notenbalken die glad zijn, varierend in lengte. Stel je maar eens voor hoe kut het is als je een grote sprong moet maken en je moet landen op zon notenbalk die net lang genoeg is om jou te dragen, als het geen glijdende notenbalk was...

dat dus.

- Loque in UT. Die lullo kon je altijd van 10 km afstand neer snipen, het was echt niet leuk. En dat had ik dus custom bots die net zo goed moesten kunnen sniperen als hem.

- De jumppad missen in Sonic & Sega Allstars Racing.

- Net niet ver genoeg kunnen jumpen in Crash Bandicoot.

- Op Rock Hard in de laatste race altijd verslagen worden door die kut van een Cherry in Micro Machines V3.

- Erachter komen dat Croc de weerstand van een zeepbel heeft in Croc: Legend of the Gobbos. Die kutalligator gaat echt aan van alles dood.

- Hard Units in Red Alert 2. De ene keer kan je het veld overheersen binnen 5 minuten als je de supply posts op tijd hebt, de andere keer vallen ze en masse je basis binnen voordat jij ook maar iets van een defensie klaar hebt.

- De priests van Age of Empires. Zeker als je liep te kutten met cheats en ze possessen dan zon super unit...

- Niet gamegerelateerd: Vriend die constant met zijn X360 controller gooit omdat hij niet normaal kan doen. Raakte mij eens een keer op mijn knie. Spreek hem ook niet meer vaak, hebben soort van ruzie, maar het is imo eerder meer omdat hij een woedeprobleem heeft en hij geen kritiek hebben.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
GrimHeroAce BerichtGeplaatst: 12 Okt 2012 01:31    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Sep 2011
Berichten: 206

Hmmm lol de enigste games die ik kan bedenken die me eeriteerd zijn

1. FFVSXIII omdat ie nog steeds niet uit is en niks van te zien is
2. FFXIII omdat ze die kutspel blijven sequelen


enough said right XD
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
dantekloon BerichtGeplaatst: 12 Okt 2012 09:07    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Jul 2009
Berichten: 4261

Ben het met GrimHeroAce eens over Final Fantasy XIII

btw.
1-Lost Odyssey, xbox 360
-CD 4 werkt niet bij me

2-The Last Remnant, xbox 360
-De game is niet afgemaakt
-de game stuitert als er meer personages en monsters over het scherm hollen
-langzaam het opbouwen van steden
-door personages heen kijken

3-Blue Dragon, NDS
-Dat ze opeens van een geweldige HD game op de xbox 360 opeens 2 delen maken voor de DS

4-The Last Story, Wii
-De basen in de game zijn soms nog groter dan het veld zelf waar je in speelt

5-Wild Arms 4, PS2
-De naam van de eindbaas in de laatste scenes met hem hebben ze zijn naam verkeerd in plaats van Hauser heet hij auser en is duidelijk te zien dat de H mist
-ze hebben 2 vijanden eruit geknipt maar niet uit de monster book en blijft er altijd een ????? staan en je de game nooit 100% krijgt
-Als je PAL kiest in het begin van de game freezed de game letterlijk vast op meer dan 5 plekken in de game

6-Kingdom Hearts Re:Coded, NDS
-De gameplay is enorm slecht wat me mate loos irriteert als je van blok naar blok wilt springen

7-Shining Force NEO, PS2
-de slechte voice acting ooit in het game geschiedenis, ingesproken door kinderen van 10 jaar en nog niet ervaring hebben

8-Arc Rise Fantasia, Wii
niet in europa omdat amerikanen de VA hebben verpest heeft Rising Star het besloten niet meer naar EU te laten komen.

9-Tales of the Tempest, NDS
een lelijk uitziende Tales of game ooit
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
No'tje BerichtGeplaatst: 12 Okt 2012 10:18    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10199

Ik heb een hekel aan checkpoints die veel te lang op zich laten wachten. Ongebalanceerde gameplay en vooral aan vastlopende spellen
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
D: BerichtGeplaatst: 12 Okt 2012 10:31    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 02 Nov 2008
Berichten: 3461

Ik haat post release patch catering aan mensen, maak gewoon een spel en ga dat niet aanpassen omdat een selecte groep ergens in alabama het niet leuk vind.
Dan koop je toch een ander spel als je het niet leuk vind..

examples: ME3, SC5, etc.

Ook kan ik niet over cheapheid van vijanden in games die niks met strategie te maken hebben, maar dat zal wel aan mijn bad luck ratio liggen en niet persé aan de codering.

example: BL2: terramorphous die na me te killen snel onder de grond gaat graven met al zn tentacles zodat ik me niet kan reviven.

Maar wat ik nog het ergste vind is games die opzichzelf goed zijn en ze een nietszeggende minigameish multiplayermode aan toevoegen en daar dan ook nog eens trophies voor maken zodat mensen die er totaal niet in geinterreseerd zijn de game niet kunnen platinummen.

example: AC reeks vanaf BH, Army of two 2, (tevens Naruto (98% trophies nu fml, fuck online) etc.

groetjes D:
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
elemeNt BerichtGeplaatst: 12 Okt 2012 11:17    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 18 Aug 2009
Berichten: 2495

- Modern Warfare 2: Akimbo shotguns en glocks... teveel air support. In MW3 is dit naar mijn mening beter gedaan omdat je ook anti air support kan plaatsen en de air support makkelijker uit de lucht te knallen is. Shotguns zijn in MW3 ook prim. weapons geworden.
- Demon's Souls: Dying over and over again! Vooral de cheape deaths als je net veel souls hebt. Maar de game is oh zo gruwelijk en tof als je dan toch weer verder kan.
- Brink: Lag ten opzichte van US spelers en vaak niet veel spelers online waardoor je tegen veel bots speelt. Stacking van teams...
- Assassin's Creed 2: Ezio is zo'n irritant en lame personage...
- Heavenly Sword: Sixaxis controls om een pijl te besturen
- Te dure DLC en verschillende pre-order DLC bij bepaalde winkels
- Collector's Editions die niet in beperkte oplage uitkomen. Wat is er dan Collector's aan als ze een paar weken na de release al voor de helft van het geld verkocht worden?
- 3d platform games waarbij je vooruit of achteruit moet springen zodat je de afstand niet goed in kan schatten. Dit werkt veel beter bij 2d platformgames waarbij je naar links of rechts springt.


Laatst aangepast door elemeNt op 12 Okt 2012 12:11; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
the_dan BerichtGeplaatst: 12 Okt 2012 11:20    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Aug 2009
Berichten: 6073

Redneckerz schreef:
- Rayman op de PSX. in de wereld Band Land, heb je notenbalken die glad zijn, varierend in lengte. Stel je maar eens voor hoe kut het is als je een grote sprong moet maken en je moet landen op zon notenbalk die net lang genoeg is om jou te dragen, als het geen glijdende notenbalk was...
.


Band land was awesome jongeeee

Anyway

Battlefield 3 - random bullshit en wat extra (Leuk spel tho)

MW3 - Meer random bullshit en iets meer (Geen leuk spel)
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Redneckerz BerichtGeplaatst: 12 Okt 2012 12:07    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

the_dan schreef:
Band land was awesome jongeeee

Het begin wel ja, maar zodra je dus bij die levels komt met die korte notenbalken, is het een pain in the ass. Echt zo godvergeten irritant om altijd van zon ding af te donderen.. Heel veel trial and error.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
AltairJack BerichtGeplaatst: 12 Okt 2012 12:24    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Jul 2012
Berichten: 200

-lag bij onlinegames zoals Cod
-games die geen goed verhaal hebben en/of slechte eindes bij games zoals ME 3 en Deus Ex HR
-irritante/lame hoofdrolspelers in games. Zoals Vaan, Zidane en Tidus uit FF
- gemis van offline multiplayer optie voor racegames zoals Burnout,Motorstom 1 en Midnight club
- Games zoals GTA IV die achteruit gaan op features in tegenstelling tot games zoals Fifa en COD die elk jaar verbetert worden
-games die nooit vernieuwen en altijd hetzelfde zijn
-slechte graphics, animaties, gameplay, camera enzovoort in games zoals bijvoorbeeld Saints Row
-games die op een goedkope manier moeilijk zijn, games waar je onnodig moet levelen of doodgaan.
-online MP in elke game op 360/ps3, terwijl er te weinig aandacht is voor Co-oP en Offline Multiplayer.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Lennie1973 BerichtGeplaatst: 12 Okt 2012 14:43    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 30 Sep 2005
Berichten: 123

-Atelier Rorona, Totori en Mereru
Deze moet je binnen een bepaalde tijd uitspelen waardoor je niets op je gemak kan doen

-Fire Emblem-reeks
Daar is geen mogelijkheid om te grinden waardoor vijanden op een gegeven moment veel te sterk zijn.

Pes 2012 en 2013
Hoewel ik de games zelf heel leuk vind, vind ik de hoes waarop C. Ronaldo staat minder

-DLC's waaar je voor moet betalen

-Onbeleefde gameverkopers Gisteren wilde ik GT5 Academy Edition halen bij de gamemania. Staat die verkoper de hele tijd te bellen terwijl er veel mensen stonden te wachten. Ik ben op een gegeven moment naar een andere winkel gegaan waar ik wel meteen werd geholpen
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
MaartenL BerichtGeplaatst: 12 Okt 2012 20:25    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 19 Jan 2007
Berichten: 4358

- CoD MW2/3: Niet veel nieuws onder de zon maar wel hogere prijzen... Black Ops II komt er niet in.

- Diablo III: Geen goede balans, zielige drop-rates en overpriced auction house. Tijdverspilling geworden...

- GTA IV: Extreem slechte performance.

- Saints Row The Third: Boring as hell en het ziet er ook nog eens ruk uit.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group