Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht   
Dnarbeis BerichtGeplaatst: 07 Jul 2007 22:28    Onderwerp: WII kopen? Reageren met citaat



Geregistreerd op: 17 Apr 2007
Berichten: 3757

Hoi allemaal,ik heb de PS3 gekocht toen hij net uit was.
Maar nu zit ik te twijfelen om ook een WII te kopen,maar is dat wel de moeite als ik de PS3 al heb?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Quore166V6 BerichtGeplaatst: 07 Jul 2007 23:24    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 15 Jun 2007
Berichten: 21

Ik zit ook nog een beetje te twijfelen. Tot nu toe spreekt alleen Zelda me aan....
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Rene Groen BerichtGeplaatst: 08 Jul 2007 00:15    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 17886

Zet de games voor jezelf op een rijtje die je geschikt vind om te spelen op de Wii, is deze lang genoeg, dan is de aanschaf te rechtvaardigen. Dat je al een PS3 hebt zegt niet zoveel, de Wii geeft duidelijk andere games dan de PS3.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Dnarbeis BerichtGeplaatst: 08 Jul 2007 00:17    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 17 Apr 2007
Berichten: 3757

Mij lijkt Zelda echt geweldig,maar werkt de besturing goed,want mij lijkt het moeilijk.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Rene Groen BerichtGeplaatst: 08 Jul 2007 00:43    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 17886

dnarbeis schreef:
Mij lijkt Zelda echt geweldig,maar werkt de besturing goed,want mij lijkt het moeilijk.


Het is even wennen, maar werkt daarna heel lekker en tof.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Joni Philips BerichtGeplaatst: 08 Jul 2007 10:05    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24889

De twee consoles overlappen elkaar in ieder geval niet qua games, dus de combinatie van de twee werkt goed.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
bearrr BerichtGeplaatst: 10 Jul 2007 00:06    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Dec 2006
Berichten: 77

als je echt een hardcore gamer bent, heb je met de wii momenteel niet genoeg, vind ik. Maar als extra console is het zeker de moeite!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group