Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht   
MaStEr_E1 BerichtGeplaatst: 30 Jan 2007 21:56    Onderwerp: Wachten op Wii spellen :D. Reageren met citaat



Geregistreerd op: 21 Nov 2006
Berichten: 102

En mensen zitten jullie ook al zo druk te wachten op de spellen die gaan komen .
Nou ik wel, ik zit te wachten op Dragon ball z die lijkt me toch wel tof te gaan worden en op Scarface.
Maja dat duurd nog eventjes want die komen als ik het goed had in maart pas.
En ik vond het jammer dat Mario party was uitgesteld maar mischien ook maar goed want dan heb ik eerst tijd om die andere spellen te spelen.
En mensen welke spellen gaan jullie nu en ongeveer binnen 3 maand kopen?

Gr


Laatst aangepast door MaStEr_E1 op 30 Jan 2007 22:55; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
E-man BerichtGeplaatst: 30 Jan 2007 22:11    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Nov 2006
Berichten: 1220

Is dr nii al een topic als dit genaamd.. welke wii spellen wacht je op
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Gideon BerichtGeplaatst: 30 Jan 2007 22:37    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 2226

Ik zie dat de OP is aangepast
Anyway, ik laat mijn post (omwille van de moeite die ik er in heb gestoken ) nog even staan.

Super Mario Galaxy


Voor mij een titel waar ik zeer veel naar uitkijk. Lekkere platform actie, en ditmaal niet in een vakantiesetting (die ik niet zo tof vond). Klassieke en nieuwe tegenstanders, implementatie van de WiiMote en lekkere graphics. De Wii kan het wel, en deze game bewijst dat absoluut.

Metroid Prime 3: Corruption


Het vervolg op het geniale Metroid Prime en Metroid Prime 2: Echoes. Tevens het laatste deel in de trilogie. Geweldige implementatie van de WiiMote, waardoor je het idee krijgt de rechter alswel de linkerarm van Samus te besturen. Tel daarbij op de verbeterde graphics, voice-acting en meer verhaal en cutscenes, waardoor Metroid Prime 3: Corruption een gooi doet naar het beste deel uit de serie.

Super Smash Brothers: Brawl


Vervolg op de bestverkopende GameCube titel. Met online gameplay ditmaal, dus dat beloofd veel goeds. Tevens zijn er karakters uit 3rd party games aanwezig, zoals Solid Snake. Heb ik al gezegd dat de game online gaat? Online......oooonline........

Fire Emblem: Goddes of Dawn


Path of Radiance op de GameCube heeft mij werkelijk uren aan de tv gekluisterd. Helaas bleek op het einde van die game dat de makers enkele vragen onbeantwoord lieten in het prachtige verhaal, waardoor dit vervolg voor mij een no-brainer is wat betreft het aankopen ervan. Heerlijke taktische RPG serie.

Sonic and the Secret Rings


Sonic in 3D vind ook vrijwel elke keer hard zuigen, maar elke keer koop ik het weer omdat het toch een soort aantrekkingskracht heeft. Dit keer heb ik echter zeer goede hoop dat Sonic and the Secret Rings de slechte naam die Sonic heeft opgelopen (in 3D) weer helemaal goed maakt. En anders heb ik altijd nog enkele multiplayer games...

Mario Party 8


De Wii heeft zich al bewezen als partyconsole, maar zonder Mario Party is het niet compleet. Deel 8 ben ik zeer benieuwd naar, vooral door de WiiMote natuurlijk. Dit moet echt iedereen kunnen.

No More Heroes


Van de makers van Killer7 (zeer goed teken imo) komt een game waarin je kunt 'free roamen'. Oftwel, rondlopen als in GTA. Tevens vechten met lichtzwaarden. Dream comes true. En het ziet er gewoon super wreed uit, zo met die 'evil' cellshading look.

Super Paper Mario


Eigenlijk voor de GameCube, maar uiteindelijk naar de Wii. Wie wordt er nu niet vrolijk van deze beelden? Originele gameplay, waarvan vooral het switchen tussen 2D en 3D mij erg interessant lijkt. Tel daarbij de typische Paper Mario humor op en dit gaat wel goed komen.

Battalion Wars 2


Grafisch imo erg sterk. Daarnaast gaat de game online, wat ik zeer positief vind, aangezien de game daar perfect voor is. Absolute musthave voor mij.

Mario Strikers Charged!


Lekkere over the top gameplay. Ook weer een game die online gaat, waar ik zeer benieuwd naar ben. Simpele implementatie van de WiiMote, maar wel origineel.

Dragon Ball Z: Budokai Tenkaichi 2


Ziet er vet uit, krijgt goede recensies in Amerika en Japan en bevat meer dan 100 speelbare karakters! Wat wil ik nog meer...

Trauma Center: Second Opinion


Heerlijke ziekenhuissoap, met zeer originele gameplay die de WiiMote op en top gebruikt. De DS-versie vond ik tof, deze schijnt nog beter te zijn.

Eledees


Gespeeld bij Nintendo en ik was positief verrast. Een leuke game, met een mapmaker (altijd tof) en een soort van online mode. Origineel en goed gebruik van de WiiMote. Grafisch niet denderend, maar de gameplay overtuigd.

Excite Truck


Lekker beuken en racen. Vooral het veranderende landschap vind ik tof. Misschien niet de beste racer, maar wel erg tof.

Zo, ik kan nog wel even doorgaan, maar voor mij persoonlijk zijn dit toch wel de meest gewilde Wii-titels op het moment. Echter gaat mijn interesse ook uit naar [B]Resident Evil: Umbrella Chronicles, Final Fantasy: Crystal Chronicles 2, Mario Kart, Red Steel 2, Kororinpa, Animal Crossing, The Godfather, Disaster: Day of Crisis, Mortal Kombat: Armageddon, SSX Blur, Tiger Woods PGA Tour 07, Pokémon Battle Revolution, Scarface, Driver: Parallel Lines, Prince of Persia: Rival Swords, Project H.A.M.M.E.R., Forever Blue, Cooking Mama, Medal of Honor: Vanguard, en ga zo nog maar even door.

Het mooie is nog wel, dat er binnenkort nieuwe titels gaan worden aangekondigd. De Wii is een succes, dat valt niet te ontkennen, dus ontwikkelaars gaan er mee aan de slag. Nintendo vult het nu op, maar daarna verwacht ik dat de 3rd party zal gaan schijnen. Capcom, Ubisoft, EA, Konami, Sega, Square-Enix; allemaal zullen ze games voor de Wii gaan maken en dat is alleen maar mooi natuurlijk. Ik quote Matt van IGN zijn reactie na zijn top 10 Wii games uit 2007:

Citaat:
It's funny, I really wanted to add two or three secret, still-unannounced Wii projects to this list, but knew I'd never be able to get away with it.


Er komen dus nog veel meer games aan, waaronder enkele toppers, zoals Matt al aangaf. Ik ben zeer, zeer benieuwd.


Laatst aangepast door Gideon op 30 Jan 2007 22:56; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
MaStEr_E1 BerichtGeplaatst: 30 Jan 2007 22:43    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 21 Nov 2006
Berichten: 102

@ E-man ja dat klopt.
Ik heb wat fout neer gezet wou meer weten van welke spellen gaan jullie binnen kort kopen.
De spellen die nu en zeg maar over 3 maand ofzo uitkomen daar was ik eigenlijk benieuwd naar.

@ Gideon.
Zeer nice post met leuke screens .
Trouwens dat Fire Emblem: Goddes of Dawn lijkt me erg vet.

Gr
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
NL|MegaMika BerichtGeplaatst: 31 Jan 2007 18:08    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 22 Okt 2003
Berichten: 606

Naruto Shippuuden: Gekitou Ninja Taisen EX is al besteld, die komt eraan zodra hij beschikbaar is. Daarnaast ga ik Super Mario Galaxy en Metroid Prime 3 zeker halen.

Twijfelgevallen zijn Ware Ware Smooth Moves, Excite Truck en Super Smash Bros. Melee, die koop ik liever voor de helft van het geld (tweedehands, afgeprijsd in winkels etc). Super Paper Mario haal ik denk ik ook wel maar dat duurt meen ik nog even.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joker BerichtGeplaatst: 31 Jan 2007 18:45    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 17 Dec 2005
Berichten: 2238

Gideon schreef:


Citaat:
It's funny, I really wanted to add two or three secret, still-unannounced Wii projects to this list, but knew I'd never be able to get away with it.


Er komen dus nog veel meer games aan, waaronder enkele toppers, zoals Matt al aangaf. Ik ben zeer, zeer benieuwd.


Je hebt Matt niet om dat te bedenken. Zo kan ik voorspellen dat er ook enkele still-unannounced PS3/360 projects zijn.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Gideon BerichtGeplaatst: 04 Feb 2007 19:49    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 2226

Jawel, maar het gaat er om dat het games zijn die hij in zijn top 10 zou willen zetten Dan heeft hij het vast niet over het zoveelste portje van Ubisoft....
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Cubic X BerichtGeplaatst: 04 Feb 2007 19:57    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 28 Nov 2004
Berichten: 519

Super Smash Brawl ging toch niet online? (of mis ik iets, als ie wel online gata is dat zeer vet ) Van No More Heroes nog nooit gehoord(mis ik weer iets? ) ziet er wel erg vet uit op die ene screen en het concept lijkt me ook zo leuk! je noemt wel alle titels waar ik ook naar uitkijk (nu ook naar No More Heroes, kende het helemaal niet )

edit: en natuurlijk de Mario Kart die er echt wel aan komt!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
MaStEr_E1 BerichtGeplaatst: 05 Feb 2007 01:00    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 21 Nov 2006
Berichten: 102

robert.wittenaar schreef:
Super Smash Brawl ging toch niet online? (of mis ik iets, als ie wel online gata is dat zeer vet )

edit: en natuurlijk de Mario Kart die er echt wel aan komt!


Was wel de bedoeling dat ssbb online zou gaan.
Maar denk dat daar binnenkort meer info over komt ik zit daar met smart op te wachten .

Gr
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Paul_jambers BerichtGeplaatst: 09 Feb 2007 03:09    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 10 Mei 2006
Berichten: 185

ik wacht met smart op

1: Mario Galaxy
2: Metroid Prime 3
3: Mario Kart Wii

en nog steeds de hoop dat S-E zich meer op de wii gaat richten en dan met een extreem vette multiplayer Secret of Mana komt

ohhh mooi was die tijd

Over S-E gesproken een soort van 3d remake of een game die gelijk is aan Terranigma

*Ben mijn Snes aansluiten*
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
madmaniac BerichtGeplaatst: 23 Apr 2007 20:22    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Mrt 2007
Berichten: 165

Ik wacht vooral op: Super mario galaxy, super smash brothers brawl, metroid prime 3: corruption, paper mario en pokémon battle revolution. Vooral 1st party games dus nintendo is in mijn ogen nog steeds de beste game maker
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Nintendo Power BerichtGeplaatst: 16 Jun 2007 15:53    Onderwerp: zucht Reageren met citaat



Geregistreerd op: 07 Jun 2007
Berichten: 219

bestond er maar een tijdmachine,dan kon ik in de tijd gaan en super smash bros brawl kopen en ging ik weer terug en dan was ik de enige die brawl speelt,vind dan wel jammer voor de anderen,ik maak lol terwijl de andere mensen tot ongeveer volgend jaar moeten wachten maar ja
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Pantoffelman BerichtGeplaatst: 16 Jun 2007 18:42    Onderwerp: Re: zucht Reageren met citaat



Geregistreerd op: 26 Sep 2006
Berichten: 2741

Nintendo Power schreef:
bestond er maar een tijdmachine,dan kon ik in de tijd gaan en super smash bros brawl kopen en ging ik weer terug en dan was ik de enige die brawl speelt,vind dan wel jammer voor de anderen,ik maak lol terwijl de andere mensen tot ongeveer volgend jaar moeten wachten maar ja


Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Nintendo Power BerichtGeplaatst: 16 Jun 2007 18:52    Onderwerp: Re: zucht Reageren met citaat



Geregistreerd op: 07 Jun 2007
Berichten: 219

Pantoffelman schreef:
Nintendo Power schreef:
bestond er maar een tijdmachine,dan kon ik in de tijd gaan en super smash bros brawl kopen en ging ik weer terug en dan was ik de enige die brawl speelt,vind dan wel jammer voor de anderen,ik maak lol terwijl de andere mensen tot ongeveer volgend jaar moeten wachten maar ja




huh?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
dvast BerichtGeplaatst: 22 Jun 2007 18:27    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 13 Mei 2007
Berichten: 167

het is wachte op

super mario galaxy
super smash bros brawl
battalion wars 2
no more heroes
dragon blade wrath of fire
super paper mario

en ik hoorde ooit een gerucht over een nieuwe fzero met een 30 man online play.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Nintendo Master BerichtGeplaatst: 22 Jun 2007 20:12    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 16 Jun 2007
Berichten: 48

dvast schreef:
het is wachte op

super mario galaxy
super smash bros brawl
battalion wars 2
no more heroes
dragon blade wrath of fire
super paper mario

en ik hoorde ooit een gerucht over een nieuwe fzero met een 30 man online play.


echt waar
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
dvast BerichtGeplaatst: 23 Jun 2007 01:41    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 13 Mei 2007
Berichten: 167

het is maar een gerucht die ik van een vriend hoorde en het is al een tijd geleden dus ik zal er niet op gaan gokken. maar fzero op de wii zou wel vet zijn al vond ik fzero gx retemoeilijk.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 23 Jun 2007 08:38    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24889

Er zou idd een F-Zero in ontwikkeling zijn, die moet komen in 2008 wsl. Volgens de geruchten gaan Wipeout PS3 en F-Zero Wii head to head.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Nintendo Master BerichtGeplaatst: 23 Jun 2007 12:37    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 16 Jun 2007
Berichten: 48

Joni Philips schreef:
Er zou idd een F-Zero in ontwikkeling zijn, die moet komen in 2008 wsl. Volgens de geruchten gaan Wipeout PS3 en F-Zero Wii head to head.


hop dat f-zero wii wint,ben namelijk een echte nitendo fan,maar ik bemoei me hier niet mee
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group