Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht   
davidds19 BerichtGeplaatst: 03 Apr 2012 22:16    Onderwerp: Doe mee aan onderzoek naar cloud gaming & win FNAC-waard Reageren met citaat



Geregistreerd op: 03 Apr 2012
Berichten: 1

Hallo, ik doe een onderzoek naar het potentieel van cloud gaming en zoek daarvoor respondenten (mogen zowel gamers als niet-gamers zijn) die mijn vragenlijst willen invullen. Het invullen van deze vragenlijst duurt een tiental minuten en wie deelneemt maakt bovendien kans op een FNAC-waardebon. Alvast bedankt! :bow:

Om deel te nemen ga je naar de volgende link:


Nickdhnick: Ik heb niet gehoord dat je hiervoor toestemming hebt om dit te plaatsen. Vandaar dat ik het topic sluit. Mocht dit wel zo zijn, mijn excuses, stuur me een PM en ik open het topic.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Gamed Café Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group