Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  
Joni Philips BerichtGeplaatst: 21 Jul 2010 21:12    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24889

Nope, die games zijn ook niet ontworpen om 1:1 te volgen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Robert BerichtGeplaatst: 21 Jul 2010 21:18    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 04 Mrt 2008
Berichten: 5569

Joni Philips schreef:
Nope, die games zijn ook niet ontworpen om 1:1 te volgen.


Ik neem aan dat de nieuwe (nintendo) games wel zijn ontwikkeld met MotionPlus in gedachte? What about Mario galaxy 2?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 21 Jul 2010 21:24    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24889

SMG gebruikt geen echte motion-elementen in de singleplayer (je hebt waggle en dat is het) en de coop is pointing, dus is Motion+ nutteloos.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Uchiha_Shadow BerichtGeplaatst: 21 Jul 2010 22:28    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 24 Aug 2005
Berichten: 1928

Robert schreef:
Joni Philips schreef:
Nope, die games zijn ook niet ontworpen om 1:1 te volgen.


Ik neem aan dat de nieuwe (nintendo) games wel zijn ontwikkeld met MotionPlus in gedachte? What about Mario galaxy 2?


Nope, alleen FlingSmash, Zelda Skyward Sword en WiiSports Resort van Nintendo zelf.

Als je motion controls op z'n best wil zien is Red Steel 2 een must.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Robert BerichtGeplaatst: 24 Jul 2010 08:11    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 04 Mrt 2008
Berichten: 5569

Mm oke dat is wel een beetje jammer. Is SMG (1 of 2) trouwens net zoals TP een beetje lang? Ik heb gehoord dat TP ruim 40 uur duurt wat een mooie lengte is.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Robert BerichtGeplaatst: 26 Jul 2010 13:00    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 04 Mrt 2008
Berichten: 5569

Mario kart gehaald. Leuke game en het ziet er lang niet slecht uit! Jammer dat de controllers zo waanzinnig duur zijn.

-wiimote 40,-
-nunchuck 20,-
-motion plus 20,-

Dat is al 80 euro en als je nog een stuurtje er bij wil dan kost dat weer 10 euro extra...

Ik zag trouwens in de manual dat er ook een mogelijkheid is om met de WIi classic controller te spelen! hoe werkt dit dan? kan je die aansluiten op de GC poort?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Simon BerichtGeplaatst: 26 Jul 2010 13:07    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 16 Jul 2008
Berichten: 2619

Volgens mij sluit je de oude CC op de USB-port of de GC-port, een van die twee iig. De nieuwe CC's die nu in de winkel liggen, zo'n zwarte die wel wat weg heeft van een GameCube controller, sluit je aan de onderkant van de WiiMote, waar gewoonlijk de nunchuk ingaat.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Laatstewoord BerichtGeplaatst: 26 Jul 2010 13:35    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 26 Mrt 2009
Berichten: 75

Robert schreef:
Mm oke dat is wel een beetje jammer. Is SMG (1 of 2) trouwens net zoals TP een beetje lang? Ik heb gehoord dat TP ruim 40 uur duurt wat een mooie lengte is.


Is een beetje skill-gebonden in het geval van SMG. De leveltjes zijn op zich niet zo groot, maar die met een hoge moeilijkheidsgraad kan je zo een stuk of zes keer achter elkaar spelen. Dus dan gaat de replay op een gegeven moment wel omhoog.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Uchiha_Shadow BerichtGeplaatst: 26 Jul 2010 13:56    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 24 Aug 2005
Berichten: 1928

Als je alle 120 sterren in SMG1/2 probeert te halen ben je echt wel even mee bezig. Er staat geen uren aantal maar tegen de 30 uur toch wel denk ik.

Ik deed overigens 60 uur over Twilight Princess en Okami (en lang niet alle sidequests gedaan)

En de oude Classic Controller sluit je (net als de Classic Controller Pro en de Nunchuck) onderaan de Wiimote aan. Hij is dus alsnog min of meer Wireless.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 3 van 3

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group