Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht   
Mr. Meth BerichtGeplaatst: 06 Jul 2007 20:37    Onderwerp: GPU Problemen Wii Reageren met citaat



Geregistreerd op: 06 Mei 2007
Berichten: 21

Goedendaggies.

Ik heb reeds Resident Evil 4 voor de Wii gehaald, heel leuk en aardig allemaal. Alleen is er een probleempje toen ik het spel voor de eerste keer opstartte zag ik aan de onderkant van het scherm een dikke lijn groene pixels. Na meerdere dingen geprobeerd te hebben kwam ik 'ze' nog steeds tegen. Pas nadat ik het TV Type gewijzigd had van 576i naar 480i waren de groene pixels verdwenen. Nou maakt het mij opzich niet heel veel uit aangezien ik er vanaf ben. Wat je niet ziet bestaat immers niet.. maar nu hoor ik steeds vaker dat andere mensen hier ook last van hebben en volgens hun zou de GPU best weleens defect kunnen zijn.

Nou is mijn vraag aan jullie, hebben jullie dit probleem ook al eens gehad? Zo ja wat hebben jullie eraan gedaan?

Tot dusver heb ik het probleem overigens alleen bij RE4 gehad. Het lijkt mij dus dat het opkomt als de GPU enigzins wordt uitgedaagd.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 06 Jul 2007 20:43    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24889

Nooit problemen mee gehad, maar best eens bellen naar Nintendo zou ik zeggen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Cubic X BerichtGeplaatst: 06 Jul 2007 20:44    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 28 Nov 2004
Berichten: 519

hmmm...treed het probleem gelijk op of pas na 15 minuten.

Het klinkt wel als je GPU, maar dan zou je het ook bij andere spellen moeten hebben.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
link0007 BerichtGeplaatst: 06 Jul 2007 21:16    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 26 Jul 2006
Berichten: 314

kan het niet gewoon een fout in het spel zijn?
Lijkt me raar als het maar bij één spel gebeurt.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group