Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2  
laraishond BerichtGeplaatst: 31 Aug 2010 23:52    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 25 Nov 2009
Berichten: 494

ninodude schreef:
laraishond schreef:
het zijn zeker geen slechte cijfers nee... maar ik had toch meer verwacht (gehoopt).
en galaxy 2 moet ik nog steeds kopen




BTW: Snap sowieso niet waarom mensen deze game maanden hebben gehyped en hem nu ineens niet meer op Day 1 gaat halen door cijfertjes, echte fanboys bestaan dus niet meer alleen maar wat idioten die alleen maar games kopen die volgens de critics goed zijn. (kuchMW2kuch)



ja ik weet het... *schaamt zich diep*

Toen ik de de aankondiging van other m zag, was ik erg gehyped ervoor.
maar hoe meer ik erover hoorde, hoe meer twijfels ik kreeg (in 3D ruimtes spelen met D-pad wtf...).
Ik wil hem nog steeds graag hebben enzo, maar ik wacht liever nog even. Eerst die schande wegwerken dat ik galaxy 2 nog niet heb
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Louis Tinner BerichtGeplaatst: 01 Sep 2010 00:10    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 18 Mrt 2009
Berichten: 371

@laraishond: De besturing met de d-pad schijnt anders heel goed te werken hoor. Verschuiving naar 1st person is ook niet zo lastig als je Paper mario hebt gespeeld
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
No'tje BerichtGeplaatst: 01 Sep 2010 01:33    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10199

Ik doelde niet op jouw met het stukje over Other M.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
crono999 BerichtGeplaatst: 01 Sep 2010 08:40    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Jul 2009
Berichten: 257

Net uitgespeeld, en het enige echte goede aan Metroid other m zijn de fmv.
Metroid heeft eindelijk eens een verhaal dat verteld wordt en een mooi eindfilmpje.
Al is het niet helemaal de Samus die we kennen, tis tenminste beter dan geen verhaal.
Voor mij werd metroid other m pas leuk na het einde en je dan terug het ruimte station in kan om de rest van je upgrades te zoeken, toen pas kreeg ik een beetje het metroid gevoel in deze game.
De rest van de game zuigt een beetje, besturing, level lay-out, de puzzels(als je die zo wilt noemen) en de eindbaas gevechten zijn te makkelijk. Van mij krijg Metroid other m maar een 6,5.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
laraishond BerichtGeplaatst: 01 Sep 2010 11:43    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 25 Nov 2009
Berichten: 494

ninodude schreef:
Ik doelde niet op jouw met het stukje over Other M.


ow ok
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
No'tje BerichtGeplaatst: 01 Sep 2010 16:21    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10199

crono999 schreef:
Net uitgespeeld, en het enige echte goede aan Metroid other m zijn de fmv.
Metroid heeft eindelijk eens een verhaal dat verteld wordt en een mooi eindfilmpje.
Al is het niet helemaal de Samus die we kennen, tis tenminste beter dan geen verhaal.
Voor mij werd metroid other m pas leuk na het einde en je dan terug het ruimte station in kan om de rest van je upgrades te zoeken, toen pas kreeg ik een beetje het metroid gevoel in deze game.
De rest van de game zuigt een beetje, besturing, level lay-out, de puzzels(als je die zo wilt noemen) en de eindbaas gevechten zijn te makkelijk. Van mij krijg Metroid other m maar een 6,5.


Waar kun je hem al halen dan? Ik heb al overal hier in de buurt gekeken maar niemand die de game al had. =/
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
crono999 BerichtGeplaatst: 01 Sep 2010 17:20    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Jul 2009
Berichten: 257

Freerecord 49,95

Intertoy's 44,95

Misschien niet bij elke winkel maar wel een hoop,kijk anders ff op youtube bij unboxing Metroid other M.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Louis Tinner BerichtGeplaatst: 01 Sep 2010 21:35    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 18 Mrt 2009
Berichten: 371

@crono: aan je eerdere comments te zien op deze site was je nogal bevooroordeeld aan de game begonnen. 'Het voelt niet metroid aan' daar hecht ik geen waarde aan. Als de besturing slecht is wel, maar daar heb ik voornamelijk positieve verhalen over gehoord. De meningen lopen nogal uiteen, maar het meest negatief zijn de Prime-lovers. Maar goed dat het niet een echte topkwaliteit game is, is volgens mij wel duidelijk. Grootste nadeel voor mij lijkt me dat er zoveel filmpjes en verhaal bij zit, dat vind ik namelijk behoorlijk matig
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
No'tje BerichtGeplaatst: 01 Sep 2010 22:07    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10199

Louis Tinner schreef:
@crono: aan je eerdere comments te zien op deze site was je nogal bevooroordeeld aan de game begonnen. 'Het voelt niet metroid aan' daar hecht ik geen waarde aan. Als de besturing slecht is wel, maar daar heb ik voornamelijk positieve verhalen over gehoord. De meningen lopen nogal uiteen, maar het meest negatief zijn de Prime-lovers. Maar goed dat het niet een echte topkwaliteit game is, is volgens mij wel duidelijk. Grootste nadeel voor mij lijkt me dat er zoveel filmpjes en verhaal bij zit, dat vind ik namelijk behoorlijk matig


Ik vind ook dat hij het wat beter mag uitleggen waarom het niet Metroid aanvoelt, ik heb wel reviews gelezen die zeggen dat het niet de Metroid sfeer heeft door de vele cutscene`s dat het daardoor een beetje die nauwe atmosfeer verloren heeft en dat je niet meer alleen op avontuur bent.

Wat ik ook las dat het gewoon een heleboel dingen miste van de oude Metroid`s, maar dat het wel gewoon een solid game is op zichzelf.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
crono999 BerichtGeplaatst: 01 Sep 2010 23:20    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Jul 2009
Berichten: 257

Er staat al een erg uitgebreide omschrijving ergens bij de nieuwsberichten.

Het voelt niet metroid aan door het vechtsysteem, ik heb nog nooit in een metroid een headshot hoeven te geven of een finishing move te hoeven uitvoeren, als ik een vechtspel wil spellen speel ik wel mortal combat.

Als ik metroid speel wil ik kunnen (onder)zoeken en puzzels oplossen, dit kom je in Metorid other m niet tegen. Backtraking is alleen mogelijk nadat je de game heb uitgespeeld en je kunt ook niet alle upgrades en missels enz vinden nadat je de game heb uitgespeeld, mag je mij opnoemen welke metroid dit dan ook heeft.

Besturing is gewoon simpel, kut. Voor wie het wel werk,good for you.

Adam vertelt wanneer je wel of niet je krachten mag gebruiken, ook al ben je in levens gevaar (lava veld) zolang Adam niet zegt dat je je variapak mag aantrekken doe je dat natuurlijk ook niet. :s
Had dan iets ingebouwd dat je Adam ff een sms’je stuurt, He man, kheb me pak nodig!!!!!!

En dan het verhaal en de FMV, die zijn wel mooi, maar het slaat nergens op.
Bijvoorbeeld een plot opbouwen en er op het einde niet meer op terug komen.
(en nee ga ik geen antwoord op geven “spoiler” speel de game en je begrijp het)
Ik vind het wel leuk dat er eindelijk wat verhaal inzit, maar had t beter aangepakt.

Voor een AA Nintendo inhouse game,is deze kwalitatief veeeeel te laag.

Je merkt dat het een team ninja game is,het is dan ook meer Metroid Gaiden.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
No'tje BerichtGeplaatst: 02 Sep 2010 00:45    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10199

Spijtig dat hij jou niet goed bevallen is, ik ga hem sowieso Vrijdag oppakken en zal m`n mening hier neerzetten nadat ik het spel heb uitgespeeld.

Bekijk het van de positieve kant, nu Team Ninja aan Metroid werkte heeft Retro voor ons een nieuwe Donkey Kong Country game, ook al had een 3D DK stukken vetter geweest.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Uchiha_Shadow BerichtGeplaatst: 02 Sep 2010 08:49    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 24 Aug 2005
Berichten: 1928

http://www.siliconera.com/2010/08/29/metroid-other-m-playtest/

beste review die ik heb gelezen

(het begint negatief, daarna komen alle positieve punten)
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
crono999 BerichtGeplaatst: 02 Sep 2010 10:53    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Jul 2009
Berichten: 257

Inderdaad goede revieuw.

Hij spreekt zichzelf alleen een beetje tegen met,wil je leren hoe te vechten? niet doen! Bij het einde van zijn artikel,ik had echt het gevoel dat ik wat geleerd had en het vechten beter af ging. :s ???¿¿¿

Ik denk ook niet dat je leert maar gewoon went aan die K.U.T besturing,al vind ik het nooit lekker spelen.

Desondanks hoop ik dat jullie beide de game wel gaaf vinden,ik hoor t binnekort wel.

En Donkey Kong return lijkt me inderdaad een onwijs goede game,hier heb ik al een goed gevoel bij als ik alleen al naar de filmpjes kijk.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Uchiha_Shadow BerichtGeplaatst: 02 Okt 2010 14:20    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 24 Aug 2005
Berichten: 1928

http://www.escapistmagazine.com/videos/view/zero-punctuation/2015-Metroid-Other-M

lulz
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Robert BerichtGeplaatst: 02 Okt 2010 14:52    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 04 Mrt 2008
Berichten: 5569

Uchiha_Shadow schreef:
http://www.escapistmagazine.com/videos/view/zero-punctuation/2015-Metroid-Other-M

lulz


leuke spoilers -.-
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Uchiha_Shadow BerichtGeplaatst: 02 Okt 2010 17:23    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 24 Aug 2005
Berichten: 1928

ik heb 'm ook nog niet gespeeld dus ik weet niet of 't grote spoilers zijn, maar goed, het is Zero Punctuation, dan kun je dat wel een beetje verwachten
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 2 van 2

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group