Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  

Xenoblade Chronicles of The Last Story
Xenoblade Chronicles
85%
 85%  [ 6 ]
The Last Story
14%
 14%  [ 1 ]
Totaal aantal stemmen : 7

Auteur Bericht   
willem_liu BerichtGeplaatst: 27 Feb 2012 20:54    Onderwerp: Xenoblade Chronicles of The Last Story Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Feb 2007
Berichten: 83

Hoi,

Ik heb verschillende reviews gelezen van beide spellen. Ze lijken me allebei leuk, maar ik heb maar budget om 1 te halen.

Welke zou jij me aanraden en waarom?

Gr.

Willem
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Codewarrior BerichtGeplaatst: 27 Feb 2012 20:59    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 03 Okt 2011
Berichten: 3190

Xenoblade, daarna The Last Story en Pandora's Tower
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Asianator BerichtGeplaatst: 27 Feb 2012 21:06    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Feb 2008
Berichten: 7331

Zou zelf ook eerder gaan voor Xenoblade Chronicles. Waarom? Omdat deze gewoonweg veel meer content te bieden heeft. Die game is zo immens groot!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
willem_liu BerichtGeplaatst: 27 Feb 2012 21:42    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Feb 2007
Berichten: 83

Bedankt voor de tip. Vergeet niet te stemmen in de poll zodat andere lezers die dezelfde vraag hebben snel kunnen zien wat het resultaat is geworden.
Zijn er ook nog mensen die me The Last Story zouden aanbieden i.p.v. Xenoblade?

Gr.

Willem
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
dantekloon BerichtGeplaatst: 27 Feb 2012 21:58    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Jul 2009
Berichten: 4261

Xenoblade voor mij, The Last Story is niet echt cool.
Pandora's Tower, met enorm veel spijt niet gekocht toen ik hem voor maar 2000 yen zag liggen, verdomme.

maar heb ze wel beide Xenoblade als the Last Story.
Xenoblade bied ook veel meer vrijheid, ook in battles.
de basen in The Last Story zijn soms zo huge, dat je geen vrijheid kan vinden in de kamer waar je zit te knokken.

En nog 1 ding, ga je voor de Limited Editions, dan zou je snel moete zijn, als je geluk hebt kun je Xenoblade nog ergens vinden, the Last Story hebben ze te weinig exemplaren van.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Snakesonic BerichtGeplaatst: 29 Feb 2012 08:43    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 01 Feb 2007
Berichten: 188

Xenoblade biedt je 100+ uren, degelijk verhaaltje, goede characters, veel vrijheid+ grote gebieden. Minpunt voor mij persoonlijk is het battlesysteem.

Wil je een Low-budget actie-Final Fantasy dan is The Last Story wat voor jou.
Zit zeker wat Final Fantasy magie in. Leuk verhaal, toffe characters, tof vechtsysteem en het ziet er vrij goed uit. Minpunt is de beperkte vrijheid, het stadje is tof maar veels te weinig te doen. De speelduur is ook maar zo'n 30 uur, voor snelle spelers is het zelfs in 20 uur te klaren.

Ik zou voor Xenoblade gaan. Ik heb nog nooit zoveel tijd in 1 game gestoken.

Als je snakt naar een goede final fantasy, zou ik voor de Last Story gaan. Je kan het omschrijven als een Final Fantasy met een veel kleiner budget en meer actiegericht.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
willem_liu BerichtGeplaatst: 04 Mrt 2012 22:50    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Feb 2007
Berichten: 83

Bedankt allen. Ik heb Xenoblade Chronicles gehaald. Ik heb er nu al een paar uurtjes in zitten en moet zeggen dat de battle system, hoewel erg ingewikkeld, erg leuk is.
De battle system verveelt eigenlijk nooit door de vele mogelijkheden en combinaties.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
dantekloon BerichtGeplaatst: 04 Mrt 2012 22:58    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Jul 2009
Berichten: 4261

Goede keuze, echt.
over een tijdje kan je The Last Story wel halen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group