Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  
Lawliet BerichtGeplaatst: 03 Okt 2010 12:27    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 07 Sep 2006
Berichten: 4857

Wie heeft de eerste episode gezien van Bakuman? Erg leuk gedaan en de humor was ook top. Ben zeer benieuwd naar de aankomende episodes en Eiji Nizuma.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Uchiha_Shadow BerichtGeplaatst: 03 Okt 2010 13:30    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 24 Aug 2005
Berichten: 1928

de intro = fail

De art-style van madhouse (death note) werkte geloof ik iets beter, maar goed, het is nog de eerste episode. Takagi vond ik echt heel tof (net als in de manga eigenlijk) en is nu al goed uitgewerkt. Ik was even vergeten wat voor creep Mashiro ook al weer is in het begin, haha maar de marriage proposal fail blijft leuk. Flink wat keertjes gelachen, en ik heb nu eigenlijk ook weer zin in tekenen enzo (heb grafische vormgeving gestudeerd maar nu eigenlijk al een poos niks meer mee gedaan), toch mooi dat anime/films/tv series je aan kunnen moedigen.

En ja, Eiji Niizuma kan maar beter net zo tof als L zijn want hij is m'n favoriete character. Eigenlijk wel grappig dat ik de hoofdpersoon juist het minst leuk vind. Takagi's vriendin (weet haar naam zo niet meer) is ook erg grappig.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Lawliet BerichtGeplaatst: 03 Okt 2010 14:37    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 07 Sep 2006
Berichten: 4857

Bedoel je die super hero intro? Die vond ik wel lachen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Uchiha_Shadow BerichtGeplaatst: 03 Okt 2010 14:43    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 24 Aug 2005
Berichten: 1928

Oh nee die was wel grappig (al dacht ik even dat we die bij elke episode zouden krijgen, was iets te veel van het goede)... ik doelde op de echte. Het ziet er opeens uit als een romantiek anime, ongelofelijk cheesy enzo. Terwijl ze het zo vet hadden kunnen doen, met allemaal stukjes manga/anime die ze nog gaan maken (een stukje Crow, een stukje van die detective manga die ze gaan doen), of iets met de manga tools of uberhaupt een stukje originaliteit was leuk geweest.

Dan is de outro al een stuk beter, al moet ik zeggen dat ik wel een beetje zat ben van die rennende characters die je in elke outro vindt. Jaja, ik snap het, de characters kijken altijd vooruit en lopen de toekomst in Vind de muziek zowiezo niet bijzonder.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Lawliet BerichtGeplaatst: 03 Okt 2010 21:50    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 07 Sep 2006
Berichten: 4857

I know what you mean. Maar ik denk dat de tweede opening zeker meer die richting in gaat. Na 10 episodes ofzo gaan ze al echt werken voor Jump denk ik. Toch wel leuk de kleine Death Note en Go cameos.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Lawliet BerichtGeplaatst: 13 Dec 2010 22:52    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 07 Sep 2006
Berichten: 4857

De anime wordt maar beter en beter. De humor blijft ook lekker intact! Ook leuk is dat we nu meer beeld krijgen van de manga's die ze maken.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Gamed Café Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 3 van 3

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group