Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht   
Free BerichtGeplaatst: 23 Aug 2009 01:11    Onderwerp: Battle Royale - Boek, Manga & Film Reageren met citaat



Geregistreerd op: 25 Okt 2008
Berichten: 70

Citaat:
Battle Royale takes place in an alternate timeline—Japan is a member region of a totalitarian state known as the Republic of Greater East Asia. Under the guise of a "study trip", a group of students from Shiroiwa Junior High School in the fictional town of Shiroiwa (Kagawa Prefecture) are gassed on a bus. They awaken in the Okishima Island School on Okishima, an isolated, evacuated island southwest of Shodoshima, also in Kagawa Prefecture (modeled after the island of Ogijima). They learn that they have been placed in an event called the Program. Officially a military research project, it is a means of terrorizing the population, of creating such paranoia as to make organized insurgency impossible.



hallo,

ik ben geinteresseerd om deze te kopen maar weet niet goed me aan wat te verwachten. Heeft iemand deze manga al gelezen en zoja heb je deze positief ervaren, was het een leuke manga en waarom etc..

mvg
Free
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 23 Aug 2009 08:54    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24888

Ik geniet er wel van.
- Beter dan de film: veel meer achtergrond, uitgebreidere gevechten.
- Interessantere personages
- Not suited for work, dit zijn geen manga's die je in het openbaar kunt lezen, ze zijn zeer grafisch.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Uchiha_Shadow BerichtGeplaatst: 23 Aug 2009 08:59    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 24 Aug 2005
Berichten: 1928

Heb je al eens eerder manga gelezen? Sommige mensen raken er maar moeilijk aan gewend maar als je 't wel vaker hebt gedaan dan kun je met Battle Royale (mits je tegen behoorlijk wat gore kunt) niet mis gaan. Het is niet bepaald de mooiste manga ooit maar zoals Joni aangeeft worden de characters goed uitgediept. En het concept van de film werkt gewoon veel beter als manga.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
groente12 BerichtGeplaatst: 23 Aug 2009 10:22    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 29 Jul 2008
Berichten: 397

Alleen de films gezien die erg vermakelijk zijn.
De manga ga ik zeker nog lezen waneer ik er tijd voor heb.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Simon BerichtGeplaatst: 23 Aug 2009 19:22    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 16 Jul 2008
Berichten: 2619

Ook alleen maar de films gezien, en ik vond ze erg leuk. Binnenkort ook maar is zoeken naar deze manga dan.

Moet sowieso weer is mange kopen... laatste keer was begin zomervakantie, D-N-Angel. Heb alleen eerste deel nog maar, zeker geďnteresseerd om verder te gaan met die manga.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Joni Philips BerichtGeplaatst: 10 Aug 2011 22:25    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24888

Ik heb de manga eindelijk volledig, en spannend van begin tot eind. Valt me nu ook op hoe de tweede film beter aansluit op de manga dan op de eerste film. Op naar het boek.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
konnichiwa BerichtGeplaatst: 11 Aug 2011 21:44    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 17 Aug 2007
Berichten: 2403

Meh was allemaal te extreem in de manga. Werd het ook snel beu.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Gamed Café Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group