Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende  
Talicus BerichtGeplaatst: 17 Okt 2010 19:20    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 02 Mei 2008
Berichten: 12

Ze steken allemaal uit, anders kan je ze er niet meer uit krijgen
De een steekt alleen wat meer uit dan de ander, maar je moet het klepje sowieso open houden.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Robert BerichtGeplaatst: 17 Okt 2010 22:01    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 04 Mrt 2008
Berichten: 5569

Talicus schreef:
Ze steken allemaal uit, anders kan je ze er niet meer uit krijgen
De een steekt alleen wat meer uit dan de ander, maar je moet het klepje sowieso open houden.


>.<

Ik kan me niet herrineren dat je bij de xbox dit soort achterlijke grappen had met 'memory sticks'. Dit had gewoon ook mogelijk moeten zijn met de SD kaart of iets dergelijks.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Robert BerichtGeplaatst: 22 Okt 2010 17:57    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 04 Mrt 2008
Berichten: 5569

Hoe kan ik bij Mario kart 'laten zien' dat ik uit Nederland kom? Ik zie bij veel mensen wel een vlag staan bij dat scherm dat je mensen joined maar ik sta altijd maar gewoon in Europa

Bij andere mensen (niet allemaal) zie je dan een vlag van UK of Frankrijk.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
laraishond BerichtGeplaatst: 30 Jan 2011 16:43    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 25 Nov 2009
Berichten: 494

Robert schreef:
Hoe kan ik bij Mario kart 'laten zien' dat ik uit Nederland kom? Ik zie bij veel mensen wel een vlag staan bij dat scherm dat je mensen joined maar ik sta altijd maar gewoon in Europa

Bij andere mensen (niet allemaal) zie je dan een vlag van UK of Frankrijk.


volgens mij ligt dat of aan de instellingen van je wii, of aan de instellingen van je verbinding.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Matesers BerichtGeplaatst: 01 Feb 2011 20:18    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 11 Jan 2008
Berichten: 368

Hallo mensen,

Mijn wii controller wil niet met de wii verbinden. De lampjes knipperen wel, maar de controller valt vervolgens weer uit. Batterij en accu waren allebei vol.

Weet iemand wat ik hieraan kan doen?

Alvast bedankt.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Cor BerichtGeplaatst: 01 Feb 2011 20:21    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 25 Sep 2006
Berichten: 2039

Probeer de Wiimote eerst eens te syncen met de Wii. Druk het rode knopje achter het SD-klepje op de Wii in en meteen daarna het rode knopje achter het batterijklepje van de Wiimote, dan zou hij weer moeten verbinden.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
wekband BerichtGeplaatst: 01 Feb 2011 20:26    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 11 Jul 2008
Berichten: 127

Matesers schreef:
Hallo mensen,

Mijn wii controller wil niet met de wii verbinden. De lampjes knipperen wel, maar de controller valt vervolgens weer uit. Batterij en accu waren allebei vol.

Weet iemand wat ik hieraan kan doen?

Alvast bedankt.


Ga naast je Wii zitten en druk tegelijk op de 2 rode knopjes (op de wii moet je even zoeken (NEE, niet de aan/uit knop) en op de Wii-Remote, als je het batterijklepje eraf haalt, zie je ook een rood knopje (zo ziet ie er ook op de wii uit!)) Druk die bijde knoppen tegelijk in, en dan moet hij het gewoon weer doen, heb ik ook wel eens last van...
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Matesers BerichtGeplaatst: 01 Feb 2011 20:53    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 11 Jan 2008
Berichten: 368

Bedankt voor de reacties. Het is gelukt met de controller die het eerst niet deed maar nu doet de controller die het eerst wel deed het niet meer.
De eerste die probeert te verbinden lukt wel, maar de tweede niet.

Nog meer ideeen?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Asianator BerichtGeplaatst: 05 Mei 2011 17:30    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Feb 2008
Berichten: 7331

Onderstaande plaatjes kon ik niet echt ergens anders plaatsen, dus dan maar hier. Zijn er hier mensen die de eerste concepten van de Super Famicom al eens ooit hebben gezien? Nee? Dan heb ik hieronder twee leuke afbeeldingen!

Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
dantekloon BerichtGeplaatst: 05 Mei 2011 18:54    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Jul 2009
Berichten: 4261

Mr. Awesome schreef:
Onderstaande plaatjes kon ik niet echt ergens anders plaatsen, dus dan maar hier. Zijn er hier mensen die de eerste concepten van de Super Famicom al eens ooit hebben gezien? Nee? Dan heb ik hieronder twee leuke afbeeldingen!



Vindt de Amerikaans design voor de SNES echt kei lelijk.
Dan toch maar deze wat op de foto staat.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
No'tje BerichtGeplaatst: 05 Mei 2011 18:57    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10199

dantekloon schreef:
Mr. Awesome schreef:
Onderstaande plaatjes kon ik niet echt ergens anders plaatsen, dus dan maar hier. Zijn er hier mensen die de eerste concepten van de Super Famicom al eens ooit hebben gezien? Nee? Dan heb ik hieronder twee leuke afbeeldingen!



Vindt de Amerikaans design voor de SNES echt kei lelijk.
Dan toch maar deze wat op de foto staat.


:O, dat meen je niet. Amerikaanse Snes ziet er toch wel beter uit dan dit stukje plastic.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
dantekloon BerichtGeplaatst: 05 Mei 2011 20:12    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Jul 2009
Berichten: 4261

ninodude schreef:
dantekloon schreef:
Mr. Awesome schreef:
Onderstaande plaatjes kon ik niet echt ergens anders plaatsen, dus dan maar hier. Zijn er hier mensen die de eerste concepten van de Super Famicom al eens ooit hebben gezien? Nee? Dan heb ik hieronder twee leuke afbeeldingen!



Vindt de Amerikaans design voor de SNES echt kei lelijk.
Dan toch maar deze wat op de foto staat.


:O, dat meen je niet. Amerikaanse Snes ziet er toch wel beter uit dan dit stukje plastic.


Vindt je
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 05 Mei 2011 20:13    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 25 Jan 2009
Berichten: 8355

Nu de Wii in prijs is gedaald, misschien dan toch zo'n console is huis halen. Welke games raden jullie mij aan?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
konnichiwa BerichtGeplaatst: 05 Mei 2011 20:29    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 17 Aug 2007
Berichten: 2403

Ik raad je aan om op de Wii 2 te wachten die ook Wii games kan spelen ...
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Asianator BerichtGeplaatst: 05 Mei 2011 20:29    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Feb 2008
Berichten: 7331

Christian Vuye schreef:
Nu de Wii in prijs is gedaald, misschien dan toch zo'n console is huis halen. Welke games raden jullie mij aan?

De exclusieve titels zijn de moeite waard. Van de rest moet je vaak ver weg blijven.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 05 Mei 2011 21:40    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 25 Jan 2009
Berichten: 8355

konnichiwa schreef:
Ik raad je aan om op de Wii 2 te wachten die ook Wii games kan spelen ...

Ah, de Wii 2, die koop ik waarschijnlijk toch niet meteen. Maar natuurlijk is het wel advies om in overweging te nemen. Desondanks maar eens afwachten hoeveel die Wii 2 gaat kosten.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Uchiha_Shadow BerichtGeplaatst: 05 Mei 2011 21:44    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 24 Aug 2005
Berichten: 1928

Aanraders: Galaxy 1/2, Metroid Prime Trilogy, Donkey Kong Country Returns, No More Heroes 1/2, Okami tenzij je 'm op PS2 hebt, Twilight Princess, Zack & Wiki, MadWorld, Super Paper Mario, Brawl, New Super Mario Bros Wii, Little King's Story, Punch-Out, Sin & Punishment 2, Goldeneye
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
No'tje BerichtGeplaatst: 05 Mei 2011 21:48    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10199

Uchiha_Shadow schreef:
Aanraders: Galaxy 1/2, Metroid Prime Trilogy, Donkey Kong Country Returns, No More Heroes 1/2, Okami tenzij je 'm op PS2 hebt, Twilight Princess, Zack & Wiki, MadWorld, Super Paper Mario, Brawl, New Super Mario Bros Wii, Little King's Story, Punch-Out, Sin & Punishment 2, Goldeneye


Hey that was my answer! You stole it from me!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 05 Mei 2011 21:52    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 25 Jan 2009
Berichten: 8355

Bedankt! Zal er aan denken! Maar het is inderdaad misschien slimmer om even af te wachten hoeveel die opvolger zal gaan kosten en/of hij inderdaad Backwards Compatible is met de Wii.

Ik moet die verdomde 3DS ook nog halen....
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Mafusto BerichtGeplaatst: 05 Mei 2011 22:02    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Mei 2009
Berichten: 7006

@Chris

Anders neem je een betaalde job erbij?

J/K

De 3DS hoef je toch pas te kopen zodra er meer dan 1 must-have/play titel verschenen is. Dat zal wss pas rond de kerst zijn. De Wii-opvolger daarentegen heeft wss backwards compatibility, waardoor je gelijk een hele game-library hebt, die je dan kan spelen
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Uchiha_Shadow BerichtGeplaatst: 05 Mei 2011 22:06    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 24 Aug 2005
Berichten: 1928

Fuck ik ga Donkey Kong Country Returns nog een keer uitspelen, wat is Retro toch een fantastische developer. Echt een van de beste 2D platformers ooit.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
No'tje BerichtGeplaatst: 05 Mei 2011 22:08    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10199

Mafusto schreef:
De 3DS hoef je toch pas te kopen zodra er meer dan 1 must-have/play titel verschenen is. Dat zal wss pas rond de kerst zijn. De Wii-opvolger daarentegen heeft wss backwards compatibility, waardoor je gelijk een hele game-library hebt, die je dan kan spelen


OOT komt over anderhalve maand uit, dat kun je zien als een must-have.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
dantekloon BerichtGeplaatst: 05 Mei 2011 22:09    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Jul 2009
Berichten: 4261

Uchiha_Shadow schreef:
Aanraders: Galaxy 1/2, Metroid Prime Trilogy, Donkey Kong Country Returns, No More Heroes 1/2, Okami tenzij je 'm op PS2 hebt, Twilight Princess, Zack & Wiki, MadWorld, Super Paper Mario, Brawl, New Super Mario Bros Wii, Little King's Story, Punch-Out, Sin & Punishment 2, Goldeneye


Tales of Symphonia:Dawn of the New World
Tales of Graces(als je deze Japans wilt)
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
No'tje BerichtGeplaatst: 05 Mei 2011 22:11    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10199

dantekloon schreef:
Uchiha_Shadow schreef:
Aanraders: Galaxy 1/2, Metroid Prime Trilogy, Donkey Kong Country Returns, No More Heroes 1/2, Okami tenzij je 'm op PS2 hebt, Twilight Princess, Zack & Wiki, MadWorld, Super Paper Mario, Brawl, New Super Mario Bros Wii, Little King's Story, Punch-Out, Sin & Punishment 2, Goldeneye


Tales of Symphonia:Dawn of the New World
Tales of Graces(als je deze Japans wilt)


ToS is alleen het spelen waard wanneer je ToS 1 hebt gespeeld, en die is op dit moment zoon 30/40 Euro, als je geluk hebt..
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 05 Mei 2011 22:26    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 25 Jan 2009
Berichten: 8355

Mafusto schreef:
@Chris

Anders neem je een betaalde job erbij?

J/K

De 3DS hoef je toch pas te kopen zodra er meer dan 1 must-have/play titel verschenen is. Dat zal wss pas rond de kerst zijn. De Wii-opvolger daarentegen heeft wss backwards compatibility, waardoor je gelijk een hele game-library hebt, die je dan kan spelen

Ik wil een heleboel DS games ook nog spelen, dus een 3DS komt goed uit.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 2 van 6

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group