Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende  
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 03 Apr 2012 16:32    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 25 Jan 2009
Berichten: 8355

Rene Groen schreef:
Aangezien ik binnenkort mijn Wii weer eens aan wil zetten voor Skyward Sword: wat is eigenlijk de beste kabel voor een HDTV? Snap best dat je er geen HD graphics uit perst, maar wil wel het beste wat mogelijk is.
~
Component. 480p.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
musthavethisgame BerichtGeplaatst: 03 Apr 2012 18:00    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 27 Apr 2010
Berichten: 1282

laraishond schreef:
musthavethisgame schreef:
Moet je de Wii online hebben om games te spelen die je via de Virtual Console gedownload hebt? Of kun je ze ook offline spelen nadat ze gedownload zijn?


kan gewoon offline


Ok, thanks ^^

Nu maar eens het onmogelijke proberen en m'n Wii (al is het maar tijdelijk) eindelijk eens online te krijgen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Rene Groen BerichtGeplaatst: 03 Apr 2012 18:29    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 17886

Christian Vuye schreef:
Rene Groen schreef:
Aangezien ik binnenkort mijn Wii weer eens aan wil zetten voor Skyward Sword: wat is eigenlijk de beste kabel voor een HDTV? Snap best dat je er geen HD graphics uit perst, maar wil wel het beste wat mogelijk is.
~
Component. 480p.


Skyward Sword al even geleden uitgespeeld, toch bedankt, ben voor dezelfde optie gegaan
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Asianator BerichtGeplaatst: 22 Jul 2012 17:42    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Feb 2008
Berichten: 7331

Ligt het nu aan mij, of is het niet slim om een Wii aan te sluiten op een HDTV met SD-kabels? Steeds als ik YouTube-filmpjes zie van Wii-games die gespeeld zijn op een echte Wii, zie ik toch mooier beeld dan ik zelf heb.

Zou het slimmer zijn als ik mijn Wii verplaats naar de oude breedbeeld-TV op een andere kamer?

Edit:
Overigens kan ik ook een Component-kabel aanschaffen... echter kosten deze wel €29,99...
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Cor BerichtGeplaatst: 22 Jul 2012 18:11    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 25 Sep 2006
Berichten: 2039

Wat bedoel je met SD-kabels? De meegeleverde composietkabel bij de Wii geeft beroerd beeld bij elk breedbeeldscherm, of het nu CRT of flatscreen is. Op zich is met een RGB-scartkabel (technisch gezien natuurlijk ook een SD-kabel) het beeld op beide schermtypes al stukken beter.
Zelf ben ik voor de componentkabel gegaan op mijn HD-scherm, maar dan de namaakversie van dealextreme. Dat was volgens mij een euro of zes; ik heb goede kwaliteit, maar ik weet niet of elke kabel van hun even goed gemaakt is, dus ik weet niet of je hetzelfde resultaat krijgt.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Asianator BerichtGeplaatst: 22 Jul 2012 18:35    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Feb 2008
Berichten: 7331

Cor schreef:
Wat bedoel je met SD-kabels? De meegeleverde composietkabel bij de Wii geeft beroerd beeld bij elk breedbeeldscherm, of het nu CRT of flatscreen is. Op zich is met een RGB-scartkabel (technisch gezien natuurlijk ook een SD-kabel) het beeld op beide schermtypes al stukken beter.
Zelf ben ik voor de componentkabel gegaan op mijn HD-scherm, maar dan de namaakversie van dealextreme. Dat was volgens mij een euro of zes; ik heb goede kwaliteit, maar ik weet niet of elke kabel van hun even goed gemaakt is, dus ik weet niet of je hetzelfde resultaat krijgt.

DealExtreme is misschien wel een optie voor een component-kabel, ja. Bedankt!

En met SD-kabels bedoel ik gewoon simpelweg de meegeleverde kabel met de bekende geel/wit/rood-pluggen. Die gebruik ik nu op een HD-scherm, en het resultaat is anders dan wat ik van de meeste video's op YouTube zie. Veel slechter, naar mijn mening. Ik wil het beste beeld, dus misschien moet ik dan toch maar gaan voor een component-kabel.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
No'tje BerichtGeplaatst: 22 Jul 2012 22:53    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10199

Zeker aan te raden, geeft echt stukken beter beeld.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Asianator BerichtGeplaatst: 10 Aug 2012 12:16    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Feb 2008
Berichten: 7331

Inmiddels is mijn Component-kabel binnengekomen vanuit China. Moet eerlijk zeggen dat ik erg tevreden ben, en me afvraag waarom ik nu pas heb besloten deze kabel te gebruiken. Het beeld is echt veel scherper en mooier! De kabel zelf is ook van goede kwaliteit.

Nu geniet ik nog meer van wat ik beschouw als één van de beste third-party exclusieve titels beschikbaar op Wii, Tales of Symphonia: Dawn of the New World!

Thanks voor de info, mensen!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
dantekloon BerichtGeplaatst: 10 Aug 2012 12:33    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Jul 2009
Berichten: 4261

Asianator schreef:
Inmiddels is mijn Component-kabel binnengekomen vanuit China. Moet eerlijk zeggen dat ik erg tevreden ben, en me afvraag waarom ik nu pas heb besloten deze kabel te gebruiken. Het beeld is echt veel scherper en mooier! De kabel zelf is ook van goede kwaliteit.

Nu geniet ik nog meer van wat ik beschouw als één van de beste third-party exclusieve titels beschikbaar op Wii, Tales of Symphonia: Dawn of the New World!

Thanks voor de info, mensen!


Ik dacht dat je de serie niks vondt?
de Tales of serie
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
seph BerichtGeplaatst: 09 Sep 2012 13:14    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Jul 2009
Berichten: 108

Een kort vraagje: als ik een Nederlandse 3DS (XL) heb, kan ik daar dan DS games van de UK/Engeland op spelen? Volgens mij moet dat wel kunnen, ook al is de 3DS region locked, maar ik wilde het even checken voordat ik ga importen (wil TWEWY kopen, maar in Nederland heb ik hem nog niet gezien :/)
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
dantekloon BerichtGeplaatst: 09 Sep 2012 13:25    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Jul 2009
Berichten: 4261

seph schreef:
Een kort vraagje: als ik een Nederlandse 3DS (XL) heb, kan ik daar dan DS games van de UK/Engeland op spelen? Volgens mij moet dat wel kunnen, ook al is de 3DS region locked, maar ik wilde het even checken voordat ik ga importen (wil TWEWY kopen, maar in Nederland heb ik hem nog niet gezien :/)


Ja, geloof me, ik heb het getest met een Japanse 3DS en de EU DS games kunnen erop af gespeeld worden.
Zo ook dus met de Europese 3DS, dat je ook gewoon Japanse/USA DS games erop af kunt spelen.

Maar 3DS games van Japan/USA kunnen NIET op de Europese 3DS af gespeeld worden.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
seph BerichtGeplaatst: 09 Sep 2012 13:37    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Jul 2009
Berichten: 108

dantekloon schreef:
seph schreef:
Een kort vraagje: als ik een Nederlandse 3DS (XL) heb, kan ik daar dan DS games van de UK/Engeland op spelen? Volgens mij moet dat wel kunnen, ook al is de 3DS region locked, maar ik wilde het even checken voordat ik ga importen (wil TWEWY kopen, maar in Nederland heb ik hem nog niet gezien :/)


Ja, geloof me, ik heb het getest met een Japanse 3DS en de EU DS games kunnen erop af gespeeld worden.
Zo ook dus met de Europese 3DS, dat je ook gewoon Japanse/USA DS games erop af kunt spelen.

Maar 3DS games van Japan/USA kunnen NIET op de Europese 3DS af gespeeld worden.


Ah goed nieuws thx!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
dantekloon BerichtGeplaatst: 09 Sep 2012 13:44    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Jul 2009
Berichten: 4261

seph schreef:
dantekloon schreef:
seph schreef:
Een kort vraagje: als ik een Nederlandse 3DS (XL) heb, kan ik daar dan DS games van de UK/Engeland op spelen? Volgens mij moet dat wel kunnen, ook al is de 3DS region locked, maar ik wilde het even checken voordat ik ga importen (wil TWEWY kopen, maar in Nederland heb ik hem nog niet gezien :/)


Ja, geloof me, ik heb het getest met een Japanse 3DS en de EU DS games kunnen erop af gespeeld worden.
Zo ook dus met de Europese 3DS, dat je ook gewoon Japanse/USA DS games erop af kunt spelen.

Maar 3DS games van Japan/USA kunnen NIET op de Europese 3DS af gespeeld worden.


Ah goed nieuws thx!


En TWEWY, die is wel beschikbaar in NL, idd erg moeilijk te vinden...
Speel je ook Japanse games?
Tales of Innocence is geweldig, en vergeet Soma Bringer niet
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
seph BerichtGeplaatst: 09 Sep 2012 14:22    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Jul 2009
Berichten: 108

dantekloon schreef:
seph schreef:
dantekloon schreef:
seph schreef:
Een kort vraagje: als ik een Nederlandse 3DS (XL) heb, kan ik daar dan DS games van de UK/Engeland op spelen? Volgens mij moet dat wel kunnen, ook al is de 3DS region locked, maar ik wilde het even checken voordat ik ga importen (wil TWEWY kopen, maar in Nederland heb ik hem nog niet gezien :/)


Ja, geloof me, ik heb het getest met een Japanse 3DS en de EU DS games kunnen erop af gespeeld worden.
Zo ook dus met de Europese 3DS, dat je ook gewoon Japanse/USA DS games erop af kunt spelen.

Maar 3DS games van Japan/USA kunnen NIET op de Europese 3DS af gespeeld worden.


Ah goed nieuws thx!


En TWEWY, die is wel beschikbaar in NL, idd erg moeilijk te vinden...
Speel je ook Japanse games?
Tales of Innocence is geweldig, en vergeet Soma Bringer niet


Ja tuurlijk! JRPG is mijn favoriete genre Ik zal eens kijken, ik heb geen vita, maar als ik die ga aanschaffen zal ik wel Tales of Innocence R kopen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Minato BerichtGeplaatst: 16 Okt 2012 22:21    Onderwerp: radiant historia- nintendo ds Reageren met citaat



Geregistreerd op: 21 Jan 2010
Berichten: 6

Is er iemand die bekend is met radiant historia op de NDS?
ben zelf een groot fan van JRPG en het spel is me aangeraden, maar heb er zelf nog nooit van gehoord.

Heeft iemand het spel ooit gespeeld?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Asianator BerichtGeplaatst: 16 Okt 2012 23:11    Onderwerp: Re: radiant historia- nintendo ds Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Feb 2008
Berichten: 7331

Minato schreef:
Is er iemand die bekend is met radiant historia op de NDS?
ben zelf een groot fan van JRPG en het spel is me aangeraden, maar heb er zelf nog nooit van gehoord.

Heeft iemand het spel ooit gespeeld?

Niet gespeeld, maar ik weet dat het spel erg goed is ontvangen. Er waren zelfs boven verwachting veel exemplaren verkocht, waardoor er een tweede keer gedrukt moest worden omdat de eerste oplage niet genoeg was. Daardoor was het spel ook moeilijker te krijgen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Minato BerichtGeplaatst: 17 Okt 2012 22:39    Onderwerp: Re: radiant historia- nintendo ds Reageren met citaat



Geregistreerd op: 21 Jan 2010
Berichten: 6

Asianator schreef:
Minato schreef:
Is er iemand die bekend is met radiant historia op de NDS?
ben zelf een groot fan van JRPG en het spel is me aangeraden, maar heb er zelf nog nooit van gehoord.

Heeft iemand het spel ooit gespeeld?

Niet gespeeld, maar ik weet dat het spel erg goed is ontvangen. Er waren zelfs boven verwachting veel exemplaren verkocht, waardoor er een tweede keer gedrukt moest worden omdat de eerste oplage niet genoeg was. Daardoor was het spel ook moeilijker te krijgen.


Thx! Ik ga het spel halen. Is al lange tijd sinds er een goede jrpg is uitgebracht en dit lijkt zeer spannend!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Mafusto BerichtGeplaatst: 23 Dec 2012 20:55    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Mei 2009
Berichten: 7006

Normale 3DS of XL?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
No'tje BerichtGeplaatst: 23 Dec 2012 21:44    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10199

Mafusto schreef:
Normale 3DS of XL?


Xl zonder twijfel! En als je hem voor 15 Januari haalt krijg je gratis game te download.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Lawliet BerichtGeplaatst: 23 Dec 2012 21:50    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 07 Sep 2006
Berichten: 4857

Nin007 schreef:
Mafusto schreef:
Normale 3DS of XL?


Xl zonder twijfel! En als je hem voor 15 Januari haalt krijg je gratis game te download.


Had de XL gespeeld en vond het geweldig. Het is wel groot, maar goed genoeg voor de handen met veel mooier beeld en volgens mij ook nog beter batterij duur? Denk dat ik me 3DS ga verkopen en een XL ga aanschaffen als er een leuke bundel komt (looking at you Animal Crossing).
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Mafusto BerichtGeplaatst: 23 Dec 2012 22:01    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Mei 2009
Berichten: 7006

Maar is het de extra 90 euro waard?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
laraishond BerichtGeplaatst: 24 Dec 2012 00:37    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 25 Nov 2009
Berichten: 494

Mafusto schreef:
Maar is het de extra 90 euro waard?


Ik vind van wel. De 3DS XL heeft een paar grote pluspunten tov de gewone 3DS. De voornaamste is voor mij toch de grootte. Bij de gewone 3DS krijg ik na een uurtje ofzo last van mijn duimen doordat ik mijn duimen iets doorbuig om fatsoenlijk bij de knoppen te komen. Bij de XL nergens last van. Ook krijg je bij de XL niet die vreselijke strepen aan de zijkanten van het bovenste scherm. Dit was bij mijn 3DS het geval door het ongelukkige frame om het touchscreen heen, wat krassen geeft op het bovenste na het dichtklappen. Echter weet ik niet of dit altijd is uitgesloten bij de 3DS XL (het kader zit er namelijk wederom omheen).
Daarbij is zoals Lawliet al zegt de batterij wat beter (rond de 30 min), het 3D komt wat beter tot zijn recht, minder last van weerkaatsing van licht (in de winter niet heel belangrijk, maar toch), en persoonlijk vind ik het design veel mooier.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Asianator BerichtGeplaatst: 24 Dec 2012 16:31    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Feb 2008
Berichten: 7331

Persoonlijk heb ik bewust gekozen om niet te upgraden naar de Nintendo 3DS XL. Ik heb dus ook nog steeds de reguliere Nintendo 3DS welke ik kocht met de launch van het apparaat.

Het grote scherm van de Nintendo 3DS XL is erg leuk, echter is de game natuurlijk niet ontwikkeld voor een hogere resolutie. Daardoor vind ik persoonlijk dat je het beste resultaat krijgt door een game te spelen op de normale 3DS. Dit had ik ook met de DS/DSLite/DSi t.o.v. de DSi XL.

Daarnaast is het zo dat het design van de Nintendo 3DS XL mij persoonlijk niet aanspreekt. De afwerking is wat ronder, en dat doet 't 'm voor mij niet. Ook de beschikbare kleuren trekken mij niet zo.

De enkele manier waardoor de 3DS XL in mijn optiek wat beter zou zijn dan de normale 3DS, is door de 3D-mogelijkheden. Omdat het scherm wat groter is, is het makkelijker om goed in 3D te spelen. Echter gebruik ik de 3D-functie zelden, dus wat dat voor mij ook geen reden om over te stappen.

Zoals je ziet zul je verschillende meningen krijgen. Ik raad je dus ook aan om gewoon eens een winkel op te zoeken waar je de Nintendo 3DS en Nintendo 3DS XL even kunt testen. Wanneer je het zelf ziet en speelt, zul je uiteindelijk een betere beslissing kunnen maken, en hoef je niet af te gaan op wat anderen je zeggen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
dantekloon BerichtGeplaatst: 24 Dec 2012 18:35    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Jul 2009
Berichten: 4261

Heb een normale 3DS 2 keer

Een Japanse rode(dat toen exclusief was in Japan) samen met de Japanse game Tales of the Abyss..

En vlak na de zomer vakantie een zwarte 3DS gekocht..

Zelf zou ik wel een XL willen hebben, omdat het groter scherm heeft
maar is geen must, kost me alleen maar geld terwijl de normale versie net zo goed werkt en geen klachten mee heb.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Mafusto BerichtGeplaatst: 27 Dec 2012 15:44    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Mei 2009
Berichten: 7006

Toch maar een 3DS XL gehaald. 'Gratis spel' heeft mij uiteindelijk overgehaald.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 4 van 6

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group