Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht   
zie sang BerichtGeplaatst: 29 Sep 2012 19:32    Onderwerp: Geloven jullie dat de next gen console de laaste word ? Reageren met citaat



Geregistreerd op: 22 Feb 2009
Berichten: 525

Waarom ik dit even vraag , ik heb een artikel van de gfx chips leverancierseren gelezen en daar stond in na ps4 en 720 komen er in deze vorm geen console zoals de huidige consoles.

Wat zou het alternatief zijn dan ? , PC gamen is het niet !
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
AltairJack BerichtGeplaatst: 29 Sep 2012 19:43    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Jul 2012
Berichten: 200

TV's die bijvoorbeeld games over het internet streamen zoals al in het Nvidia artikel stond.

Sony kan bijvoorbeeld met TV's komen waarmee ze via gaikai games streamen.


Op de gakai site kun je al gratis demos streamen:
http://www.gaikai.com/games


Laatst aangepast door AltairJack op 29 Sep 2012 19:45; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Lawliet BerichtGeplaatst: 29 Sep 2012 19:44    Onderwerp: Re: Geloven jullie dat de next gen console de laaste word ? Reageren met citaat



Geregistreerd op: 07 Sep 2006
Berichten: 4857

zie sang schreef:

Wat zou het alternatief zijn dan ? , PC gamen is het niet !


Of juist wel. Iedereen heeft een PC of Mac. Tegenwoordig hebben ze nieuwe manieren dat een PC geen hoge specs nodig heeft om op te gamen (zie on-live).

Ik denk dat consoles blijft, maar dan met veel unieke functies zoals 3D, Motion Control en Virtual Reality. De enigste manier om in de race te blijven is met unieke dingen die niet op een andere platform zijn. Plus natuurlijk de exclusives.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Codewarrior BerichtGeplaatst: 29 Sep 2012 19:53    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 03 Okt 2011
Berichten: 3190

dreamcast 2
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
elemeNt BerichtGeplaatst: 29 Sep 2012 20:08    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 18 Aug 2009
Berichten: 2495

Dat is pas over 10 jaar of zo.. (als de consoles weer zo lang mee gaan als de afgelopen gen.) lekker belangrijk! Eerst maar genieten van deze consoles en de nextgen die er aan zitten te komen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Velqor BerichtGeplaatst: 29 Sep 2012 20:10    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Mei 2009
Berichten: 4178

Geen idee, en het boeit me niet. Dat zien we vanzelf wel.
Ook verder totaal niet boeiend/belangrijk voor me.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Robert BerichtGeplaatst: 29 Sep 2012 21:08    Onderwerp: Re: Geloven jullie dat de next gen console de laaste word ? Reageren met citaat



Geregistreerd op: 04 Mrt 2008
Berichten: 5569

zie sang schreef:


Wat zou het alternatief zijn dan ? , PC gamen is het niet !


Voor mensen met beperkte hersencapaciteit in ieder geval niet nee. Ja ik doel ook op jou.

Voel je vooral niet aangesproken


Laatst aangepast door Robert op 30 Sep 2012 00:04; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
D: BerichtGeplaatst: 29 Sep 2012 23:33    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 02 Nov 2008
Berichten: 3461

ik koop de nieuwe gen nieteens, ik vind het wel best geweest.

uiteindelijk word het gewoon weer een grote melkeritis, en ik heb het wel gezien.

Ps3 blijft hier wel staan daar niet van, maar het kan me ook niet meer schelen wat ze voor de ps4 gaan maken, van mijn part kingdom hearts 3, doubledarkdemondevil souls en final fantasy 25..

D: koopt geen nieuwe console meer.

redenen>

-kost me teveel, vooral in het totaalplaatje.
-leef liever wat fysieker.
-ik moet eens een vriendin vinden ipv games spelen.
-ik ben te gaaf om op een bank te zitten voor een tv.
-frisse lucht.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Velqor BerichtGeplaatst: 30 Sep 2012 00:09    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Mei 2009
Berichten: 4178

D: schreef:
ik koop de nieuwe gen nieteens, ik vind het wel best geweest.

uiteindelijk word het gewoon weer een grote melkeritis, en ik heb het wel gezien.

Ps3 blijft hier wel staan daar niet van, maar het kan me ook niet meer schelen wat ze voor de ps4 gaan maken, van mijn part kingdom hearts 3, doubledarkdemondevil souls en final fantasy 25..

D: koopt geen nieuwe console meer.

redenen>

-ik moet eens een vriendin vinden ipv games spelen.
.


Je kan het ook beide
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Joni Philips BerichtGeplaatst: 30 Sep 2012 09:12    Onderwerp: Re: Geloven jullie dat de next gen console de laaste word ? Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24889

Lawliet schreef:
Of juist wel. Iedereen heeft een PC of Mac. Tegenwoordig hebben ze nieuwe manieren dat een PC geen hoge specs nodig heeft om op te gamen (zie on-live).
Alleen was OnLive een grote flop omdat ze er niet in slaagden te scalen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
D: BerichtGeplaatst: 30 Sep 2012 10:27    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 02 Nov 2008
Berichten: 3461

Dellion schreef:


Je kan het ook beide
nope, dat is onmogelijk in mijn dimensie. hier bestaan ze niet.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Redneckerz BerichtGeplaatst: 30 Sep 2012 12:10    Onderwerp: Re: Geloven jullie dat de next gen console de laaste word ? Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

Lawliet schreef:

Ik denk dat consoles blijft, maar dan met veel unieke functies zoals 3D, Motion Control en Virtual Reality. De enigste manier om in de race te blijven is met unieke dingen die niet op een andere platform zijn. Plus natuurlijk de exclusives.

Helaas is er weinig innovatie binnen de consoles te bekennen voor een hardcore gamer. Dus een Wii, Kinect, en PS Move, leuk, maar voor het gezin.

Ik denk wel dat ze concurrentie van de mobiele markt gaan krijgen. elk jaar zijn er weer significante verbeteringen te vermelden en de eerste mobiele gpu die technisch de X360 outperformed is al klaar.

Devvers moeten zich gaan focussen op de interactie met de speler. Het virtuele character en NPC's moeten zich meer gedragen naar de realiteit. Qua graphics zitten we al vrijwel aan de top, dus werk nu aan de details!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Lawliet BerichtGeplaatst: 30 Sep 2012 14:50    Onderwerp: Re: Geloven jullie dat de next gen console de laaste word ? Reageren met citaat



Geregistreerd op: 07 Sep 2006
Berichten: 4857

Redneckerz schreef:
Lawliet schreef:

Ik denk dat consoles blijft, maar dan met veel unieke functies zoals 3D, Motion Control en Virtual Reality. De enigste manier om in de race te blijven is met unieke dingen die niet op een andere platform zijn. Plus natuurlijk de exclusives.

Helaas is er weinig innovatie binnen de consoles te bekennen voor een hardcore gamer. Dus een Wii, Kinect, en PS Move, leuk, maar voor het gezin.


Klopt, maar ik denk dat de Wii U daar verandering zal brengen (zie ZombiU en AC III met Wii U Gamepad) en dat Xbox SmartGlass ook geweldige toevoegingen aan zal geven. Denk dat het Core en Casual genoeg te bieden heeft. Plus we moeten nog even afwachten wat de PS4 en Xbox 720 in petto heeft.
YouTube: toon


Joni Philips schreef:
Lawliet schreef:
Of juist wel. Iedereen heeft een PC of Mac. Tegenwoordig hebben ze nieuwe manieren dat een PC geen hoge specs nodig heeft om op te gamen (zie on-live).
Alleen was OnLive een grote flop omdat ze er niet in slaagden te scalen.

Ja, maar gelukkig hebben we Steam die hopelijk daar verandering zal brengen. Met Steam's Big Picture maken ze al langzaam de eerste stappen. Met hun userbase, mooie aanbiedingen en games worden ze beter dan OnLive ooit zal zijn.
YouTube: toon
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
crono999 BerichtGeplaatst: 30 Sep 2012 17:10    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Jul 2009
Berichten: 257

Nope!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Redneckerz BerichtGeplaatst: 30 Sep 2012 18:37    Onderwerp: Re: Geloven jullie dat de next gen console de laaste word ? Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

Lawliet schreef:

Klopt, maar ik denk dat de Wii U daar verandering zal brengen (zie ZombiU en AC III met Wii U Gamepad)

Ik denk dat de Wii U wel de mogelijkheid heeft om innovatie met hardcore gaming te verenigen gezien Zombi U.

Citaat:
en dat Xbox SmartGlass ook geweldige toevoegingen aan zal geven.

Ik heb het idee van Smartglass intressant gevonden, maar het zou imo beter geintegreed kunnen zijn in de volgende generatie.

Daarnaast zeg ik nogmaals dat in de volgende generatie dev studios minder op het grafische aspect moet letten, en meer op het aanbieden van een natuurlijke ervaring. Virtuele karakters moeten realistischer worden in animatie en gevoel, ook al is dat moelijk te realiseren.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
sotarK BerichtGeplaatst: 30 Sep 2012 20:40    Onderwerp: Re: Geloven jullie dat de next gen console de laaste word ? Reageren met citaat



Geregistreerd op: 12 Jul 2009
Berichten: 692

zie sang schreef:
Waarom ik dit even vraag , ik heb een artikel van de gfx chips leverancierseren gelezen en daar stond in na ps4 en 720 komen er in deze vorm geen console zoals de huidige consoles.

Wat zou het alternatief zijn dan ? , PC gamen is het niet !


Streamen met extra GFX hardware PS5/1440
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group