Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2  
MaStEr_E1 BerichtGeplaatst: 14 Feb 2007 22:36    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 21 Nov 2006
Berichten: 102

@drakenman

Hhaha ik kan het weten
heb er 4 verkocht hahaha

gr
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Nintendo Power BerichtGeplaatst: 16 Jun 2007 09:07    Onderwerp: smash brawl Reageren met citaat



Geregistreerd op: 07 Jun 2007
Berichten: 219

als super smash bros brawl er is gaan ps3 en xbox 36o wel anders piepen,bijna de hele wereld die de wii heeft wilt die spel
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 16 Jun 2007 09:08    Onderwerp: Re: smash brawl Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24889

Nintendo Power schreef:
als super smash bros brawl er is gaan ps3 en xbox 36o wel anders piepen,bijna de hele wereld die de wii heeft wilt die spel
Ik durf gokken dat je die statement ook kunt maken over Halo 3 en GTAIV door gewoon consoles om te wisselen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
madmaniac BerichtGeplaatst: 16 Jun 2007 13:30    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Mrt 2007
Berichten: 165

Ik heb voort moment maar 2 wii games, namelijk Zelda en Wii sports(natuurlijk). Maar ik heb voor het moment toch geen tijd voor te gamen(wegens examens en andere shit). Ik doe mijn wii uiteraard niet weg. Zelda heb ik trouwens al een paar maanden, en nog steeds niet uitgespeeld(ik zei al dat ik voort moment weinig game). Als brawl, MP 3 en galaxy uitkomen ga ik ze zeker halen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Onna76 BerichtGeplaatst: 16 Jun 2007 13:58    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 13 Mrt 2007
Berichten: 231

@Alian: yao mooi gezegd

Ik vermaak me prima met de WII, heb een Japanse, maar misschien wil ik ook wel een Europese erbij hebben puur voor de games online, maar meer ook niet eigenlijk. Tenzij dat friendcode gebeuren geen problemen oplevert wereldwijd dan is het niet nodig. Hoop enkel dat de games net zoals de DS games door middel van geselecteerde matches wel wereldwijd online worden een keer.

Met name Japanse 3rd party developers mogen wel met wat betere games komen. De beste 3rd party games komen nog altijd uit het Westen, Manhunt 2, Godfather, Excite Truck, Rayman (laatste 2 heb ik en zijn zeer vermakelijk). Enige 2 in Japan welke een beetje redelijke scores kregen waren Harvest Moon en dan Resident Evil 4 Maar ja binnenkort Donkey Kong Barrel Jet Race, Dragon Quest Swords en Dewy's Adventure, spellen welke hoog bij mij op het lijstje staan met nog een hele berg waar nog geen datum voor bekend zijn... ik ben wel verzadigt voorlopig met de WII Binnenkort ook nog via de VC Mario Story en Breath of Fire 2...

Ik zou zeggen geef het zeker nog een half jaar de kans, tegen de tijd dat Mario Galaxy en SSBB uit komen heb je dikke spijt dat je de WII verkocht hebt
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Nintendo Master BerichtGeplaatst: 29 Jun 2007 17:47    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 16 Jun 2007
Berichten: 48

niet verkopen over een halfjaar begin je te smeken om een wii
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
im2 BerichtGeplaatst: 29 Jun 2007 18:38    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 24 Aug 2006
Berichten: 1967

Ik ga niet zeggen of je hem moet houden of verkopen maar wat je ook doet, miss moet je er eens over nadenken om een andere console te kopen. Ík zou het iig jammer vinden moest ik games als Assassin's Creed, Brothers in Arms en GTA IV missen maar misschien vind jij daar helemaal niets aan
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Nintendo Master BerichtGeplaatst: 29 Jun 2007 20:11    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 16 Jun 2007
Berichten: 48

ik geef toe,begin me erg aan de wii te verfelen,maar he,super smash bros brawl en mario galaxy maken het wel goed,hetzelfde mening als WiiGirl76 geef jou wii nog 1 kans,tenzij je mario spellen en super smash bros spellen super stom vind,dwing ik jou niet om het niet te verkopen,maar is we verstandig als je nog even een half jaar wacht
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
pizzarulez BerichtGeplaatst: 29 Jun 2007 20:38    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 26 Mei 2006
Berichten: 740

wii girl zou haar wii voor geen goud weg doen denk ik xD

me neither

hurry up brawl!!!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
svcreapy BerichtGeplaatst: 03 Okt 2007 19:49    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 07 Dec 2006
Berichten: 70

Nelus schreef:
What the fuck kan mij het nou schelen hoe goed dat ding verkoopt:?...slaat nergens op

PS3 en 360 hebben geen lage framerates, ik weet niet welke spellen je speelt maar ik ben geen lage framerates tegengekomen. Lange laadtijden valt ook wel mee want unlike de Wii hebben de PS3 en 360 wel goeie processoren

You want a piece of me? Bring it on!

yes i do, taste? maar ieder zijn smaak,
ps3 en Xbox360 zijn meer voor Online shooters, sports.
+ duur,
Wii is licht, klein,mooier dan een barbecue(Ps3), en natuurlijk cheap.
graphics is niet alles.... gameplay is alles... iets wat Xbox 360 en ps3 meestal niet heeft(uitzondering: Halo 3 ^^)
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 2 van 2

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group