Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht   
Uchiha_Shadow BerichtGeplaatst: 08 Jun 2010 18:01    Onderwerp: LostWinds: Winter Of Melodias Reageren met citaat



Geregistreerd op: 24 Aug 2005
Berichten: 1928

Ben hier veel te laat aan begonnen - hij is al ruim een half jaar uit - maar wat een geweldig spel is dit. Ik vond het eerste deel "wel goed" maar deze is echt veeel beter. Iets moeilijker, veel langer. En nog iets mooier en beter uitgewerkt!

Voor degenen die niet bekend zijn met het eerste deel, het is een soort mix van Metroid en Zelda maar dan met een Ico-achtige sfeer en perfecte besturing voor de Wii: niks van dat waggle gebeuren. Je bent een kleine 10 uur hier mee bezig, een prima lengte voor een WiiWare game van 1000 punten zou ik zeggen.

Een van de weinige 3rd party titels van Nintendo kwaliteit wat mij betreft. Waarom is hier geen Gamed review van?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
laraishond BerichtGeplaatst: 15 Jun 2010 23:11    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 25 Nov 2009
Berichten: 494

Helemaal met je eens.
vreemd dat er geen gamed review van was... t zelfde gelde geloof ik voor little king's Story
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Uchiha_Shadow BerichtGeplaatst: 16 Jun 2010 00:26    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 24 Aug 2005
Berichten: 1928

Inderdaad, ook een thread voor gemaakt.

Ik hoop echt dat - in tegenstelling tot LKS - deze wel genoeg heeft verkocht zodat we hier nog een sequel op krijgen. Die sfeer! Prachtig.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
laraishond BerichtGeplaatst: 16 Jun 2010 00:35    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 25 Nov 2009
Berichten: 494

Uchiha_Shadow schreef:
Inderdaad, ook een thread voor gemaakt.

Ik hoop echt dat - in tegenstelling tot LKS - deze wel genoeg heeft verkocht zodat we hier nog een sequel op krijgen. Die sfeer! Prachtig.


ik heb hem vaker terug gezien in lijstjes van meest gekochte games (vaker ook op 1) op virtual console.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
The Source BerichtGeplaatst: 16 Jun 2010 00:49    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 01 Aug 2007
Berichten: 340

Geweldig spel inderdaad, alleen bij deel 1 kwam ik op een gegeven moment niet meer verder. Binnenkort maar weer eens oppakken dan.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group