Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht   
Asianator BerichtGeplaatst: 13 Feb 2011 16:20    Onderwerp: [Wii] Tatsunoko vs. Capcom: Ultimate All-Stars Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Feb 2008
Berichten: 7331



Ontwikkelaar: Eighting
Uitgever: Capcom
Director: Hidetoshi Ishizawa
Producer: Ryota Niitsuma
Reeks: Vs.
Platform: Nintendo Wii

Tatsunoko vs. Capcom: Ultimate All-Stars is een tweedimensionale vechtgame, waarin spelers aan de slag kunnen gaan met personages uit het Tatsunoko- en het Capcom-universum. Tatsunoko is een Japanse stripstudio, die een groot aantal personages heeft voortgebracht. Denk daarbij onder andere aan helden als Ken the Eagle, Yatterman en Casshan.

Vanuit het Capcom-kamp zijn er bekende personages als Ryu, Chun-Li, Morrigan uit Darkstalkers, Mega Man en Viewtiful Joe. De speler maakt een team van twee personages aan, die tijdens het heetst van de strijd gewisseld kunnen worden. Uiteraard beschikt elke vechtersbaas over een uitgebreid arsenaal aan speciale aanvallen, die je samen met die van je medestrijder kunt combineren tot een superaanval. In totaal bevat de game meer dan dertig verschillende personages waarmee je het tegen een vriend of tegen de computer kunt opnemen.

Bron: Insidegamer
----------------------------------

Zijn er hier mensen die dit spel hebben gekocht? En wat zijn de bevindingen? Ik heb nu namelijk MARVEL VS. CAPCOM 3: Fate of Two Worlds gekocht, en dit spel vind ik hemels. Maar aan de andere kant spreken de personages die in dit spel zitten, me ook erg aan. Ook vind ik dat ik te weinig doe met mijn Wii, en deze fighter, welke ook online te spelen is, zal me hopelijk ertoe aanzetten wat meer te spelen op dat mooie ding.

Graag jullie meningen, ervaringen en plus- en minpunten over Tatsunoko vs. Capcom: Ultimate All-Stars. Alvast hartelijk bedankt!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Lawliet BerichtGeplaatst: 13 Feb 2011 16:47    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 07 Sep 2006
Berichten: 4857

+Een waardige VS Capcom game (gameplay, muziek, stages)
+Een geweldige rooster, alleen ken ik de Tatsunoko personages niet erg goed. Dat maakt niet uit want ze spelen allemaal geweldig
+Visueel prachtig en Frank West FTW!
+Verschillende controles ondersteuning waaronder arcade stick.

-Online gaan is een bitch in mijn geval. Vaak last van conection lost problemen. Ben ik de enige hier die er last van heeft?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Asianator BerichtGeplaatst: 13 Feb 2011 18:12    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Feb 2008
Berichten: 7331

Die pluspunten klinken alvast erg goed. Die problemen met verbinding zal ik hopelijk niet ondervinden... morgen het spel dan toch maar eens gaan kopen, denk ik.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group