Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2  
wekband BerichtGeplaatst: 19 Aug 2011 12:37    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 11 Jul 2008
Berichten: 127

Vraag is redelijk beantwoord. Heb uitgerekend en via Zavvi, TheHut en Amazon kom ik onder de 50 euro (omgerekend) uit.

Maar heeft iemand hier enige ervaring met Gamehubs.com?
Het is allemaal Engels, maar wel in Euro's..
En daar kost ie maar €42.99 Euro...
Het is toch weer 7 euro verschil...
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
GekooktEi BerichtGeplaatst: 19 Aug 2011 12:56    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer


Geregistreerd op: 18 Jan 2008
Berichten: 9765

Mind wel de verzendkosten: als ik het zo snel lees staat er dat die €10 zijn op de frontpage, ipv €15 eerst.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 19 Aug 2011 13:38    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24889

http://www.budgetgaming.nl/shopsurvey/winkel-81.html
Lijkt redelijk goede commentaren te krijgen. Moet je gewoon geen Express Survey kiezen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
wekband BerichtGeplaatst: 19 Aug 2011 14:17    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 11 Jul 2008
Berichten: 127

@Joni
Heb het net gelezen maar is ongeveer 2 weken levertijd, terwijl ik de game dan toch op 8 November wil hebben... GameMania is ook geen oplossing omdat je het dan moet ophalen...

Ik wil eigenlijk dat hij wordt afgeleverd... Dat ik als ik thuis kom van school huiswerk kan maken en daarna kan gaan gamen..

Ik weet niet of er een lange leveringstijd bij Zavvi, Amazon of TheHut is, want anders wil ik hem daar..

Of moet ik als ik hem op 8 November wil hebben, toch gewoon bij Bol.com of FRS of Dixons bestellen?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
dantekloon BerichtGeplaatst: 19 Aug 2011 14:21    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Jul 2009
Berichten: 4261

Kerel jonge, luie.
Die games zijn in Nederland net zo populair als in Amerika hoor,
elke winkel dat games verkoopt verkoopt hem op die datum dat jij het wilt hebben, je rent gewoon naar de dichts bij zijnde winkel en koopt hem om 9.00 uur wanneer ze open zijn.

Zo ben je klaar en hoef je ook niet te pre-orderen.
En voor de goodies hoef je het niet te doen, die zijn toch waardeloos alles wat je gratis erbij krijgt.

Die goodies doen ze alleen maar om klanten te trekken, en wat krijg je rotzooi voor in huis.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
GekooktEi BerichtGeplaatst: 19 Aug 2011 14:22    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer


Geregistreerd op: 18 Jan 2008
Berichten: 9765

wekband schreef:
Ik weet niet of er een lange leveringstijd bij Zavvi, Amazon of TheHut is, want anders wil ik hem daar..

Of moet ik als ik hem op 8 November wil hebben, toch gewoon bij Bol.com of FRS of Dixons bestellen?

Buitenlandse sites duren altijd wel langer dan een dag, en ik denk niet dat ze hem bijv. 5 dagen voor de release al versturen als de verzendtijd zo lang is...

En FRS enz. zijn nog steeds behoorlijk duur. Mediaoffer verzendt ook gewoon een dag voor de releasedatum, en daar is hij maar €52,95 (inclusief verzending). https://www.mediaoffer.nl/xbox_360/1380
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Thibby95 BerichtGeplaatst: 19 Aug 2011 14:31    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 13 Apr 2011
Berichten: 469

wekband schreef:
@Joni
Heb het net gelezen maar is ongeveer 2 weken levertijd, terwijl ik de game dan toch op 8 November wil hebben... GameMania is ook geen oplossing omdat je het dan moet ophalen...

Ik wil eigenlijk dat hij wordt afgeleverd... Dat ik als ik thuis kom van school huiswerk kan maken en daarna kan gaan gamen..

Ik weet niet of er een lange leveringstijd bij Zavvi, Amazon of TheHut is, want anders wil ik hem daar..

Of moet ik als ik hem op 8 November wil hebben, toch gewoon bij Bol.com of FRS of Dixons bestellen?

100 meter van mijn school staat een GameMania, lekker handig
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
GekooktEi BerichtGeplaatst: 19 Aug 2011 14:35    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer


Geregistreerd op: 18 Jan 2008
Berichten: 9765

Toch ken ik geen retail winkel die zo goedkoop is als bijvoorbeeld Mediaoffer.

FRS, Game Mania, Dixons, w/e hanteren altijd adviesprijzen. Online-winkels zijn meestal goedkoper.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
konnichiwa BerichtGeplaatst: 19 Aug 2011 14:47    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 17 Aug 2007
Berichten: 2403

dantekloon schreef:
Kerel jonge, luie.
Die games zijn in Nederland net zo populair als in Amerika hoor,
elke winkel dat games verkoopt verkoopt hem op die datum dat jij het wilt hebben, je rent gewoon naar de dichts bij zijnde winkel en koopt hem om 9.00 uur wanneer ze open zijn.

Zo ben je klaar en hoef je ook niet te pre-orderen.
En voor de goodies hoef je het niet te doen, die zijn toch waardeloos alles wat je gratis erbij krijgt.

Die goodies doen ze alleen maar om klanten te trekken, en wat krijg je rotzooi voor in huis.


Hij zit dan op school, je vraagt eigenlijk al dat hij gaat spijbelen X_X.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
wekband BerichtGeplaatst: 19 Aug 2011 15:39    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 11 Jul 2008
Berichten: 127

Net even rondgekeken op MediaOffer en ik denk dat het dan toch die wordt...

Ik denk dat mijn vraag nu beantwoord is, tenzij jullie nog andere sites weten of te weten komen.

Bedankt voor de hulp.

Martijs
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
dantekloon BerichtGeplaatst: 19 Aug 2011 17:06    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Jul 2009
Berichten: 4261

konnichiwa schreef:
dantekloon schreef:
Kerel jonge, luie.
Die games zijn in Nederland net zo populair als in Amerika hoor,
elke winkel dat games verkoopt verkoopt hem op die datum dat jij het wilt hebben, je rent gewoon naar de dichts bij zijnde winkel en koopt hem om 9.00 uur wanneer ze open zijn.

Zo ben je klaar en hoef je ook niet te pre-orderen.
En voor de goodies hoef je het niet te doen, die zijn toch waardeloos alles wat je gratis erbij krijgt.

Die goodies doen ze alleen maar om klanten te trekken, en wat krijg je rotzooi voor in huis.


Hij zit dan op school, je vraagt eigenlijk al dat hij gaat spijbelen X_X.


Misschien spijbelt hij wel, wie weet.
Als je een game zo graag wilt, als je er een moord voor wilt plegen waarom dan niet spijbelen.
Heb ik vroeger ook 1 keer gedaan, op de release van Dragon Quest VIII.
Toen bestelde ik nog niet via internet en was toch mijn laatste schooljaar.

Was al van school af voor dat Kingdom Hearts II en Final Fantasy VII DoC uit kwam, anders ging nog 2 keer spijbelen.
Was in 2006 overigens.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 2 van 2

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group