Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2  
elemeNt BerichtGeplaatst: 01 Okt 2012 22:26    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 18 Aug 2009
Berichten: 2495

dantekloon schreef:
Res evil 6, mijn mening, een behoorlijk mislukte game.
Het is te donker, je speelt niet fijn, de camera werkt niet goed mee, de zombies staan er vaak niks te doen, te veel personages waar je uit kunt kiezen, een hele saaie game.

Komt er bij mij zeker NIET in


Ok tot daar je gefundeerde mening... Je hebt de game blijkbaar niet eens
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
AltairJack BerichtGeplaatst: 01 Okt 2012 22:46    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Jul 2012
Berichten: 200

Maar RE had altijd al camera problemen, kutbesturing, slechte AI, slechte shootergameplay enzovoort.

Daar zou ik RE 6 niet specifiek op afrekenen, maar eerder de hele serie.

Maar wel jammer dat net de enige titel waar Capcom moeite insteekt zulke slechte reviews krijgt. Hiermee krijgt Capcom het idee dat slechte titels zoals raccoon city of de zoveelste melkgame succesvoller zijn.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Codewarrior BerichtGeplaatst: 01 Okt 2012 23:15    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 03 Okt 2011
Berichten: 3190

budgetbak game
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
dantekloon BerichtGeplaatst: 02 Okt 2012 05:54    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Jul 2009
Berichten: 4261

elemeNt schreef:
dantekloon schreef:
Res evil 6, mijn mening, een behoorlijk mislukte game.
Het is te donker, je speelt niet fijn, de camera werkt niet goed mee, de zombies staan er vaak niks te doen, te veel personages waar je uit kunt kiezen, een hele saaie game.

Komt er bij mij zeker NIET in


Ok tot daar je gefundeerde mening... Je hebt de game blijkbaar niet eens


daar zijn de demo's voor uitgevonden, om ze te kunnen testen of je hem ook origineel wilt.
Heb toen alleen Leon gespeeld, na 10 minuten heb ik de demo weer verwijderd, klote game.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
MaartenL BerichtGeplaatst: 02 Okt 2012 11:16    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 19 Jan 2007
Berichten: 4358

AltairJack schreef:
Maar wel jammer dat net de enige titel waar Capcom moeite insteekt zulke slechte reviews krijgt.


Nou, Super Street Fighter IV Arcade Edition is toch ook een dijk van een game om eerlijk te zijn.

Lijkt me overigens net andersom: dat RE een titel is waar Capcom juist niet té veel moeite insteekt en hoopt dat het verkoopt op basis van de naam...

In ieder geval, zelf ga ik de titel voorlopig niet in huis halen. Resident Evil 5 vond ik niet echt bijzonder, meer nog, ik vond Alone in the Dark beter en innovatiever.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
AltairJack BerichtGeplaatst: 02 Okt 2012 11:59    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Jul 2012
Berichten: 200

Hoeveel moeite heb je nodig om de 5de SF 4 versie van dezelfde game uit te brengen?

RE 6 had meer dan 600 ontwikkelaars , grootste productie van capcom ooit. Racoon City een ander spel waar totaal geen moeite ingestoken lijkt te zijn, maar helaas toch een redelijk succesvol wordt.

Capcom ziet zo ook steeds minder redenen om veel moeite en geld te steken in het maken van nieuwe goede games. En kiezen steeds eerder voor de makkelijke weg en gaan melken met de zoveelste SF 4 versie of een slechte RE spinoff zoals Racoon City omdat het voor hun toch niet loont om veel moeite te steken in games met een lange ontwikkelingstijd.

Capcom had zelfs de verwachtingen dat de game 7 miljoen zou verkopen, ben benieuwd of het ze gaat lukken nu de game niet zo positief is ontvangen door de pers. Ik ben bang dat het uitmelken van games bij capcom alleen maar gaat toenemen. Zelfs al is het Capcom's eigen schuld dat RE 6 niet de titel is geworden die het moest worden, het blijft spijtig dat net die ene titel die niet voortkomt uit uitmelken en snel cashen zo slecht is ontvangen/geworden.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
MaartenL BerichtGeplaatst: 02 Okt 2012 12:02    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 19 Jan 2007
Berichten: 4358

Ok dan, SFIV was in het begin al fantastisch. Ik dacht simpelweg de meest complete versie aan te halen.

Dat RE6 zo'n groot team achter zich had, wist ik niet en doet me wel wat op het hoofd krabben. Hoe kan zo een enorm project nu falen?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
AltairJack BerichtGeplaatst: 02 Okt 2012 12:08    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Jul 2012
Berichten: 200

Hiroyuki Kobayashi:

Citaat:
"deliver the most impressive Resident Evil title ever both in terms of scope and production values."

''a giant stride forward in the evolution of the series."


http://www.1up.com/news/op-ed-no-hope-left-resident-evil-ocr

De game werd ook heel erg gehyped door Capcom. Heel naar voor hun dat het uiteindelijke product zo is geworden.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
sotarK BerichtGeplaatst: 02 Okt 2012 13:51    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 12 Jul 2009
Berichten: 692

Ze moeten er weer zo'n goor spel van maken en niet met de menigte mee willen gaan.
Waarom willen ze COD(Treyarch) klonen?
Doe dat dan met een ander spel, en laat Resident Evil bij de roots blijven.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
MaartenL BerichtGeplaatst: 02 Okt 2012 13:55    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 19 Jan 2007
Berichten: 4358

Net de reviews hier en daar bekeken...

RE zit nu letterlijk op zijn dieptepunt lol.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
sotarK BerichtGeplaatst: 02 Okt 2012 14:39    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 12 Jul 2009
Berichten: 692

Ik wil RE Zero 2 en 4 allemaal in HD op 1 schijf met elke game een platinum trophy.
Maar de user reviews op Metacritics zijn nogal twijfelachtig te noemen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Stammetje91 BerichtGeplaatst: 02 Okt 2012 17:25    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 21 Aug 2007
Berichten: 1121

elemeNt schreef:
dantekloon schreef:
Res evil 6, mijn mening, een behoorlijk mislukte game.
Het is te donker, je speelt niet fijn, de camera werkt niet goed mee, de zombies staan er vaak niks te doen, te veel personages waar je uit kunt kiezen, een hele saaie game.

Komt er bij mij zeker NIET in


Ok tot daar je gefundeerde mening... Je hebt de game blijkbaar niet eens


Toen ik het las (wist ik overigens ook nog niet dat het van dantekloon was) dacht ik echt dat hij hem gespeeld had. Vervolgens eindigt hij er mee dat de game er niet in komt, wat waarschijnlijk inhoudt dat hij de hele game nog nooit heeft aangeraakt. Blijft een grappige jongen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
sotarK BerichtGeplaatst: 03 Okt 2012 13:54    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 12 Jul 2009
Berichten: 692

Ik geloof dat het best wel meevalt.
User reviews van mensen die de game niet eens hebben lees ik niet eens meer.
Deze game is op momenten bijna perfect maar heeft ook z'n mindere momenten.
Ik heb er toch best wel zin in als ik 'm 2e hands op de kop kan tikken dan doe ik dat ook.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 2 van 2

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group