Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht   
Tom_V BerichtGeplaatst: 10 Aug 2007 09:04    Onderwerp: Het Anton Corbijn wannabe topic Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Aug 2006
Berichten: 1712

We leven in een wereld van digitale fototoestellen. Een wereld waarin alles en iedereen gefotografeerd moet worden en een wereld waarin zelfs de grootste klunzen bijna professionele resultaten kunnen halen.

Dit topic is voor de amateur-fotografen onder ons, die al eens zo'n toestel in handen nemen. Een show-off topic van je favoriete, zelfgemaakte foto's.

Als je iets post, hotlink ze dan naar imageshack.us of zorg dat ze niet al te veel buiten proportie vallen
Een beetje uitleg over wat we zien en wanneer je de foto genomen hebt is altijd welkom.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Tom_V BerichtGeplaatst: 10 Aug 2007 09:10    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Aug 2006
Berichten: 1712


Een foto genomen gisteren op de namiddag-training van Club Brugge in de gietende regen.
We zien uiteraard François Sterchele, topscorer van het afgelopen seizoen en een tweetal weken geleden door Club binnengehaald als grote verlosser na een kakseizoen.
Ben zelf wel behoorlijk trots op deze foto omdat ik de immer lachende Sterchele in een serieus moment kon vastleggen. Dankzij de regen wellicht
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Dnarbeis BerichtGeplaatst: 10 Aug 2007 13:52    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 17 Apr 2007
Berichten: 3757

even off-topic woont ge in brugge??
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Neerhof BerichtGeplaatst: 10 Aug 2007 17:06    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 24 Sep 2006
Berichten: 2297



Prachtige close up. En nee ik ben het niet zelf.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Fiercy Dragon BerichtGeplaatst: 10 Aug 2007 23:26    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Aug 2006
Berichten: 809



verveeld me een dagje op mn vakantie en dus deed ik dit in 1 vloeiende beweging , niet slecht voor een keertje proberen
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Neerhof BerichtGeplaatst: 12 Aug 2007 21:31    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 24 Sep 2006
Berichten: 2297

Respect voor de Grolsch kaarten
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Gamed Café Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group