Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht   
Mafusto BerichtGeplaatst: 31 Jul 2010 22:41    Onderwerp: Kingdom Hearts 3D Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Mei 2009
Berichten: 7006

Na Kingdom Hearts CoM, Kingdom Hearts 358/2 en Kingdom Hearts Re:coded komt er een nieuwe Kingdom Hearts game naar een handheld van Nintendo. Er is nog niet veel bekend over de game. Maar in de nieuwste editie van Dengeki PlayStation magazine heeft Tetsuya Nomura in een interview de eerste details van het spel bekend gemaakt.

Citaat:
- KH3D was created after Nintendo approached Tetsuya Nomura. Nomura has a unique idea for this game.
- KH3D will occur in the same timeline as current games.
- The two main characters will be Sora and Riku. Throughout the game, the two appear to be "alternating", creating a system of two people.
- This story is full of mystery, and will be beyond expectations. Due to the timeline, players will have to think hard about the idea, as to not be fooled.
- The player will realise the scenario in time, but for the meanwhile it will be a mystery twist.
- Nomura cannot reveal more information at this time.
- The 3D system will be taken advantage of, but more cannot be said at this time.
- The theme of the game is "trust".



Wat verwachten jullie van de game?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Lawliet BerichtGeplaatst: 31 Jul 2010 22:51    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 07 Sep 2006
Berichten: 4857

Veel. Square-Enix maak goed gebruik van de hardware zoals we kunnen zien met BSS en 358/2 days. Dus ik verwacht dat dit ook een grafisch hoogstandje wordt. Ik maak me alleen zorgen om de plot. De plot van Coded vind ik best wel meh en deze game lijkt ook de zelfde richting in te gaan.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group