Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 16, 17, 18 ... 26, 27, 28  Volgende  
D: BerichtGeplaatst: 04 Apr 2012 19:50    Onderwerp: Reageren met citaat

wat heb je toch in godsnaam aan die stomme coliseum battle, dat is 1 gevecht en dan een miniscule kans om em in je team te krijgen waarop je er geen zak mee kan, ik heb het spel allang platinum en heb geen 1 dlc en zie er dan ook het nut niet van in, heb alles in het spel wat ik de moeite waard vond al.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
dantekloon BerichtGeplaatst: 18 Apr 2012 05:58    Onderwerp: Reageren met citaat

alweer een DLC van FFXIII-2
wordt er niet goed van.
ik heb de EU veris enog maar 1 keer opgestart, en nooit meer verder gespeeld. blijft een saaie game.

http://andriasang.com/con0p5/ffxiii2_snow/

Snow in de Coliseum, release onbekent.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
dantekloon BerichtGeplaatst: 06 Mei 2012 19:31    Onderwerp: Reageren met citaat

Welke Final Fantasy games staan er nog in de planning???

ik weet alleen
-Final Fantasy Theathrythm voor de 3DS in europa
-Final Fantasy Versus XIII voor de PS3
-Final Fantasy X HD aankondiging voor de PS3 en Vita
-Final Fantasy XIV PS3

zijn er nog meer FF games in de maak of zijn dit de enige, en weet iemand of FFXIV voor PS3 nog door gaat?
Terug naar boven
Asianator BerichtGeplaatst: 06 Mei 2012 21:52    Onderwerp: Reageren met citaat

dantekloon schreef:
Welke Final Fantasy games staan er nog in de planning???

ik weet alleen
-Final Fantasy Theathrythm voor de 3DS in europa
-Final Fantasy Versus XIII voor de PS3
-Final Fantasy X HD aankondiging voor de PS3 en Vita
-Final Fantasy XIV PS3

zijn er nog meer FF games in de maak of zijn dit de enige, en weet iemand of FFXIV voor PS3 nog door gaat?

Hopelijk tijdens de E3 de aankondiging van een Westerse release voor Final Fantasy Type-0. En het zou me niet verbazen als Final Fantast Type-1 word aangekondigd voor PlayStation Vita.
Terug naar boven
dantekloon BerichtGeplaatst: 06 Mei 2012 22:18    Onderwerp: Reageren met citaat

zou me niks verbazen dat het zou gebeuren, ze wilden minstens 6 FF delen in de Crystallis serie,
waarvan XIII, XIII-2, Type-0, Versus XIII...

XIII-3 mag ook wel, MAAR niet ze verpest als die vorige deel.
Terug naar boven
D: BerichtGeplaatst: 07 Mei 2012 10:17    Onderwerp: Reageren met citaat

dantekloon schreef:
zou me niks verbazen dat het zou gebeuren, ze wilden minstens 6 FF delen in de Crystallis serie,
waarvan XIII, XIII-2, Type-0, Versus XIII...

XIII-3 mag ook wel, MAAR niet ze verpest als die vorige deel.

:') vorig deel was juist wel leuk, XIII was juist kut.
Terug naar boven
Asianator BerichtGeplaatst: 14 Mei 2012 20:23    Onderwerp: Reageren met citaat

Requiem For A Goddess deze maand! Ik heb de trailer gezien, en ik kan niet wachten!
Terug naar boven
dantekloon BerichtGeplaatst: 15 Mei 2012 06:19    Onderwerp: Reageren met citaat

saaiiiii, de hele FFXIII-2 gedoe.
Terug naar boven
Asianator BerichtGeplaatst: 16 Mei 2012 17:41    Onderwerp: Reageren met citaat

Eindelijk is Requiem For A Goddess te koop! En ik ga 'm kopen! Helaas nu nog niet. Waarom niet? Omdat mijn PS3, toevallig vandaag, kapot is gegaan. En dat is nu al de vierde keer! Rust er een vloek op mij, ofzo?

Lightning moet bij mij dus nog even wachten...
Terug naar boven
Codewarrior BerichtGeplaatst: 16 Mei 2012 17:46    Onderwerp: Reageren met citaat

Asianator schreef:
Eindelijk is Requiem For A Goddess te koop! En ik ga 'm kopen! Helaas nu nog niet. Waarom niet? Omdat mijn PS3, toevallig vandaag, kapot is gegaan. En dat is nu al de vierde keer! Rust er een vloek op mij, ofzo?

Het is Requiem of the Goddess
Terug naar boven
Asianator BerichtGeplaatst: 16 Mei 2012 17:49    Onderwerp: Reageren met citaat

Gezer schreef:
Asianator schreef:
Eindelijk is Requiem of the Goddess te koop! En ik ga 'm kopen! Helaas nu nog niet. Waarom niet? Omdat mijn PS3, toevallig vandaag, kapot is gegaan. En dat is nu al de vierde keer! Rust er een vloek op mij, ofzo?

Same...
Terug naar boven
ninodude BerichtGeplaatst: 16 Mei 2012 18:06    Onderwerp: Reageren met citaat

Asianator schreef:
Gezer schreef:
Asianator schreef:
Eindelijk is Requiem of the Goddess te koop! En ik ga 'm kopen! Helaas nu nog niet. Waarom niet? Omdat mijn PS3, toevallig vandaag, kapot is gegaan. En dat is nu al de vierde keer! Rust er een vloek op mij, ofzo?

Same...

Ja, je hebt hem even snel aangepast zo kan ik het ook.
Terug naar boven
Codewarrior BerichtGeplaatst: 16 Mei 2012 18:49    Onderwerp: Reageren met citaat

Asianator schreef:
Gezer schreef:
Asianator schreef:

Same...

Nee. Er is een duidelijk verschil tussen "for a" en "of the"
Terug naar boven
seph BerichtGeplaatst: 16 Mei 2012 22:15    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik heb het zelf nog niet gedownload, maar alle endings van XIII-2 (real ending, secret ending, Requiem of the Goddess episode) wijzen volgens mij wel op XIII-3.

Een vervolg heeft wel veel potentie. Alleen ze moeten het wel wat anders aanpakken dan XIII-2, wat bij mij tenminste overkwam als een goedkope, snelle sequel, waarin ze veel assets hergebruikt hadden. Als ze een vervolg maken met de kwaliteit en production vallues van het origineel, denk ik dat het een topper kan worden
Terug naar boven
Asianator BerichtGeplaatst: 16 Mei 2012 22:41    Onderwerp: Reageren met citaat

seph schreef:
Ik heb het zelf nog niet gedownload, maar alle endings van XIII-2 (real ending, secret ending, Requiem of the Goddess episode) wijzen volgens mij wel op XIII-3.

Een vervolg heeft wel veel potentie. Alleen ze moeten het wel wat anders aanpakken dan XIII-2, wat bij mij tenminste overkwam als een goedkope, snelle sequel, waarin ze veel assets hergebruikt hadden. Als ze een vervolg maken met de kwaliteit en production vallues van het origineel, denk ik dat het een topper kan worden

Final Fantasy XIII-3. Dat zou mij echt heel blij maken. Ik weet dat de traditie van de serie altijd was om geen directe vervolgen te ontwikkelen, maar na Final Fantasy X is dat allemaal veranderd. De personages die ze tegenwoordig ontwikkelen zijn gewoon zo tof, dat je geen afscheid van ze wilt nemen. Dat was bij Tidus, Yuna, Wakka, Kimahri, Lulu, Auron en Rikku al het geval, en dat is bij Lightning, Serah, Snow, Sazh, Fang, Vanille en Noel wederom zo. En als ik eerlijk ben, vind ik het ook strak dat we weer wat meer van Caius zien bij deze laatste DLC.

Final Fantasy XIII-3 onthulling tijdens de Tokyo Game Show 2012? Yes, please! Maar één klein puntje... maak Lightning wederom het hoofdpersonage. She is awesome!
Terug naar boven
seph BerichtGeplaatst: 16 Mei 2012 22:50    Onderwerp: Reageren met citaat

Asianator schreef:
seph schreef:

Final Fantasy XIII-3. Dat zou mij echt heel blij maken. Ik weet dat de traditie van de serie altijd was om geen directe vervolgen te ontwikkelen, maar na Final Fantasy X is dat allemaal veranderd. De personages die ze tegenwoordig ontwikkelen zijn gewoon zo tof, dat je geen afscheid van ze wilt nemen. Dat was bij Tidus, Yuna, Wakka, Kimahri, Lulu, Auron en Rikku al het geval, en dat is bij Lightning, Serah, Snow, Sazh, Fang, Vanille en Noel wederom zo. En als ik eerlijk ben, vind ik het ook strak dat we weer wat meer van Caius zien bij deze laatste DLC.

Final Fantasy XIII-3 onthulling tijdens de Tokyo Game Show 2012? Yes, please! Maar één klein puntje... maak Lightning wederom het hoofdpersonage. She is awesome!

Ik ben het met je eens dat we wel weer wat meer van Lightning mogen zien (hoewel Hope en Noel er ook bij moeten zitten van mij ), alleen ik hoop dat ze wat langer wachten met een aankondiging. Ergens laat in 2013 of 2014 zou prima zijn.
Wie weet, misschien wel voor next-ge- *bricked*
Terug naar boven
Asianator BerichtGeplaatst: 16 Mei 2012 23:28    Onderwerp: Reageren met citaat

Oh, hoe kon ik Hope vergeten te noemen? Hopelijk vergeeft-ie het me. En ik wil zo snel mogelijk weer aan de slag met Lightning en co., eigenlijk. Dus hoe sneller de aankondiging, hoe beter.

Overigens lijkt he mij wel wat om Final Fantasy XV aangekondigd te zien voor PlayStation 3, Wii U en Xbox 360. En deze keer geen MMO, maar een verhaal-gedreven single-player ervaring in een nieuw universum.

Als dit het geval niet is, dan lijk het mij dat Final Fantasy Versus XIII multiplatform gaat en zal verschijnen voor PlayStation 3, Wii U en Xbox 360.
Terug naar boven
Asianator BerichtGeplaatst: 31 Mei 2012 16:23    Onderwerp: Reageren met citaat

Als we de onderstaande beelden mogen geloven, heeft Square Enix ervoor gekozen om Final Fantasy Versus XIII om te dopen naar Final Fantasy XV, en de game uit te brengen voor de PlayStation 3, alsook de Wii U.

Wat denken jullie?

http://www.youtube.com/watch?v=Jjal3E6-sk0&hd=1
Terug naar boven
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 31 Mei 2012 17:04    Onderwerp: Reageren met citaat

Asianator schreef:
Als we de onderstaande beelden mogen geloven, heeft Square Enix ervoor gekozen om Final Fantasy Versus XIII om te dopen naar Final Fantasy XV, en de game uit te brengen voor de PlayStation 3, alsook de Wii U.

Wat denken jullie?

Cheesy video, het lijkt me erg onwaarschijnlijk.
Terug naar boven
Asianator BerichtGeplaatst: 31 Mei 2012 18:39    Onderwerp: Reageren met citaat

Christian Vuye schreef:
Asianator schreef:

Wat denken jullie?

Hoezo is het onwaarschijnlijk?
Terug naar boven
Mafusto BerichtGeplaatst: 31 Mei 2012 18:56    Onderwerp: Reageren met citaat

Het filmpje is zo fake als het maar kan.
Terug naar boven
dantekloon BerichtGeplaatst: 31 Mei 2012 19:06    Onderwerp: Reageren met citaat

en versus xiii zou in de fabula nova crystallis serie behoren, dat wordt FFXV echt niet.
Terug naar boven
elemeNt BerichtGeplaatst: 31 Mei 2012 19:07    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik vond Versus juist wel een toffe titel en het lijkt gewoon in een presentatieruimte van een school gefilmd. Die gastjes zitten daar een beetje in tshirtje op afgesproken tijden flink te klappen. Die 'presentator' in overdreven nette smoking vind ik ook maar vaag.
Terug naar boven
seph BerichtGeplaatst: 31 Mei 2012 19:43    Onderwerp: Reageren met citaat

Idd, behoorlijk fake. Ik krijg de indruk dat er maar een paar gasten zitten te kijken die op het eind iets te enthousiast reageren. Het zijn ook beelden van een eerdere trailer (met dus nog dezelfde build, ook al zou deze behoorlijk verbeterd zijn in de afgelopen jaren), en is de tekst in de ondertiteling aan het eind ook direct van een youtube filmpje gejat.

Ik hoop wel dat Versus nog even komt kijken op de E3, bijvoorbeeld bij Sony's press conference. Dit zou ook gelijk een reden zijn waarom SE hem niet in de line-up heeft staan.

(en ja, ik hoop ook nog dat hij exclusive blijft)
Terug naar boven
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 31 Mei 2012 19:46    Onderwerp: Reageren met citaat

Asianator schreef:
Christian Vuye schreef:
Asianator schreef:

Wat denken jullie?

Hoezo is het onwaarschijnlijk?

Omdat Versus XIII een multiplatform titel wordt voor de Xbox 360 en PlayStation 3. En waarschijnlijk ook Wii U. Waarom zou Square Enix Final Fantasy XIII en het vervolg op de Xbox 360 uitbrengen en Versus XIII niet?
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 16, 17, 18 ... 26, 27, 28  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 17 van 28

Ga naar: