Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht   
crono999 BerichtGeplaatst: 06 Apr 2012 20:22    Onderwerp: [360] Ninja Gaiden 3 Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Jul 2009
Berichten: 257

Deze vandaag gehaald special edition,maar man wat start deze game traag op,ongeveer een minuut.

Ook al op hdd gezet maar dat helpt ook al niet. :s

Meer mensen die deze game hebben op de xbox360 met dit probleem?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Rene Groen BerichtGeplaatst: 06 Apr 2012 20:24    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 17885

Heb even op internet gezocht en kwam op GameFaqs soortgelijke problemen tegen. Zag tevens deze comment, weet niet of het helpt:

"I think I fixed it though. I have my profile on an external flash drive so I can use my profile on both my xboxes. Well I deleted my profile and redownloaded it to the flash drive. Tested the game with my profile on both xboxes, started the game up on both a few times each. Each startup time was a lot faster than it was, now it's around 20-25 seconds instead of close to a minute or more."
http://www.gamefaqs.com/boards/605993-ninja-gaiden-3/62394711
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
crono999 BerichtGeplaatst: 06 Apr 2012 20:47    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Jul 2009
Berichten: 257

Thanks,kheb me acount op me hdd staan en heb t allen bij deze game.

Ik kijk het nog een tijdje aan anders probeer ik hem wel te ruilen tegen een nieuwe,kijke of dat helpt,anders hopen op een patch :-s

Game is wel weer erg mooi,speelt alleen beetje anders dan de vorige twee delen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group