Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht   
Asianator BerichtGeplaatst: 29 Feb 2012 22:14    Onderwerp: [360] Killer Instinct 3 Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Feb 2008
Berichten: 7331

Zou het dan toch eindelijk echt gaan gebeuren? Ik zou echt in de zevende hemel zijn, want dit wil ik nou echt graag spelen. En dat is enkel mogelijk op de Xbox-consoles, gezien Microsoft de Killer Instinct-naam bezit...

Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
konnichiwa BerichtGeplaatst: 01 Mrt 2012 09:11    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 17 Aug 2007
Berichten: 2403

spijtig dat er een embargo is want gisteren werd er naar het schijnt wel wat getoond. Niet direct over Killer instinct maar over MS exclusives in het algemeen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
No'tje BerichtGeplaatst: 01 Mrt 2012 11:02    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10199

Zou vet zijn, maar Rare is wel zo goed als dood op t moment.. laatste game die degelijk was is Banjo 3 en dat is alweer 4 jaar terug.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Asianator BerichtGeplaatst: 01 Mrt 2012 12:10    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Feb 2008
Berichten: 7331

Ben erg benieuwd. Als dit daadwerkelijk Killer Instinct blijkt te zijn, kan ik niet wachten om opnieuw met T.J. Combo, B. Orchid, Jago, Sabrewulf, Glacius, Fulgore, Spinal, Cinder, Chief Thunder en Riptor aan de slag te mogen!

Enne... sommige personages uit Killer Instinct 2, zoals Maya en Tusk mogen ook verschijnen, hoor!

En natuurlijk wat nieuwe gezichten.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 01 Mrt 2012 20:08    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 25 Jan 2009
Berichten: 8355

konnichiwa schreef:
spijtig dat er een embargo is want gisteren werd er naar het schijnt wel wat getoond. Niet direct over Killer instinct maar over MS exclusives in het algemeen.

Inderdaad, en ook over de volgende Xbox.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Rene Groen BerichtGeplaatst: 01 Mrt 2012 21:18    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 17886

Christian Vuye schreef:
konnichiwa schreef:
spijtig dat er een embargo is want gisteren werd er naar het schijnt wel wat getoond. Niet direct over Killer instinct maar over MS exclusives in het algemeen.

Inderdaad, en ook over de volgende Xbox.


Daar twijfel ik over. De enige hint hiernaar lijkt die Tweet te zijn van een Crytek medewerker, echter lag dit er zo dik bovenop dat ik me weer afvraag of het wel echt is.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 01 Mrt 2012 21:22    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 25 Jan 2009
Berichten: 8355

Rene Groen schreef:
Christian Vuye schreef:
konnichiwa schreef:
spijtig dat er een embargo is want gisteren werd er naar het schijnt wel wat getoond. Niet direct over Killer instinct maar over MS exclusives in het algemeen.

Inderdaad, en ook over de volgende Xbox.


Daar twijfel ik over. De enige hint hiernaar lijkt die Tweet te zijn van een Crytek medewerker, echter lag dit er zo dik bovenop dat ik me weer afvraag of het wel echt is.

Hmmmm... Maar waarom is de Tweet later dan verwijderd?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 01 Mrt 2012 21:27    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24889

Omdat bedrijven als Crytek niet graag hebben dat hun werknemers zo'n uitspraken doen. Je wil nu eenmaal geen nieuws over je nieuwe console geven aan een bedrijf wiens werknemers het meteen lekken.

Anyway, met het huidige Rare vraag ik me wel af of we een Killer Instinct 3 willen. Of ze moeten de oude leads kunnen terughalen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Rene Groen BerichtGeplaatst: 01 Mrt 2012 21:27    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 17886

Christian Vuye schreef:
Rene Groen schreef:
Christian Vuye schreef:
konnichiwa schreef:
spijtig dat er een embargo is want gisteren werd er naar het schijnt wel wat getoond. Niet direct over Killer instinct maar over MS exclusives in het algemeen.

Inderdaad, en ook over de volgende Xbox.


Daar twijfel ik over. De enige hint hiernaar lijkt die Tweet te zijn van een Crytek medewerker, echter lag dit er zo dik bovenop dat ik me weer afvraag of het wel echt is.

Hmmmm... Maar waarom is de Tweet later dan verwijderd?


Wellicht was het een uit de hand gelopen geintje, de specifieke verwijzing naar 'Durango' lag er naar mijn mening iets te dik bovenop. Maar wie weet zit ik er wel naast hoor
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Boogieboyz BerichtGeplaatst: 12 Apr 2012 21:03    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 02 Okt 2008
Berichten: 209

Hmm, Killer Instinct. A "Killer" sequel, het staat er zelfs gwoon. Dik overheen gekeken maarja je moet er maar net op komen. Zou wel cool zijn ben benieuwd hoe dat eruit ziet een nextgen KI.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Rene Groen BerichtGeplaatst: 12 Apr 2012 21:09    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 17886

Het ging om Assassin's Creed 3
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Boogieboyz BerichtGeplaatst: 12 Apr 2012 21:17    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 02 Okt 2008
Berichten: 209

Ow.. shit. Achja het was ook een beetje vergezocht eigenlijk, een nieuw deel van zo'n ouwe game.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Lawliet BerichtGeplaatst: 12 Apr 2012 21:23    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 07 Sep 2006
Berichten: 4857

Rare is dood voor mij sinds ze bij Nintendo weg zijn. Microsoft verneukt alles. Lionhead Studios, Halo en Rare.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Asianator BerichtGeplaatst: 12 Apr 2012 21:56    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Feb 2008
Berichten: 7331

Rene Groen schreef:
Het ging om Assassin's Creed 3

Helaas wel...
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
No'tje BerichtGeplaatst: 12 Apr 2012 22:24    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10199

Lawliet schreef:
Rare is dood voor mij sinds ze bij Nintendo weg zijn. Microsoft verneukt alles. Lionhead Studios, Halo en Rare.


Ik vond Rare de beste games maken met de laatste jaren van de Super Nintendo en ze hebben de Nintendo 64 zo'n beetje gemaakt zoals die nu is, ik vind het nog steeds ongelooflijk dom dat ze Rare hebben laten overkopen, Nintendo is ermee achteruit gegaan en de fans zijn er ook van op af gekickt.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
konnichiwa BerichtGeplaatst: 11 Mei 2012 15:53    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 17 Aug 2007
Berichten: 2403

Lawliet schreef:
Rare is dood voor mij sinds ze bij Nintendo weg zijn. Microsoft verneukt alles. Lionhead Studios, Halo en Rare.


Dat heeft Rare ook wel zelf te danken...Twee mislukte launchgames en Banjo met voertuigen...hoe komen ze erbij? Wat is er mis dan met Halo? Halo 4 ziet er zo slecht uit?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Lawliet BerichtGeplaatst: 11 Mei 2012 21:13    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 07 Sep 2006
Berichten: 4857

konnichiwa schreef:
Lawliet schreef:
Rare is dood voor mij sinds ze bij Nintendo weg zijn. Microsoft verneukt alles. Lionhead Studios, Halo en Rare.


Dat heeft Rare ook wel zelf te danken...Twee mislukte launchgames en Banjo met voertuigen...hoe komen ze erbij? Wat is er mis dan met Halo? Halo 4 ziet er zo slecht uit?


Probleem is ook dat Microsoft ze weinig vrijheid geeft en er zijn belangrijke mensen bij rare weg die de echte top games maakten.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Asianator BerichtGeplaatst: 17 Sep 2012 22:14    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Feb 2008
Berichten: 7331

Microsoft heeft de Killer Instinct-naam vernieuwd; wat kan dit betekenen?

- Killer Instinct HD
- Killer Instinct 2 HD
- Killer Instinct HD Collection
- Killer Instinct 3

Maar hopelijk geen KI: Nect...
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group