Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht   
Asianator BerichtGeplaatst: 02 Sep 2012 12:08    Onderwerp: Metal Gear Solid: Ground Zeroes Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Feb 2008
Berichten: 7331



Ontwikkelaar: Kojima Productions
Uitgever: Konami
Platform(en): PlayStation 3, Xbox 360
Verschijningsdatum: TBC 2013

Metal Gear Solid: Ground Zeroes (メタルギアソリッドグラウンドゼロ) is een stealth-actie game ontwikkeld door Kojima Productions en uitgegeven door Konami. Het spel is het negende deel in de Metal Gear-serie, en is de eerste welke gebruik maakt van een open-wereld structuur. Het hoofdperonage zal wederom Naked Snake zijn, en het verhaal zal dienen als proloog voor Metal Gear Solid 5. Onderstaande video toont de eerste gameplay-beelden.

YouTube: toon


Laatst aangepast door Asianator op 02 Sep 2012 12:14; in totaal 3 keer bewerkt
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Codewarrior BerichtGeplaatst: 02 Sep 2012 12:12    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 03 Okt 2011
Berichten: 3190

Er is al een MGS topic. Een van de mods kan het verplaatsen naar Algemeen. Lock.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Rene Groen BerichtGeplaatst: 02 Sep 2012 12:44    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 17886

Gezer schreef:
Er is al een MGS topic. Een van de mods kan het verplaatsen naar Algemeen. Lock.


Als we extra mods hadden gewild had je dit wel gelezen. Dit topic kan prima open blijven om specifiek in te gaan op Ground Zeroes terwijl het andere - inmiddels verplaatste - als algemeen topic dient.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Boogieboyz BerichtGeplaatst: 07 Sep 2012 19:59    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 02 Okt 2008
Berichten: 209

Waar is die topic dan? Ik heb nog wat leuks gevonden maar het gaat niet over Zeroes.
(Heb geen zin om te zoeken )
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Rene Groen BerichtGeplaatst: 07 Sep 2012 20:21    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 17886

Op de eerste pagina van Algemeen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Boogieboyz BerichtGeplaatst: 07 Sep 2012 22:03    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 02 Okt 2008
Berichten: 209

lol, oeps. Ik had een zoektocht verwacht
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Redneckerz BerichtGeplaatst: 07 Sep 2012 22:08    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

Gezer schreef:
Er is al een MGS topic. Een van de mods kan het verplaatsen naar Algemeen. Lock.

Butthurt.

Heb het filmpje gezien mijn god, wat briljant. Bijna onwerkelijk dat het op current-gen/multi platform zal draaien.

Heb wel een vermoeden dat dit ook een next-gen titel zal worden.

de aanschaf van een PS3 wordt wel steeds verleidelijker zo..
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Asianator BerichtGeplaatst: 07 Sep 2012 22:33    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Feb 2008
Berichten: 7331

Redneckerz schreef:
Gezer schreef:
Er is al een MGS topic. Een van de mods kan het verplaatsen naar Algemeen. Lock.

Butthurt.

Heb het filmpje gezien mijn god, wat briljant. Bijna onwerkelijk dat het op current-gen/multi platform zal draaien.

Heb wel een vermoeden dat dit ook een next-gen titel zal worden.

de aanschaf van een PS3 wordt wel steeds verleidelijker zo..

Metal Gear Solid: Ground Zeroes verschijnt ook op de Xbox 360, mocht je dit nog niet weten.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Redneckerz BerichtGeplaatst: 08 Sep 2012 00:46    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

Asianator schreef:
Redneckerz schreef:
Gezer schreef:
Er is al een MGS topic. Een van de mods kan het verplaatsen naar Algemeen. Lock.

Butthurt.

Heb het filmpje gezien mijn god, wat briljant. Bijna onwerkelijk dat het op current-gen/multi platform zal draaien.

Heb wel een vermoeden dat dit ook een next-gen titel zal worden.

de aanschaf van een PS3 wordt wel steeds verleidelijker zo..

Metal Gear Solid: Ground Zeroes verschijnt ook op de Xbox 360, mocht je dit nog niet weten.

I know Dat maakt de beelden des de meer impressive. Al heb ik een tijdje geleden al besloten dat als ik voor een nieuwe console ga, het de PS3 wordt. Ik hou van exclusives
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group