Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende  
GekooktEi BerichtGeplaatst: 23 Jul 2010 11:54    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer


Geregistreerd op: 18 Jan 2008
Berichten: 9765

De Diamond heeft geen eigen OS maar heeft Windows Mobile. Het lijkt me zeer sterk dat Android met minimaal gebruik 1 tot 2 dagen meegaat hoor..

HTC Legend:
GSMArena schreef:
Stand-by Up to 440 h (2G) / Up to 560 h (3G)
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Cubic X BerichtGeplaatst: 23 Jul 2010 12:51    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 28 Nov 2004
Berichten: 519

GekooktEi schreef:
De Diamond heeft geen eigen OS maar heeft Windows Mobile. Het lijkt me zeer sterk dat Android met minimaal gebruik 1 tot 2 dagen meegaat hoor..

HTC Legend:
GSMArena schreef:
Stand-by Up to 440 h (2G) / Up to 560 h (3G)

Die cijfers zijn altijd overdreven. Lees maar eens reviews van bijvoorbeeld de Legend, met wat surfen en bellen gaat hij net 24 uur mee.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 25 Aug 2010 00:27    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 25 Jan 2009
Berichten: 8355

Samsung komt met een concurrent voor de iPad!

http://galaxytab.samsungmobile.com/
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
GekooktEi BerichtGeplaatst: 09 Sep 2010 16:38    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer


Geregistreerd op: 18 Jan 2008
Berichten: 9765

Feit is dat je hem echt niet elke dag op hoeft te laden. Ik heb vandaag even gekeken hoe lang mijn Wildfire ongeveer mee kan gaan op één batterij. Ik heb hem gisteravond van de lader gehaald op 100%, hij heeft nu, 17+ uur later, nog 20% over en ik heb aardig veel zitten surfen, tweeten, heb wat sms'jes verstuurd en internet is een deel van de tijd gewoon idle aan geweest. Laten we er vanuit gaan dat hij nu nog op 24 uur komt, dan kan hij dus langer mee als je er écht bijna niets mee doet en geen internet gebruikt - op een dumbphone gebruik je immers ook geen internet dus dat lijkt me een eerlijke vergelijking. Natuurlijk zijn die cijfers overdreven, maar langer dan 24 uur moet kunnen.

Verder vroeg ik me af of iemand nog wat aanraders heeft om op m'n Android-telefoon te zetten Ik heb namelijk zelf nog niet echt topgames kunnen vinden, Air Control is heel leuk, Teeter blijft leuk maar is van HTC en Guns & Glory is ook wel leuk, maar verder heb ik nog niets gevonden wat ik echt nog een tweede keer wilde spelen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Simon BerichtGeplaatst: 09 Sep 2010 16:44    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 16 Jul 2008
Berichten: 2619

D'r zijn dan ook niet echt veel leuke games voor het Android platform. Neem hier een kijkje voor wat aardige games.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
GekooktEi BerichtGeplaatst: 09 Sep 2010 16:55    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer


Geregistreerd op: 18 Jan 2008
Berichten: 9765

Simon Venneman schreef:
D'r zijn dan ook niet echt veel leuke games voor het Android platform. Neem hier een kijkje voor wat aardige games.

Thanks, zien er heel tof uit

...alleen ik kan het merendeel niet vinden in de Market >.<


Laatst aangepast door GekooktEi op 09 Sep 2010 17:05; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Simon BerichtGeplaatst: 09 Sep 2010 17:00    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 16 Jul 2008
Berichten: 2619

Allemaal van die lekkere casual-spelletjes waar je erg aan verslaafd kunt raken .

Meanwhile, zelf ben ik ook wel eens aan een nieuwe phone toe. Of een HTC Legend, of een Desire... Weet het nog niet echt, beiden snoepen wel een flink portie van mijn geld iedere maand, maar dan krijg je ook wat. Maar eigenlijk wil ik ook wel de nieuwe iPod Touch. Hmmm, moeilijk..
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
GekooktEi BerichtGeplaatst: 09 Sep 2010 17:23    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer


Geregistreerd op: 18 Jan 2008
Berichten: 9765

Haha de Desire en Legend zijn hun geld wel waard.

Ik vrees trouwens dat het feit dat ik veel apps niet kan vinden komt door mijn resolutie... Ik las dat developers zelf mogen kiezen op welke toestellen hun apps uitkomen. Jammer, want dit waren de apps die me wel leuk leken van het lijstje wat je noemde:

Labyrinth
Tiki Towers
Radiant
Graviturn
SpeedX 3D
Sniper vs Sniper
Space Physics

En daar kan ik alleen SpeedX van vinden Vooral Sniper vs. Sniper zag er erg tof uit! En kon ook multiplayer. Jammer dus.

Misschien SpeedX dus even aanschaffen. Verder vond ik Backbreaker er ook wel erg tof uit zien grafisch.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Simon BerichtGeplaatst: 09 Sep 2010 17:55    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 16 Jul 2008
Berichten: 2619

Ya I know, dat is nogal een downside van Android, dat toestellen allemaal verschillende resoluties hebben. M'n broer is zelf nu bezig met het ontwikkelen van Android apps en zegt dat het echt een hel is. Alle graphics die je hebt moet je aanpassen aan de resolutie van de talloze schermen etc. Beetje jammer, maar niks aan te doen (behalve dan dus niet releasen voor sommige toestellen, maarja, dan loop je omzet mis).
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 09 Sep 2010 18:00    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 25 Jan 2009
Berichten: 8355

Simon Venneman schreef:
Ya I know, dat is nogal een downside van Android, dat toestellen allemaal verschillende resoluties hebben. M'n broer is zelf nu bezig met het ontwikkelen van Android apps en zegt dat het echt een hel is. Alle graphics die je hebt moet je aanpassen aan de resolutie van de talloze schermen etc. Beetje jammer, maar niks aan te doen (behalve dan dus niet releasen voor sommige toestellen, maarja, dan loop je omzet mis).

Hoeveel kosten zo'n devkits?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
GekooktEi BerichtGeplaatst: 09 Sep 2010 18:16    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer


Geregistreerd op: 18 Jan 2008
Berichten: 9765

Christian Vuye schreef:
Simon Venneman schreef:
Ya I know, dat is nogal een downside van Android, dat toestellen allemaal verschillende resoluties hebben. M'n broer is zelf nu bezig met het ontwikkelen van Android apps en zegt dat het echt een hel is. Alle graphics die je hebt moet je aanpassen aan de resolutie van de talloze schermen etc. Beetje jammer, maar niks aan te doen (behalve dan dus niet releasen voor sommige toestellen, maarja, dan loop je omzet mis).

Hoeveel kosten zo'n devkits?

Als ik het me goed kan herinneren was Android open-source, toch?

Ja dus, hij is gewoon gratis:

http://developer.android.com/sdk/index.html
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Simon BerichtGeplaatst: 09 Sep 2010 18:29    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 16 Jul 2008
Berichten: 2619

Om te mogen submitten moet je volgens mij wel nog een klein bedrag te betalen. Voor de iPhone kost het iig 100 euro (per jaar). Met de bijkomende kosten van een Mac als je überhaupt applicaties voor het platform wilt ontwikkelen
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
GekooktEi BerichtGeplaatst: 09 Sep 2010 19:57    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer


Geregistreerd op: 18 Jan 2008
Berichten: 9765

Gelukkig hoef je geen Chrome OS te hebben om voor Android te kunnen ontwikkelen
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Cubic X BerichtGeplaatst: 09 Sep 2010 20:08    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 28 Nov 2004
Berichten: 519

Android is gratis en open-source...gebruikt de methodes en syntax van Java. Jammer van al die resoluties inderdaad, maar maak gewoon applicaties voor 480x800...mensen die een toestel hebben met een lagere resolutie (Wildfire, X10 mini, etc.) hebben dan pech.

Een lagere resolutie is toch niet beter, dus eigenlijk moeten ze lagere resoluties helemaal niet gebruiken! Als iedereen stopt met ontwikkelen voor lagere resoluties dan stoppen fabrikanten vanzelf met het maken van die toestellen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 09 Sep 2010 20:36    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 25 Jan 2009
Berichten: 8355

Simon Venneman schreef:
Om te mogen submitten moet je volgens mij wel nog een klein bedrag te betalen. Voor de iPhone kost het iig 100 euro (per jaar). Met de bijkomende kosten van een Mac als je überhaupt applicaties voor het platform wilt ontwikkelen

Dus je kan geen iPhone apps ontwikkelen op een Windows PC?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
GekooktEi BerichtGeplaatst: 09 Sep 2010 20:45    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer


Geregistreerd op: 18 Jan 2008
Berichten: 9765

Christian Vuye schreef:
Simon Venneman schreef:
Om te mogen submitten moet je volgens mij wel nog een klein bedrag te betalen. Voor de iPhone kost het iig 100 euro (per jaar). Met de bijkomende kosten van een Mac als je überhaupt applicaties voor het platform wilt ontwikkelen

Dus je kan geen iPhone apps ontwikkelen op een Windows PC?

Zoals Simon het zegt klinkt het wel zo ja.

Cubic X schreef:
eigenlijk moeten ze lagere resoluties helemaal niet gebruiken!

Klopt, Google zou gewoon een minimumeis moeten stellen aan de resolutie voor Android-toestellen, of zelfs zover gaan om maar één of twee resoluties mogelijk te maken zoals Microsoft nu doet voor Windows Phone 7. Dat lijkt misschien alleen limiterend maar eigenlijk zorgt het gewoon voor kortere ontwikkelingstijden voor apps en een betere gebruiksvriendelijkheid.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Simon BerichtGeplaatst: 09 Sep 2010 21:02    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 16 Jul 2008
Berichten: 2619

Christian Vuye schreef:
Simon Venneman schreef:
Om te mogen submitten moet je volgens mij wel nog een klein bedrag te betalen. Voor de iPhone kost het iig 100 euro (per jaar). Met de bijkomende kosten van een Mac als je überhaupt applicaties voor het platform wilt ontwikkelen

Dus je kan geen iPhone apps ontwikkelen op een Windows PC?


De code kun je schrijven, maar daar heb je verder niets aan aangezien er geen iphone simulator is voor windows en je je apps ook niet kunt packagen, en dus niet op een device zelf kunt test. Nogal funest om een bug-vrije app te maken.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Nickdhnick BerichtGeplaatst: 19 Sep 2010 20:28    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 30 Jul 2006
Berichten: 6697

Weet iemand waar je What's App voor de Samsung M1 (Vodafone 360) kan verkrijgen? Volgens mij bestaat het wel, of een programma wat er mee overweg kan. Kan het alleen niet vinden.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Sutefuu BerichtGeplaatst: 20 Sep 2010 01:02    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 24 Jul 2008
Berichten: 1385

je moet iig 2.1 hebben, maar voor zover ik weet is whatsapp er nog niet voor android, beta status dacht ik, correct me if i'm wrong
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Nickdhnick BerichtGeplaatst: 20 Sep 2010 05:40    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 30 Jul 2006
Berichten: 6697

Android 2.1 bedoel je?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Sutefuu BerichtGeplaatst: 20 Sep 2010 13:46    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 24 Jul 2008
Berichten: 1385

Jep, weet zeker dat hij daar onder niet werkt. Als je toch android 2.1 hebt, kan je altijd nog een .apk zoeken en die installeren
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
vgo910 BerichtGeplaatst: 06 Feb 2011 20:14    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 25 Jun 2009
Berichten: 1241

Ik wil nu eindelijk een keer van mijn hamer-en-bijtel-siemens toestel af en ben van plan een Samsung Galaxy Apollo T-Mobile prepaid te nemen met een half jaar internet erbij voor €115. Moet ik dit doen of kan ik beter een betere smartphone nemen die dan wel weer 5x zo duur is?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
dannyveno BerichtGeplaatst: 06 Feb 2011 22:35    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 04 Mrt 2008
Berichten: 3614

Sutefuu schreef:
Jep, weet zeker dat hij daar onder niet werkt. Als je toch android 2.1 hebt, kan je altijd nog een .apk zoeken en die installeren


En dan hoef je niet meer naar de garage?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
GekooktEi BerichtGeplaatst: 06 Feb 2011 23:00    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer


Geregistreerd op: 18 Jan 2008
Berichten: 9765

Sutefuu schreef:
je moet iig 2.1 hebben, maar voor zover ik weet is whatsapp er nog niet voor android, beta status dacht ik, correct me if i'm wrong

I will correct you. WhatsApp is er volgens mij al een aardig tijdje hoor, voor Android, en deze is gewoon in de Market te vinden. Android 2.1+, inderdaad, hij werkt dus ook onder 2.1 Sutefuu

https://market.android.com/details?id=com.whatsapp

Maar één probleempje dan: de Samsung Vodafone 360 M1 is geen Android-toestel, dus het is niet echt relevant dat je het daarover hebt. Ik denk eerlijk gezegd niet dat WhatsApp er is voor de M1, maar dat kan ik zo-even ook niet vinden.

@ vgo:

Ziet er uit als een prima keuze; het is in ieder geval geen geld voor een smartphone. Was persoonlijk niet bekend met het toestel maar hij heeft wel aardige specs. Je moet er gewoon rekening mee houden dat je lang niet zo smooth op internet browset als met bijvoorbeeld een Galaxy S en dat je bijvoorbeeld geen 3D-games kan draaien. Bijv. Angry Birds kan nog net, met flinke hiccups als hele gebouwen instorten. Ik heb zelf een HTC Wildfire, vergelijkbaar model (zoals hier ook wel is te zien; ik heb ze even vergeleken) en ik ben er zelf erg tevreden mee...

Twee aandachtspuntjes van het toestel:

• Je kan, zoals bovengenoemd, geen zware apps draaien
• Door je kleine resolutie (400×240) kan je niet alle apps runnen. Op Android moet elke app opnieuw gebouwd worden zodat het er fatsoenlijk uitziet voor alle resoluties. Dit zogenaamde WQVGA is de minst voorkomende resolutie op Android; daarom zijn er apps die je mist. Geen belangrijke apps, hoor. De meeste spellen en veel apps, vooral de populairste, zijn gewoon aangepast naar de resolutie... Over het algemeen geen probleem, maar ik vind wel even dat je dat moet weten aangezien ik het niet wist toen ik mijn toestel kocht.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Sutefuu BerichtGeplaatst: 07 Feb 2011 11:06    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 24 Jul 2008
Berichten: 1385

GekooktEi schreef:
Sutefuu schreef:
je moet iig 2.1 hebben, maar voor zover ik weet is whatsapp er nog niet voor android, beta status dacht ik, correct me if i'm wrong

I will correct you. WhatsApp is er volgens mij al een aardig tijdje hoor, voor Android, en deze is gewoon in de Market te vinden. Android 2.1+, inderdaad, hij werkt dus ook onder 2.1 Sutefuu

https://market.android.com/details?id=com.whatsapp

Maar één probleempje dan: de Samsung Vodafone 360 M1 is geen Android-toestel, dus het is niet echt relevant dat je het daarover hebt. Ik denk eerlijk gezegd niet dat WhatsApp er is voor de M1, maar dat kan ik zo-even ook niet vinden.

@ vgo:

Ziet er uit als een prima keuze; het is in ieder geval geen geld voor een smartphone. Was persoonlijk niet bekend met het toestel maar hij heeft wel aardige specs. Je moet er gewoon rekening mee houden dat je lang niet zo smooth op internet browset als met bijvoorbeeld een Galaxy S en dat je bijvoorbeeld geen 3D-games kan draaien. Bijv. Angry Birds kan nog net, met flinke hiccups als hele gebouwen instorten. Ik heb zelf een HTC Wildfire, vergelijkbaar model (zoals hier ook wel is te zien; ik heb ze even vergeleken) en ik ben er zelf erg tevreden mee...

Twee aandachtspuntjes van het toestel:

• Je kan, zoals bovengenoemd, geen zware apps draaien
• Door je kleine resolutie (400×240) kan je niet alle apps runnen. Op Android moet elke app opnieuw gebouwd worden zodat het er fatsoenlijk uitziet voor alle resoluties. Dit zogenaamde WQVGA is de minst voorkomende resolutie op Android; daarom zijn er apps die je mist. Geen belangrijke apps, hoor. De meeste spellen en veel apps, vooral de populairste, zijn gewoon aangepast naar de resolutie... Over het algemeen geen probleem, maar ik vind wel even dat je dat moet weten aangezien ik het niet wist toen ik mijn toestel kocht.

heelaas was mijn post ook van september ik gebruik hem nu ook al een tijdje
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Gamed Café Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 7 van 9

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group