Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht   
joepie272 BerichtGeplaatst: 23 Jul 2012 13:49    Onderwerp: wii is stuk Reageren met citaat



Geregistreerd op: 23 Jul 2012
Berichten: 1

mijn wii gaat al heel lang niet aan. eerst deed hij het nog een beetje want het lampje werd oranje, maar dat was alleen als het gleufje blauw was. ik heb gekeken of het aan de kabels lag of aan de wii zelf. eerst dacht ik dat het aan de kabels lag maar toen ging ik het met de kabels van mijn overburen proberen en dat lukte voor een paar seconde en toen deed hij het helemaal niet meer .
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
the_dan BerichtGeplaatst: 23 Jul 2012 14:23    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Aug 2009
Berichten: 6073

Dan heb je een leuke nieuwe tafelonderzetter
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Codewarrior BerichtGeplaatst: 23 Jul 2012 14:29    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 03 Okt 2011
Berichten: 3190

Jammer, maar zulke dingen gebeuren helaas :/

Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Cor BerichtGeplaatst: 23 Jul 2012 14:49    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 25 Sep 2006
Berichten: 2039

Voor de duidelijkheid: Je bedoelt dat als je de adapter op de Wii aansluit het powerlampje niet rood of oranje wordt? In dat geval ben ik inderdaad bang dat ie kapot is.
Nintendo geeft de volgende procedure (KLIK, en klik onderin op 'no power'). Eerlijk gezegd verwacht ik niet echt dat het werkt, maar je kan het altijd proberen: Trek alle kabels uit de Wii en haal de stekker van de adapter uit het stopcontact. Wacht twee minuutjes. Sluit vervolgens enkel de adapter aan op de Wii (en uiteraard het stopcontact). Gaat hierna het powerlampje van de Wii wel branden?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group