Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht   
Sayonara BerichtGeplaatst: 22 Feb 2011 20:03    Onderwerp: Engels/Nederlands blad over Japan Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Aug 2009
Berichten: 531

Laatst kwam ik een blad tegen genaamd Made in Japan. Leek me een leuk blad. Het ging over van alles in Japan, bijv. bands, anime, films, etc. Echter deze was in het Frans, wat ik niet spreek.

Dus bij deze: Weet iemand een soortgelijk blad in het Engels/Nederlands?
Eventueel een site is ook een goede suggestie.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
dantekloon BerichtGeplaatst: 22 Feb 2011 20:07    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Jul 2009
Berichten: 4261

Beste manier om alles over Japan te weten te komen is gewoon op internet, wikipedia ofzo.
of mischien Japan-guide.com
check link,
http://www.japan-guide.com/
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Sayonara BerichtGeplaatst: 22 Feb 2011 23:08    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Aug 2009
Berichten: 531

dantekloon schreef:
Beste manier om alles over Japan te weten te komen is gewoon op internet, wikipedia ofzo.
of mischien Japan-guide.com
check link,
http://www.japan-guide.com/


Dat bedoel ik niet.
Ik bedoel gewoon dagelijks/wekelijks/maandelijks nieuws over films, muziek e.d.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
dantekloon BerichtGeplaatst: 23 Feb 2011 05:56    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Jul 2009
Berichten: 4261

Oke, sorry.

Er is wel een Nederlandse magazine genaamt Aniway(kun je kopen bij Bruna of mischien ook wel postkantoren).
Gaat meer over anime/games en geloof ook over Japanse muziek en cultuur, heb er 3 boeken van liggen maar this echter niet maandelijks/dagelijks/wekelijks. Maar komt 1 keer in de 3 maanden uit.

Ik heb een anime vanuit USA bestelt, als je daar de intro filmpje kijkt van die anime krijg je reclame van een Amerikaanse Japans magazine, dat gaat ook alles over Japan/anime/manga/Japanse games/muziek/cultuur/interviews met Japanse beroemt heden/Otaku goods.
Die magazines lijkt mij echt super(weet alleen de naam niet).

Geloof dat het Newtype USA heet, echt goede Japan magazines in USA.
Newtype is er ook in Japan als de naam Newtype.

Edit,
ik las net op internet(wikipedia) dat de magazine Newtype USA ermee gestopt is, al in Februari 2008. Korea heeft ook de zelfde magazine.
En de magazine was meer in de manga styl, en ook moest je er door heen bladeren van rechts naar links net als in de manga.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Sayonara BerichtGeplaatst: 23 Feb 2011 14:36    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Aug 2009
Berichten: 531

ok jammer, bedankt ieder geval voor je hulp. Ik ga maar is kijken of Otakuusamagazine.com wat is
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Gamed Café Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group