Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  
Dnarbeis BerichtGeplaatst: 06 Jul 2007 17:48    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 17 Apr 2007
Berichten: 3757

Tarantino,ik was die foto die je eerder gepost had eent bekijken,

en die is echt wel getekend/geschilderd kijk maar eens naar die trappen van de trap.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Neerhof BerichtGeplaatst: 06 Jul 2007 18:45    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 24 Sep 2006
Berichten: 2297

dnarbeis schreef:
Tarantino,ik was die foto die je eerder gepost had eent bekijken,

en die is echt wel getekend/geschilderd kijk maar eens naar die trappen van de trap.


De trappen van de trap

Oh je bedoeld treden
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Dnarbeis BerichtGeplaatst: 06 Jul 2007 18:49    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 17 Apr 2007
Berichten: 3757

Neerhof schreef:
dnarbeis schreef:
Tarantino,ik was die foto die je eerder gepost had eent bekijken,

en die is echt wel getekend/geschilderd kijk maar eens naar die trappen van de trap.


De trappen van de trap

Oh je bedoeld treden



oei ,ja ik bedoel de treden
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
StijnNL BerichtGeplaatst: 07 Jul 2007 14:58    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 12 Mei 2007
Berichten: 361

Ja die treden zien er idd wel een beetje nep uit, maar niet getekend hoor, ik denk geschilderd dan.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Dnarbeis BerichtGeplaatst: 07 Jul 2007 15:38    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 17 Apr 2007
Berichten: 3757

CnC 3 Pwnage schreef:
Ja die treden zien er idd wel een beetje nep uit, maar niet getekend hoor, ik denk geschilderd dan.



dnarbeis schreef:
Tarantino,ik was die foto die je eerder gepost had eent bekijken,

en die is echt wel getekend/geschilderd kijk maar eens naar die trappen van de trap.



Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Tom_V BerichtGeplaatst: 08 Jul 2007 01:01    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Aug 2006
Berichten: 1712

De trappen zijn nu ineens getekend...
Je kunt duizend argumenten tegen deze foto inbrengen, maar toch kom je af met de trappen die getekend zijn...

Ik ben hier niet om die foto te verdedigen, of om de echtheid al dan niet te betwisten; ik geef gegevens door.
De Tulip Staircase (waar deze foto zou genomen zijn) ziet er in het echt zo
http://www.nmm.ac.uk/upload/img/D4864_1%5B2%5D.jpg
uit.

De foto is genomen in 1966 in letterlijk duistere omstandigheden met als data
Time Between 5.15 and 5.30pm on Sunday 19 June 1966
Camera equipment A Zeiss Ikon Contina camera, Zavar Anastigmat lens and a skylight haze filter
Film K2 daylight
Exposure Exact exposure unknown. (This was later estimated to be no longer than one second). The camera was held by hand, resting on a ledge.

Viewpoint Below the Tulip staircase looking upward 'to include the underside of the first curve and just the fringe of the second curve.’


Just out of curiosity, waarop baseer je die "getekende" trap?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Dnarbeis BerichtGeplaatst: 08 Jul 2007 12:06    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 17 Apr 2007
Berichten: 3757

De treden lijken gewoon heel erg geschilderd vind ik,maar nu ik de echte trap heb gezien zie ik dat die er gewoon zo uit ziet.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Tom_V BerichtGeplaatst: 09 Jul 2007 07:25    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Aug 2006
Berichten: 1712

Citaat:
Ufo-industrie boomt in Roswell

Duizenden fanaten van vliegende schotels trokken dit weekend naar het jaarlijkse ufofestival in Roswell. De commercie rond de kleine witgrijze mannetjes neemt er gigantische proporties aan.


Op 8 juli 1947 zouden in het Amerikaanse woestijnplaatsje Roswell ruimtewezens zijn neergestort met hun vliegende schotel op een verlaten stuk landbouwgrond. Exact zestig jaar later kan je in Roswell onmogelijk nog ontsnappen aan de aliens. Ze sieren het straatbeeld, duiken op in winkelreclames en in de restaurants staat een bordje dat ook ruimtewezens welkom zijn.

Sinds 1992 lokte het ufomuseum al meer dan 2,5 miljoen mensen naar Roswell. Het barst uit zijn voegen en verhuist binnenkort naar een nieuw gebouw van ruim 18 miljoen euro. Recent opende in het stadje de winkel Roswell Gear zijn deuren. Thomas Armstrong verkoopt er kledij aan ufo-adepten. Maar die winkel vervalt in het niets in vergelijking met de andere plannen die Armstrong koestert. Samen met ene Gene Frazier wil hij in het stadje het megalomane project Station Earth Roswell neerpoten, een project van bijna 50 miljoen euro. Armstrong en Frazier dromen van een complex waar ufofanaten elkaar kunnen ontmoeten in een concertzaal met duizend zitjes, een tentoonstellingsruimte, restaurant, leeszaal, theaterzaal voor vierhonderd man, een zwembad en een gigantische ondergrondse parking. Het ankerpunt van Station Earth Roswell wordt The Mothership, een hotel van 23 meter hoog met 300 kamers. Frazier droomt van 's werelds grootste replica van een vliegende schotel.

Ook de plaatselijke overheid profiteert van de ufohysterie. Zo kunnen aannemers bij het stadsbestuur hun voorstellen indienen voor een ufo-amusementspark, een project van vele miljoenen euro's. Tegen 2010 zullen bezoekers op de achtbaan een ontvoering door buitenaardse wezens aan den lijve kunnen ondervinden. De megalomane toekomstplannen doen stilaan wel de wenkbrauwen fronsen. Hoeveel verder kan Roswell de kleine buitenaardse mannetjes nog verder uitmelken? 'De echte samenzwering van Roswell is om zoveel mogelijk toeristen te lokken', merkt een pientere bezoeker op.

Uit Het Nieuwsblad, 09/07/07
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Tom_V BerichtGeplaatst: 15 Jul 2007 09:23    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Aug 2006
Berichten: 1712

tarantino schreef:
In de loop van volgende week zal ik er eens mijn schouders onder zetten.


Da's dus afgelopen nacht tussen pint en pint gebeurd en ik moet zeggen dat het resultaat beangstigend en voortreffelijk is. Een ideale spokenfoto.

Voor ik 'm hier post zal ik hem op bepaalde sites laten circuleren om te zien of het geoefende publiek er in trapt. Jullie weten immers dat ie fake is.
Verwacht hem hier in de loop van de week...

UPDATE:
Verwacht hem hier niet deze week.
De bewuste foto werd zopas opgepikt door één van de betere sites in deze materie. Ik wacht dus nog even met hem hier te plaatsen :-)

Overigens heeft de kerel die in contact staat met die familie uit het allereerste filmpje dat ik hier plaatste (Brooklyn NY, huilende baby) eindelijk nieuw materiaal te pakken gekregen dat als alles goed gaat in de komende week gaat verschijnen op YouTube. Ik zie er al naar uit...
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Gamed Café Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 3 van 3

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group