Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  
Joni Philips BerichtGeplaatst: 18 Jun 2007 19:38    Onderwerp: Re: haha Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24889

Nintendo Power schreef:
geintje haha,bijna had ik jullie gepakt aan het begin,ik had die 2e accaunt gemaakt omdat ik een nieuw msn adress had ,snap je,ik wou nintendo power verwijderen maar wist niet hoe,mare E-man ,sorry dat er dankzei mij op jou topic zoveel rotzooi is gekome dat niks te maken had met jou vraag,hoop dat je me vergeeft
Eerlijk gezegd niet echt, Cor toonde al na de eerste post van je 2de account dat de IPs gelijk waren. We waren gewoon van plan om er niets over te zeggen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Nintendo Master BerichtGeplaatst: 18 Jun 2007 19:45    Onderwerp: Re: haha Reageren met citaat



Geregistreerd op: 16 Jun 2007
Berichten: 48

Joni Philips schreef:
Nintendo Power schreef:
geintje haha,bijna had ik jullie gepakt aan het begin,ik had die 2e accaunt gemaakt omdat ik een nieuw msn adress had ,snap je,ik wou nintendo power verwijderen maar wist niet hoe,mare E-man ,sorry dat er dankzei mij op jou topic zoveel rotzooi is gekome dat niks te maken had met jou vraag,hoop dat je me vergeeft
Eerlijk gezegd niet echt, Cor toonde al na de eerste post van je 2de account dat de IPs gelijk waren. We waren gewoon van plan om er niets over te zeggen.


ach ja,je zult merken dat mijn eerste accaunt er minder zal zijn,maar eerst WIL IK VAN DIE STOMME MARIO EN LUIGI VOTO AFKOMEN SNEL NAAR INSTELLINGEN,(zucht) kon je maar je eigen avatar maar erinstoppen,aah veel beter ;)maar zou veel beter zijn als je eigen avatar erin kon stoppen
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Nintendo Master BerichtGeplaatst: 18 Jun 2007 19:57    Onderwerp: hmm Reageren met citaat



Geregistreerd op: 16 Jun 2007
Berichten: 48

nou ja,volgens mij heeft E-man dankzij mij wel de grootste score behaald dan welke topic ook
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Nintendo Master BerichtGeplaatst: 18 Jun 2007 19:59    Onderwerp: tss Reageren met citaat



Geregistreerd op: 16 Jun 2007
Berichten: 48

hopelijk dat de webmaster dit ziet en verwijdert,deze topic zit wel vol met berichten die er niet inhoren
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Rene Groen BerichtGeplaatst: 18 Jun 2007 20:21    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 17886

Je krijgt een waarschuwing wegens triple postings, nu graag in zijn geheel ophouden met het gebruiken van twee accounts en onderspammen van topics.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
E-man BerichtGeplaatst: 18 Jun 2007 22:53    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Nov 2006
Berichten: 1220

Best sneu..

anyway ik ben weer eens lekker opnieuw begonnen met Zelda.. maar, word the magic armor vanzelf afgeprijst of moet ik er iets voor doen? (niet zegge wat dan he )
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Pantoffelman BerichtGeplaatst: 18 Jun 2007 23:02    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 26 Sep 2006
Berichten: 2741

Hahaha en dan nog doen alsof we erin trapte he. Oh my gawd.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Cor BerichtGeplaatst: 18 Jun 2007 23:42    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 25 Sep 2006
Berichten: 2039

Over welke prijs van die armor heb je het? Je kunt de prijs om die shop te openen verlagen, maar voor zover ik weet blijft die armor zo duur als ie is.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
E-man BerichtGeplaatst: 18 Jun 2007 23:48    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Nov 2006
Berichten: 1220

Die Armor kost een miljoen rupee's ofzo, dat kon je toch nooit allemaal bij je hebbe?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Cor BerichtGeplaatst: 19 Jun 2007 12:41    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 25 Sep 2006
Berichten: 2039

Ja, klopt. Je moet eerst zorgen dat die shop in het bezit van iemand anders komt. Aangezien je verder geen hints wou laat ik het daarbij.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Pantoffelman BerichtGeplaatst: 19 Jun 2007 17:38    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 26 Sep 2006
Berichten: 2741

Bovendien is die armor best wel waardeloos.

Maar wel leuk als je alles wilt halen natuurlijk.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Nintendo Master BerichtGeplaatst: 19 Jun 2007 18:46    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 16 Jun 2007
Berichten: 48

Pantoffelman schreef:
Hahaha en dan nog doen alsof we erin trapte he. Oh my gawd.


ha,en dan nog zeggen dat ik alleen maar fouten maak

but anywai,die armor verbruikt meer rupeest als je een harde klap krijgt
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
E-man BerichtGeplaatst: 19 Jun 2007 22:19    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Nov 2006
Berichten: 1220

Cor schreef:
Ja, klopt. Je moet eerst zorgen dat die shop in het bezit van iemand anders komt. Aangezien je verder geen hints wou laat ik het daarbij.


oke thanks
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Nintendo Master BerichtGeplaatst: 19 Jun 2007 22:31    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 16 Jun 2007
Berichten: 48

heb ook ergens gehoort als je bij die sargame binnen een bepaald seconde haalt dat je infinite rupees krijgt
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Pantoffelman BerichtGeplaatst: 19 Jun 2007 23:07    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 26 Sep 2006
Berichten: 2741

Nintendo Master schreef:
Pantoffelman schreef:
Hahaha en dan nog doen alsof we erin trapte he. Oh my gawd.


ha,en dan nog zeggen dat ik alleen maar fouten maak

?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 4 van 4

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group