Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht   
Azazel BerichtGeplaatst: 03 Sep 2007 15:28    Onderwerp: Nieuwe iPod's 5 September? Reageren met citaat



Geregistreerd op: 09 Mei 2006
Berichten: 210

Nou jongens.. het lijkt erop dat er weer een nieuwe reeks iPod's aankomt, en wel al op 5 september! Wat denken jullie, is dit een onwaarschijnlijk gerucht of waar?

http://arstechnica.com/journals/apple.ars/2007/08/28/apple-sends-out-invites-to-sept-5-event-we-tol-ah-nevermind



Ik denk zelf dat wat ze op Ars Technica zeggen klopt. Het plaatje geeft een wel een erg duidelijke hint. We zullen zien!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Joker BerichtGeplaatst: 03 Sep 2007 15:34    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 17 Dec 2005
Berichten: 2238

Mijn 4 gb nano is binnenkort wel aan vervanging toe, hij staat al een tijdje helemaal vol en het wissen wordt steeds vervelender..
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
marino BerichtGeplaatst: 03 Sep 2007 16:19    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 29 Okt 2006
Berichten: 16777215

ipods zijn veel te duur joh, en je krijgt niet eens waar voor je geld. toevallig omdat iedereen een ipod heeft en omdat er apple boven staat betekent niet dat je het best van het beste hebt.

kijk eens rond op sites als deze deze en zoek naar het merk cowon, dat is een heel handig merk maar er zijn natuurlijk ook wel andere ik zeg niet dat ipod slecht is, maar dat veel mensen direct een ipod kopen omdat ze geen ander merk kennen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 03 Sep 2007 17:35    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24890

Met een iPod koop je een merknaam, daarom is hij populair.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joker BerichtGeplaatst: 03 Sep 2007 17:39    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 17 Dec 2005
Berichten: 2238

Het zal best allemaal wel dat de Ipod een stuk minder is dan de rest, maar ik koop er inderdaad een merk mee, en een mooi design. Verder ben ik ook wel te spreken over het clickwheel. Ik ben er gewoon wel tevreden mee.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
marino BerichtGeplaatst: 03 Sep 2007 19:38    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 29 Okt 2006
Berichten: 16777215

klopt helemaal dat merk is gewoon duur. ik heb zelf ook een ipod nano gehad en vond hem ook een goede mp3 speler maar toch vind ik wel dat de andere mp3 spelers af en toe wel boven de ipod uitsteken.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Devilly BerichtGeplaatst: 03 Sep 2007 20:27    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 24 Sep 2006
Berichten: 2484

Hetgene wat de iPod boven andere mp3-spelers laat uitspringen, naar mijn mening, is toch wel de 'besturing'. Dat wiel werkt heerlijk. Als je hem in je handen krijgt weet je bijna meteen hoe het werkt en het werkt ook nog eens lekker snel.
Natuurlijk zien de dingen er ook goed uit, zijn Apple-fans er verzot op en leveren ze gewoon goede kwaliteit.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
im2 BerichtGeplaatst: 03 Sep 2007 20:42    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 24 Aug 2006
Berichten: 1967

3rd partys maken ook vele iPod-accessoires dus dat is ook een voordeel
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 03 Sep 2007 22:06    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24890

Devilly schreef:
Hetgene wat de iPod boven andere mp3-spelers laat uitspringen, naar mijn mening, is toch wel de 'besturing'. Dat wiel werkt heerlijk. Als je hem in je handen krijgt weet je bijna meteen hoe het werkt en het werkt ook nog eens lekker snel.
En daarvoor betaalt men maandelijks aan een ander bedrijf.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Azazel BerichtGeplaatst: 04 Sep 2007 22:39    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 09 Mei 2006
Berichten: 210

lekker off-topic
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Dnarbeis BerichtGeplaatst: 06 Sep 2007 07:45    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 17 Apr 2007
Berichten: 3757

er is een nieuwe ipod ,ipod classic genaamd.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joker BerichtGeplaatst: 06 Sep 2007 08:39    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 17 Dec 2005
Berichten: 2238

De normale Ipod wordt de Ipod classis, met 160 GB. Daarnaast komt er een rode shuffle, nieuwe Nano's met lcd schermpje en zelfs film mogelijkheid en de Ipod touch, een Ipod die lijkt op de Iphone. Ik ben dik tevreden.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Svensation BerichtGeplaatst: 07 Sep 2007 20:39    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 25 Sep 2006
Berichten: 646

Geen klachten over mijn Sony Ericsson W880i. Beste oordopjes heeft ie bovendien.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Gamed Café Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group