| Dynasty Warriors of Samurai Warriors? |
| Maakt niet uit, vind beide erg tof |
|
17% |
[ 6 ] |
| Dynasty Warriors |
|
23% |
[ 8 ] |
| Samurai Warriors |
|
8% |
[ 3 ] |
| Geen van beide, hou niet van de serie(s) |
|
50% |
[ 17 ] |
|
| Totaal aantal stemmen : 34 |
|
| Auteur |
Bericht |
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15 Volgende
|
| D: |
Geplaatst: 24 Jan 2012 00:26 Onderwerp:
| |

|
weet niet of ik het online ga spelen maar het spel koop ik 100% zeker.
ben nogsteeds kwaad op koei en capcom vanwege het niet uitbrengen van Basarautage, SW3ps3 en WOthecollective |
|
| Terug naar boven |
|
|
| konnichiwa |
Geplaatst: 24 Jan 2012 00:26 Onderwerp:
| |

|
| Dat zijn vier games in één maand dat ik zou willen pff. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Asianator |
Geplaatst: 24 Jan 2012 16:52 Onderwerp:
| |

|
| konnichiwa schreef: | | Dat zijn vier games in één maand dat ik zou willen pff. |
Welke, dan?  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Asianator |
Geplaatst: 30 Mrt 2012 21:37 Onderwerp:
| |

|
| Over een klein weekje ligt Warriors Orochi 3 in de winkel voor PlayStation 3 en Xbox 360. Zijn er hier (naast mijzelf, uiteraard) mensen die 't spel gaan kopen? |
|
| Terug naar boven |
|
|
Geplaatst: 30 Mrt 2012 21:42 Onderwerp:
| |

|
| Mr. Awesome schreef: | | Over een klein weekje ligt Warriors Orochi 3 in de winkel voor PlayStation 3 en Xbox 360. Zijn er hier (naast mijzelf, uiteraard) mensen die 't spel gaan kopen? |
al betaald zelfs op yourgamezone, maar ze hebben de release datum opgeschoven van 30 maart (vandaag) naar 6 april fml. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Asianator |
Geplaatst: 30 Mrt 2012 21:44 Onderwerp:
| |

|
| D: schreef: | | Mr. Awesome schreef: | | Over een klein weekje ligt Warriors Orochi 3 in de winkel voor PlayStation 3 en Xbox 360. Zijn er hier (naast mijzelf, uiteraard) mensen die 't spel gaan kopen? |
al betaald zelfs op yourgamezone, maar ze hebben de release datum opgeschoven van 30 maart (vandaag) naar 6 april fml. |
Klopt. Maar dit is correct. De officiële datum is ook 6 april 2012. Het was ietsjes vertraagd, helaas. Dit gebeurt meestal met de Warriors-games.
Overigens denk ik dat het binnenkort tijd gaat zijn voor Tecmo Koei om de volgende aankondiging te doen; Shin Sangokumusou 6: Empires! Met andere woorden; Dynasty Warriors 7: Empires. Waarschijnlijk gaat dit gebeuren na de Japanse release van Shin Sangokumusou VS voor Nintendo 3DS. |
|
| Terug naar boven |
|
|
Geplaatst: 03 Apr 2012 18:30 Onderwerp:
| |

|
yay! mijn warriors orochi 3 is zojuist verzonden volgens yourgamezone.
mijn mood van 10/100 is zojuist gestegen naar 90/100.
ik vind de DW serie op het moment al empires genoeg, ik vond de originele games fijner spelen zonder die hele kingdom en maps.
Maar ik heb samurai warriors toch altijd leuker gevonden dan DW.
Daarom is WO3 ook mijn droomspel, de chars die ik heb moeten missen door het niet uitkomen van SW3 en the collective etc, en ook nog eens een map edit?
hah!
dit wordt een mooie lente :]] |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Asianator |
Geplaatst: 03 Apr 2012 20:15 Onderwerp:
| |

|
Hopelijk is mijn exemplaar ook morgen binnen. Anders donderdag.  |
|
| Terug naar boven |
|
|
Geplaatst: 05 Apr 2012 15:22 Onderwerp:
| |

|
YAY ik heb em binnen, speel em nu net de storymode begonnen en omdat het de UK versie is.....
JAPANSE STEMMEN
Ik heb zoeen grote glimlach op mn gezicht nu die kun je er met een vlammenwerper er niet af smelten.  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Asianator |
Geplaatst: 05 Apr 2012 22:50 Onderwerp:
| |

|
Japanse stemmen, inderdaad. Het feit dat het spel 120 personages heeft, en slechts zal verkopen aan een bepaald publiek, leek het Temco Koei niet slim om de hele game in het Engels te dubben. En ik geef ze groot gelijk.
Overigens is mijn exemplaar nog niet bestaand. Waarschijnlijk zal ik het spel morgen ontvangen. Laten we het hopen... |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Asianator |
Geplaatst: 06 Apr 2012 22:16 Onderwerp:
| |

|
|
| Terug naar boven |
|
|
| MaartenL |
Geplaatst: 06 Apr 2012 23:17 Onderwerp:
| |
Redacteur

|
| Ik blijf hopen op een nieuwe Samurai Warriors die toch eens zal uitkomen in Europa... |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Asianator |
Geplaatst: 06 Apr 2012 23:28 Onderwerp:
| |

|
| MaartenL schreef: | | Ik blijf hopen op een nieuwe Samurai Warriors die toch eens zal uitkomen in Europa... |
Ik heb het vermoeden dat Samurai Warriors 4 na Dynasty Warriors 7: Empires zal worden aangekondigd. Waarschijnlijk zal deze wel bij ons verschijnen. Hoewel Samurai Warriors 3 dat ook deed, maar waarschijnlijk niet op de manier waarop velen hoopten.
Echter, MaartenL, moet ik zeggen dat de Japanse PlayStation 3-versie "Sengoku Musou 3 Z" ook best te begrijpen is als je geen woord Japans kunt. Het verhaal kennen we inmiddels al, en hoewel het steeds ietsje anders verteld wordt, is het in grote lijnen hetzelfde. De menu's wijzen zichzelf ook, want een deel van het hoofdmenu is Engelstalig. De rest is niet heel moeilijk uit te vogelen. Een import is het dus zeker waard... |
|
| Terug naar boven |
|
|
Geplaatst: 08 Apr 2012 09:32 Onderwerp:
| |

|
nou guise wat zijn tot nu toe jullie fav teammaatjes in WO3?
Ik speel atm met vanalles maar ik blijf mijn originele favs wel trouw.
Mori ranmaru komt hoe dan ook in mn uiteindelijk team.
Shimazu yoshihiro waarschijnlijk ook.
Ben nog niet over uit welk 3e char.
Ik vind het wel gaaf hoe Xu huang nu een nieuwe moveset heeft overigens.
Ben niet echt onder de indruk van de hoeveelheid skins en al helemaal niet wat het gemak betreft dat je upleveled, gaat mij wat te snel allemaal.
En de wapens zien er over het algemeen ook hetzelfde uit op de joke en ultimates na dan, welk je met wat softresets dmv lottery ticket kunt krijgen ^^
Maar het speelt nogsteeds wel fijn, ik zit nu in begin ch.4
Het sterkst in mn team is Toyotomi hideyoshi op het moment, die vent is niet normaal met zn tier8 combo, gigantische range, speed en aoe op zn moves.
Klap je echt alles mee tegen de grond.
groetjes D: |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Asianator |
Geplaatst: 08 Apr 2012 18:37 Onderwerp:
| |

|
Zelf ben ik na zo'n vijf uur spelen aangekomen in het begin van Chapter 2. Zojuist dus Sun Shangxiang in mijn team gekregen. Haar gebruik ik momenteel ook, want ze is één van mijn favoriete Dynasty Warriors-personages.
Naast haar bestaat mijn team momenteel uit Tachibana Ginchyo. De derde plaats is continu gereserveerd voor één van de nieuwe personages die je vrij speelt.
Wat betreft het snel stijgen in niveau's, denk ik dat het gewoon ligt aan het feit dat je in het begin weinig EXP nodig hebt om in level te stijgen. Wanneer je 30+ bereikt, denk ik dat het niet meer zo hard zal gaan. En bedenk dat elk personage tot level 99 kan stijgen, in tegenstelling tot de 50 in de andere Warriors-games... |
|
| Terug naar boven |
|
|
Geplaatst: 09 Apr 2012 09:58 Onderwerp:
| |

|
das wel beter, meeste characters waar ik meer dan 2 mappen mee speel zijn onderhand lvl 25 a 30 en klappen al alles tegen de grond.
Ik was bijna vergeten dan ook Uesugi kenshin in het spel zat, die moet ik nog unlocken maar was in samurai warriors 1 en 2 ook een van mn favs.
Maar ranmaru moet echt ff attack speed op zn wapen hebben. d:
nu word hij steeds geinterrupt. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Asianator |
Geplaatst: 15 Apr 2012 16:07 Onderwerp:
| |

|
Je moet natuurlijk ook niet vergeten, D:, dat je later in het spel ook geacht wordt de vrij gespeelde scenario's opnieuw te spelen op HARD of CHAOS.
Momenteel halverwege Chapter 3 gekomen, en zo'n 83 van de 120 speelbare personages vrijgespeeld. |
|
| Terug naar boven |
|
|
Geplaatst: 15 Apr 2012 22:59 Onderwerp:
| |

|
ja heb em uitgspeeld en ben er ff zat van, dat grinden is eer hersendodend...
maar weer ff disgaea 4 aan het doen. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Asianator |
Geplaatst: 09 Mei 2012 20:17 Onderwerp:
| |

|
Mensen die geïnteresseerd zijn in het nieuws... Warriors Orochi 3 komt als "Musou Orochi 2 Special" naar de PlayStation Portable (PSP).
Inderdaad, jullie lezen het goed. Geen PlayStation Vita (PSV)-versie voor deze titel, maar gewoon lekker op de oude, maar geweldige, PSP.
Musou Orochi 2 Special zal onder andere minimaal één nieuw personages bevatten, te weten Rachel uit Ninja Gaiden Sigma. Ook zal er een multiplayer-modus zijn, welke voor maximaal vier spelers is. Deze modus heet "Battle Royale." Daarnaast is het heel goed mogelijk dat downloadbare content van de console-versies aanwezig zal zijn en dat er eventueel nieuwe veldslagen te spelen zijn.
In Japan zal Musou Orochi 2 Special op 19 juli 2012 verschijnen, exclusief voor PlayStation Portable (PSP). Over een Europese release is nog niet gesproken. En eerlijk gezegd denk ik ook niet dat die er zal komen. |
|
| Terug naar boven |
|
|
Geplaatst: 10 Mei 2012 09:33 Onderwerp:
| |

|
atm aan het grinden om wo3 te platinummen, ben al ver over de helft wat S rank's betreft op officers.
Other 1 en 2 al allemaal, meeste samurai al, en bezig met de dynasty warriors atm. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Asianator |
Geplaatst: 17 Mei 2012 15:35 Onderwerp:
| |

|
Daarstraks was ik bezig met een aantal oude nieuwsberichten te bekijken op Gamed, met name over verschillende Warriors-games. Tijdens deze bezigheden kwam ik een nieuwsbericht tegen van Joni, waarin hij het packshot toonde van Dynasty Warriors 6: Empires. Het ging hier om het Japanse packshot, en deze zag er als onderstaand uit.
Nu waren er een aantal reacties op dit nieuwsitem, en ook een aantal van leden die nog steeds actief zijn op dit forum, waaronder Stammetje91 en konnichiwa. Helaas was er nogal wat onduidelijkheid over dit packshot, omdat er een '5' aangeduid stond op desbetreffend packshot. Hoewel Joni hierover uitleg heeft gegeven, leek het toch nog steeds niet duidelijk te zijn. En ook al is er misschien weinig animo voor een uitleg over datgene, wil ik toch graag het e.e.a. toelichten over de telling van de Warriors-serie.
De eerste game binnen de Dynasty Warriors-reeks, was een vechtspel waarbij je met één van een aantal historische figuren tegen één ander personage vocht. Vergelijkbaar met SoulCalibur, dus. Deze titel werd in Noord-Amerika en Europa gelokaliseerd als Dynasty Warriors. In Japan, echter, heette deze titel Sangokumusou.
Drie jaar later, in 2000, kwam Koei met het tweede deel in de serie, Dynasty Warriors 2. Meestal is dat een logische nummering, aangezien het hier om een vervolg gaat. Echter was dat in Japan anders. Omdat deze tweede deel een totaal ander soort spel was, en niet langer een één-tegen-één vechtspel maar een hack 'n slash-avontuur, werd deze titel in Japan Shin Sangokumusou genoemd. In dat land werd er dus niet simpelweg een '2' aan de titel toegevoegd. Omdat hier de Dynasty Warriors-naam al bekend was, koos de westerse tak van Koei er dan ook voor om deze titel aan te bieden als een tweede deel, ondanks dat er vrijwel geen verband meer was op het gebied van gameplay. Sinds dit deel is het dus ook zo dat elke Dynasty Warriors-titel in Noord-Amerika/Europa qua nummer één getal voorloopt. En dit is ook de reden dat het packshot dat Joni destijds toonde, die van Shin Sangokumusou 5: Empires, zonder meer het Japanse packshot was van de game die bij ons Dynasty Warriors 6: Empires heet.
Naast het verschil in nummering bij de Dynasty Warriors-reeks, zal het sommige spelers van de Warriors Orochi-reeks misschien opgevallen zijn dat wij recentelijk een game hebben mogen ontvangen die Warriors Orochi 3 heet. Bij ons staat deze titel als zodanig bekend. Echter, in Japan heet deze titel Musou Orochi 2. De reden hiervoor is wederom een aanpassing in de titel door de westerse tak van Tecmo Koei.
De tweede game binnen de Warriors Orochi-reeks werd in Japan namelijk niet aangeboden als simpelweg Musou Orochi 2, hoewel dat wel gekund zou hebben. In plaats daarvan kozen ze in Japan voor een andere titel, namelijk Musou Orochi: Mao Sairin, wat ongeveer vertaalt naar "Unmatched Orochi: Rebirth of the Demon Lord." Deze keuze had echter, net als bij het Europese Dynasty Warriors 2, geen gevolgen voor de Engelse titel, en dus kennen wij die titel als Warriors Orochi 2. En ook daarom lopen wij ook bij de Warriors Orochi-reeks, één nummer voor.
Hopelijk heb ik hierover wat duidelijkheid verschaft. Mocht dat zo zijn, en mocht het zelfs maar bij één individu gelukt zijn, dan ben ik tevreden. En ik kan mensen die niet bekend zijn met deze reeksen aansporen ze toch eens te proberen... |
|
| Terug naar boven |
|
|
| dantekloon |
Geplaatst: 17 Mei 2012 18:53 Onderwerp:
| |

|
Ga toch zelf eens naar Japan.
Je vindt het prachtig om het te hebben over het oud Japanse en Chinese verhalen van vroeger...
maar echt naar Japan of China gaan doe je niet, apart allemaal.
want in China en Japan kom je enorm veel van die tijdperk tegen. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Asianator |
Geplaatst: 17 Mei 2012 20:14 Onderwerp:
| |

|
@hierboven,
Gelieve on-topic te blijven. Het gaat hier over de Dynasty- en Samurai Warriors games. Niet over reizen naar een ander land. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Asianator |
Geplaatst: 30 Mei 2012 11:20 Onderwerp:
| |

|
En mijn vermoedens waren wederom correct. Dynasty Warriors 7: Empires (Shin Sangokumusou 6: Empires) is vandaag aangekondigd via nieuwe scans in Famitsu.
De game zal Xu Shu, een nieuw Shu-personage introduceren. Hoewel hij in de geschiedenis veel meer tijd onder Cao Cao diende, zal hij toebehoren aan het Shu-kamp. Hij maakt gebruik van het "Fist Sword"-wapen en wordt in Japan ingesproken door Atsushi Kisaichi.
Verder wordt de feature waarmee je je eigen personage kunt ontwerpen voor Dynasty Warriors 7: Empires sterk verbeterd. Het spel verschijnt in Japan in september 2012. Vooralsnog is het spel niet bevestigd voor Europa, en PlayStation 3-exclusief.
Twee scans van de game hieronder:
 |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Asianator |
Geplaatst: 05 Jun 2012 21:23 Onderwerp:
| |

|
|
| Terug naar boven |