Auteur |
Bericht |
|
Joni Philips |
Geplaatst: 28 Jan 2012 09:28 Onderwerp: [TV] Spartacus: Blood and Sand
| |
Eindredacteur

|
Citaat: | Spartacus is een Thracische soldaat die vecht voor de Romeinen onder Claudius Glaber. Wanneer hij tegen Glaber in opstand komt omdat die ten strijde wil trekken tegen de troepen van Mithridates VI van Pontus, wordt hij gearresteerd en tot slaaf gemaakt. Hij wordt samen met nog een aantal andere slaven geronseld voor een gladiatorenschool. Voortaan mag hij vechten in het Amfitheater tot vermaak van het Romeinse volk. Om te overleven moet hij niet alleen vechten tegen zijn collega-gladiatoren, hij moet ook vechten tegen verraad en corruptie en bovendien stelt vrouwelijke nabijheid hem op de proef. |
De serie telt momenteel drie seizoenen, namelijk Spartacus: Blood and Sand, de prequel-serie Gods of the Arena en het vervolg Spartacus: Vengeance. |
|
Terug naar boven |
|
|
zie sang |
Geplaatst: 28 Jan 2012 10:56 Onderwerp:
| |

|
En ik zit op de subs e wachten om de eerste afl van de 3 serie te bekijken . Voelde wel raar aan dat Andy .... vervangen is . Alleen wat doe je er aan ,ik mis hem als Spartacus ,
RIP Andy .... |
|
Terug naar boven |
|
|
Joni Philips |
Geplaatst: 25 Feb 2012 12:18 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
Damn, episode 5 van Vengeance is damn. Gewoon beste episode van de serie. |
|
Terug naar boven |
|
|
JasperCLA |
Geplaatst: 25 Feb 2012 12:46 Onderwerp:
| |

|
Tot nu toe enkel de eerste aflevering gezien. Ik vond het eerlijk gezegd wat tegenvallen, maar het wordt precies nog wel beter. Ik kijk ze wel als heel het seizoen ineens beschikbaar is  |
|
Terug naar boven |
|
|
Jordy92 |
Geplaatst: 13 Mrt 2012 12:19 Onderwerp:
| |
|
Ik vond die acteur in het eerste seizoen zo goed dat ik het nieuwe seizoen nog niet durf te kijken. Beetje bang dat het tegen valt. Jullie zeggen, toch doen? |
|
Terug naar boven |
|
|
Joni Philips |
Geplaatst: 31 Mrt 2012 10:58 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
Season finale was super, hoewel de intrigue van de andere finales ontbreekt. |
|
Terug naar boven |