Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 15, 16, 17  
Velqor BerichtGeplaatst: 01 Jul 2012 23:36    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Mei 2009
Berichten: 4178

zie sang schreef:
Oh Redneckerz heeft je er toch al op gewezen en ik heb begrepen dat je niet op mij doelde ,

Genoeg gezever nu Woensdag naar Spanje .
Maar eerst ff de Spaanse vrienden gaan bezoeken
Ik zal morgen wel nog ff piepen wat die 2 nog geflamed hebben naar anderen en Dellion weet jij echt niet meer wat je reactie gisteren was bij ps3 vs 360 ? , we hadden toch vrede gesloten ofniet ???


Jah precies, nu je het zegt herriner ik et wer

Btw, leuk voor je, succes @ spanje dan, maar onthoud wel. Spanje is niet je leven, spanje is niet alles wat bestaat, spanje is niet het beste voetballand (op het moment, maar niet altijd)
En spanje heeft al zeker geen economie
dus breng veel geld mee naar spanje en zorg dat die klootzakken eindelijk wat gaan doen aan serieuze zaken, haha

@ redneckerz

Ja eh, had het idd gelezen. Maar euh. Atm, is het niet moment om da te fixe, doe dat morge well. Maar alvast thankshe
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
CowboySpike BerichtGeplaatst: 01 Jul 2012 23:38    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 11 Aug 2009
Berichten: 586

@ Dellion
Misschien is Spanje wel het beste voetballand maar misschien ook niet. Ik denk zelf dat Argentinië dat best wel eens zou kunnen zijn.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Velqor BerichtGeplaatst: 01 Jul 2012 23:52    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Mei 2009
Berichten: 4178

CowboySpike schreef:
@ Dellion
Misschien is Spanje wel het beste voetballand maar misschien ook niet. Ik denk zelf dat Argentinië dat best wel eens zou kunnen zijn.


Dat is niet het punt, het punt: er is geen beste voetballand. Er zijn genoeg landen die met een beetje mazzel spanje verslaan, het draait om meer factoren dan de statistieken.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Redneckerz BerichtGeplaatst: 01 Jul 2012 23:56    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

CowboySpike schreef:
Redneckerz schreef:
at je niet in redelijke staat bent om op een normale manier verder te discussieren.
"De staat" is dat ik geen zin heb om een andere discussie te voeren met iemand waar ik nooit eerder mee gesproken heb en verder na deze ook geen behoefte meer bij heb, puur omdat ik wel wat leukere dingen kan bedenken om te doen.


Dat kan natuurlijk ook Al druist dat wel tegen het principe van een forum in
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Codewarrior BerichtGeplaatst: 02 Jul 2012 00:06    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 03 Okt 2011
Berichten: 3190

Redneckerz schreef:
CowboySpike schreef:
Redneckerz schreef:
at je niet in redelijke staat bent om op een normale manier verder te discussieren.
"De staat" is dat ik geen zin heb om een andere discussie te voeren met iemand waar ik nooit eerder mee gesproken heb en verder na deze ook geen behoefte meer bij heb, puur omdat ik wel wat leukere dingen kan bedenken om te doen.


Dat kan natuurlijk ook Al druist dat wel tegen het principe van een forum in


Cowboy doet niks verkeerd, ik vraag me af waarom je je er zo aan ergert. Zijn "kutploeg" opmerking was sarcastisch bedoeld en niet aan jou gericht.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Redneckerz BerichtGeplaatst: 02 Jul 2012 00:09    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

Gezer schreef:
Redneckerz schreef:
CowboySpike schreef:
Redneckerz schreef:
at je niet in redelijke staat bent om op een normale manier verder te discussieren.
"De staat" is dat ik geen zin heb om een andere discussie te voeren met iemand waar ik nooit eerder mee gesproken heb en verder na deze ook geen behoefte meer bij heb, puur omdat ik wel wat leukere dingen kan bedenken om te doen.


Dat kan natuurlijk ook Al druist dat wel tegen het principe van een forum in


Cowboy doet niks verkeerd, ik vraag me af waarom je je er zo aan ergert. Zijn "kutploeg" opmerking was sarcastisch bedoeld en niet aan jou gericht.

Ik erger mij niet aan Spike hoor, verre van. Vond alleen zijn opmerking ''Mijn kutploeg is beter dan die van jou'' niet bij zijn feitelijke leeftijd passen.

En het sarcasme argument telt niet
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 15, 16, 17
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Gamed Café Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 17 van 17

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group