Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht   
pizzarulez BerichtGeplaatst: 19 Mrt 2012 21:41    Onderwerp: Super Nintendo Winkel Display Waarde? Reageren met citaat



Geregistreerd op: 26 Mei 2006
Berichten: 740

Hoi,

Ik heb een winkel model van de Super Nintendo staan... maar ik heb geen idee wat de waarde is van het object.

Mocht iemand een indicatie hebben dan zou ik zeggen laat het weten!

Dit is hem dan:


http://bit.ly/FRBeEO [Bitly'd it - Denk even aan de layout in het vervolg. - Ei]

tnx

Edit: Was tot nu toe niet bekend met bitly, maar thanks for adjusting! ^^


Laatst aangepast door pizzarulez op 19 Mrt 2012 23:11; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Lawliet BerichtGeplaatst: 19 Mrt 2012 22:25    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 07 Sep 2006
Berichten: 4857

Wow! Dit lijkt me best wel rare. Ik denk dat het ook veel nostalgische waarden heeft en best wel rare. Probeer eens wat te bieden op Ebay? Denk dat je daar betere bidders vindt. Ik zal beginnen rond de 400 euro.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
pizzarulez BerichtGeplaatst: 19 Mrt 2012 23:07    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 26 Mei 2006
Berichten: 740

Hem hem gister op ebay gezet, maar zolang ik het in nederland verkoop is er niks aan de hand. Erbuiten kost flink wat qua verzending. Het weegt zo'n 48 kilo xd. Maar heb hem ook op bieden vanaf 400. Ben benieuwd!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
laraishond BerichtGeplaatst: 20 Mrt 2012 21:11    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 25 Nov 2009
Berichten: 494

"now you're playing with super power"

lol

verzendkosten kun je natuurlijk ook gewoon op de koper verhalen
iig, succes!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
demaggamed BerichtGeplaatst: 21 Mrt 2012 09:51    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 13 Mrt 2012
Berichten: 14

Wow ... Dat je dat ding weg doet? Als ik het geld had zou ik hem wel van je kopen Maar helaas ... Flink aant sparen voor een nieuw appartement

Succes met verkopen!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
the_dan BerichtGeplaatst: 21 Mrt 2012 11:12    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Aug 2009
Berichten: 6073

demaggamed schreef:
Wow ... Dat je dat ding weg doet? Als ik het geld had zou ik hem wel van je kopen Maar helaas ... Flink aant sparen voor een nieuw appartement

Succes met verkopen!


Als je hem koopt heb je in iederegeval een mooi prachtstukje in je nieuwe appartement
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
demaggamed BerichtGeplaatst: 22 Mrt 2012 09:30    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 13 Mrt 2012
Berichten: 14

hehhe, ik zelf zou t schitterend vinden xD Denk alleen dat de wederhelft daar niet zo denderend blij van word als k zon apparaat in de woonkamer neerkwak ... Bedoel, de garage is ook niks he ^^
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Sayonara BerichtGeplaatst: 22 Mrt 2012 12:24    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Aug 2009
Berichten: 531

Das godveredomme een gaaf ding!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
pizzarulez BerichtGeplaatst: 22 Mrt 2012 14:53    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 26 Mei 2006
Berichten: 740

Zeker vet ding. Maar wil op mezelf en dat kost geld dus na decennia doen we hem weg :")
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
demaggamed BerichtGeplaatst: 23 Mrt 2012 11:05    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 13 Mrt 2012
Berichten: 14

Of een maandje later op jezelf wonen en ff langer werken ipv dat ding voor 400 weg te doen
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group